Beoordelingen osw.nl

Dennis uit: Made

12-12-2014

Door simpelweg je gegevens in te vullen en een omschrijving wat je wil verkopen hadden wij binnen een paar dagen onze caravan verkocht. Ging alles maar zo makkelijk.

Bram uit: Heythuysen

11-12-2014

Caravan vrijdagsavond de advertentie aangemaakt en op zaterdag vroeg in de middag verkocht. Duidelijke afspraak over verkoopprijs en caravan is op het afgesproken tijdstip van huis opgehaald. Vrijwaring werd ter plekke en probleemloos geregeld. In één word: Prima

Wendy uit: Hoek van Holland

10-12-2014

Handelaar kwam hen netjes ophalen bekeek het object aandachtig gaf complimenten over de staat en hoe wij hem omschreven hadden en probeerde niets af te dingen gaf zonder enig probleem de afgesproken prijs.
Afhandeling ging net zo super als de veiling
Perfect gewoon
Zeker aan te bevelen aan derde
BEDANKT

Luc

07-12-2014

Snelle afhandeling.
Zondag op de veiling, maandag verkocht.
Prima.

Wendy uit: Roosendaal

01-12-2014

Een zeer nette hulpvaardige (tussenpersoon)verkoper.
Nette afhandeling, geen verrassingen, je weet waar je aantoe bent.

Mark uit: lemelerveld

27-11-2014

Het bod was niet hoog genoeg maar meneer van Rooijen heeft telefonisch toch een voor ons acceptabel bedrag weten te realiseren

Louise uit: Budel

27-11-2014
3,0

Mijn enige positieve ervaring is dat ik telefonisch contact had met een medewerker, maar NIET met de ophaaldienst.
Vanaf 5 nov had ik aangemeld en akkoord gegaan. Maar bij ophalen heb ik het gevoel gehad mij voor de gek te houden door steeds afspraken te maken en te verschuiven (2x) en vervolgens is het 27 nov en de auto nog steeds niet opgehaald op de afgesproken tijd van 26 nov om 16:00 weer verschoven naar 17:00u met als smoes "staat in de file in Antwerpen" met als gevolg dat ie nog steeds niet is opgehaald. Bij deze heb ik telefonisch via voicemail afgezegd.

loek uit: groede

25-11-2014

Komen afspraken na

Wim uit: Pijnacker

16-11-2014

Het is snel goed geregeld.

Maarten uit: Oisterwijk

14-11-2014