Beoordelingen osw.nl

André uit: Ouderkerk aan den IJssel

20-08-2016

keurig geregeld, niets op aan te merken

Elisabeth uit: Vleuten

18-08-2016

Binnen 5 minuten nadat ik online het formulier had ingevuld werd ik terug gebeld door iemand van OSW en was de koop gesloten. Ik kon zelf het moment van ophalen bepalen. Er wordt ter plekke cash betaald en gevrijwaard. Perfect geregeld,.
Min

Corrie uit: Culemborg

17-08-2016

Super goede afhandeling ik raad iedereen OSW aan een heel betrouwbaar bedrijf

Hilde uit: Zottegem

17-08-2016

Zeer vlug resultaat, persoonlijk telefoontje voor vrijwaring van mijn privacy, correcte afhaling van klant zoals onderhandeld door OSW. Ik zal er zeker nog beroep op doen. Gratis voor mij als verkoper ook zéér positief

Jan uit: B-E

Na dat ik onze caravan had aangemeld bij OSW ,
Was ik wel een beetje sceptisch , zal wel niks worden dacht ik , ze beloven dat ze hem voor je verkopen , maar ja , eerst zien ,
Ik was dan ook verbaasd toen ik de volgende dag een bericht kreeg , dat er een bod was op de caravan ,
Het was niet het hoogste bod , maar wel heel reëel , en precies datgene wat we in onze gedachten hadden : voor minder gaat ie nooit weg ,
Na 5 dagen was alles geregeld , en stond er een keurig nette meneer , van een zeer bonafide bedrijf voor onze deur om de caravan op te halen ,
Na de financiële afhandeling wat geheel correct en vertrouwd is afgehandeld , hebben wij de caravan uitgezwaaid. Met een fijn gevoel dat we goed gehandeld hadden ,
Ik wil iedereen die wil verkopen aanraden om contact op te nemen met OSW , wij zijn meer dan tevreden
Ze doen wat ze beloven , nl dat het wat langer of korter zal duren , maar dat ze een koper voor je vinden ,
Hele zorg minder en geen geleur aan je deur , op internet, of marktplaats
👍👍 voor OSW

Trijnie uit: Creil

17-08-2016

Goede afwerking, snel een bod,

Gerard uit: Barneveld

11-08-2016

Patrick uit: Deurne/Antwerpen

08-08-2016

Was zeer aangenaam verrast puik werk doe zo voort!!
Zeker aanrader!

David

03-08-2016

Caravan was op 2 uur verkocht goede service

Emiel uit: Borger

29-07-2016

Een prima afhandeling bij de verkoop van mijn caravan