Beoordelingen osw.nl

Robert uit: Almelo

30-03-2017

Correct optreden, eerlijke informatie en afspraken worden goed nagekomen. Betrouwbaar dus!

w

29-03-2017
5,0

Uw man zei nieuwe accu kost 150 euro, maar in werkelijkheid 75 tot 80 euro, dit is niet hoe het moet

w uit: HOENSBROEK

28-03-2017

Alles zeer netjes verlopen

Jan uit: Hoogeveen

23-03-2017

Wij zijn gestopt met kamperen. Onze caravan is prima verkocht door OSW. Goede service en aardige mensen een pluim voor de goede afhandeling.

Gezinus uit: elst

20-03-2017

In twee dagen caravan verkocht, zelfs voor de gevraagde prijs, eerst 1 jaar op internet, dus besloot ik een opkoper te bellen. ben er nog van onder de indruk

F uit: Amersfoort

19-03-2017
5,0

Ja, je kan inderdaad snel en eenvoudig je motor verkopen bij OSW - het was in een aantal dagen geregeld - maar toch voel ik me redelijk bekocht door het eindresultaat omdat:

1. OSW niet transparant is over haar verdienmodel. Je betaald als klant OSW wel degelijk voor hun diensten.

2. De opkopers feitelijk geen eerlijke prijs voor het product willen bieden, maar gewoon de laagst mogelijke.

De OSW website en gesproken medewerker / tussenhandelaar geven aan zich te onderscheiden door een eerlijke prijs voor je motor te willen bieden. Ook geven ze aan dat de kosten voor hun diensten niet bij jou liggen maar bij de afnemende dealers welke een soort abonnement afnemen. Klonk prima.

Dit bleek in de praktijk helemaal niet zo te zijn. De vooraf afgestemde vraagprijs voor mijn oldtimer werd verrassend genoeg niet gehaald omdat "de markt gewoon minder bood" - Omdat de motor echt weg moest heb ik uiteindelijk toch wat teleurgesteld - en achteraf dom - ingestemd met het "hoogste bod".

De opkoper - een motordealer - gaf bij het eerste contact echter aan wel degelijk de vraagprijs te moeten betalen - het verschil tussen het bod aan mij en vraagprijs zou naar OSW gaan (enkele honderden euro's). Dat is op zich niet erg maar wees als OSW wel eerlijk dat een bepaald bedrag van de vraagprijs afgaat.
(hoe en hoeveel)

Volgens kwam de dealer de motor halen en gaf aan toch minder te willen bieden gezien de staat van de motor. Aangezien de motor echt weg moest heb ik teleurgesteld - en achteraf dom - ook maar ingestemd met het bod dat weer enkele honderden euro's omlaag was gegaan.

Nu twee weken later zie ik mijn voormalige motor iets opgepoetst op de website van deze dealer staan voor maar liefst het drievoudige bedrag!

Dit laat met het idee een eerlijke prijs te krijgen van OSW een toch wel erg bittere nasmaak na. Veel is mij zelf te verwijten maar wees wel transparant over je verdienmodel / uitgangpunten.

Francisca uit: Deil

18-03-2017

Keurig geholpen en advies gegeven! Blij met deze service

W. uit: Genemuiden

17-03-2017

Snelle reactie. Goed bod gehad voor onze Hobby.
De afhaalservice is gewaardeerd. Keurige man, netjes en vriendelijk.
Echt een hele prettige ervaring

Dick uit: Uden

17-03-2017

De caravan is zo op een vertrouwde manier van eigenaar gewisseld.
Alles is goed afgehandeld.

U uit: Oosterhout

7,0

OSW zorgde vlot voor de verkoop van onze motor. De telefonische contacten waren heel plezierig en to-the-point.
Weliswaar zou je zelf als particulier misschien een hoger bod kunnen krijgen, maar nu werd alles keurig via hen afgehandeld. Compliment!