Beoordelingen osw.nl

Janet uit: Schoonrewoerd

14-08-2014

Op zaterdag onze caravan aangeboden. Op maandag morgen telefoon met wat vragen. Bod gedaan.Hier opvolgend bevestigings mail. De caravan koper nam keurig contact met ons op. Kwam ook de gemaakte afspraak na. Was ook keurig op de afgesproken tijd bij ons. Alles was zoals vermeld op de site. Hele keurige redelijke mensen die een redelijk bod uitbrengen en alles netjes en direkt afhandelen. Ik zal deze manier van afhandelen zeker bij anderen aanbevelen.

Pieter uit: Krimpen aan den IJssel

7,0

J. van uit: Dordrecht

28-07-2014
6,0

Duidelijke voorwaarden , mailverkeer ging goed.

Matt uit: Puttershoek

25-07-2014

Heel netjes, jullie hebben mij echt ontzorgd.

Ed uit: Dordrecht

25-07-2014
7,0

De verkoop is in zijn geheel goed verlopen.
Daarover ben ik tevreden.
Het bedrag waarvoor de motor is verkocht heeft niet geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De door jullie benaderde bedrijven zijn wel heel erg voorzichtig en zuinig in de biedingen.
Ik had wel verwacht dat er sneller gereageerd zou worden.
Op zich geen punt , want ik had geen haast.
Maar, voor een klant die snel wil verkopen kan ik me voorstellen dat het verloop iets vlotter zou mogen.

Patrick uit: Rotterdam

22-07-2014

Binnen 2 dagen was alles geregeld en geen moeilijke koper, alles geregeld zoals afgesproken.

Ingrid uit: Veendam

21-07-2014

Respectvolle behandeling

Peter uit: Barendrecht

18-07-2014

Een verademing om weer eens een organisatie te vinden die echt waarmaakt wat op de site wordt beloofd!

g j uit: ijsselstein

18-07-2014

het was prima. alleen in mijn ogen is een bod een bod van 2350,00 euro. toen de koper kwam werd de caravan beoordeelt en diverse keren gezegd ziet er prima uit. 1 klein dingetje in de disselbak, een nat plekje. 350,00 euro in mindering. u had mee moeten delen dat de prijs van 2350,00 een bod is na inspectie. ik kan mij best wel voorstellen, dat men controle wil uitvoeren. deze caravan was in zeer goede staat. is en blijft mijn mening. het gesprek met de valk medewerker was verder prima. geen opdrngerigheid o.i.d. wat dat betreft complimenten.