Beoordelingen osw.nl

Luc uit: Oudenburg

26-07-2018

Aangeboden Camper

We werden vlug geholpen op een eerlijke manier. Eerder kende ik die manier van verkopen niet maar ben er vol lof over!

André uit: DOORWERTH

26-07-2018

Aangeboden Caravan

Zeer correcte benadering per telefoon,heldere en duidelijke uitleg gekregen vanAlloys , zeer snelle reactie van een bemiddelde koper,caravan is inmiddels verkocht.
Dit bedrijf verkoopt geen flauwekul,echt een aanrader als je caravan goed en snel wilt verkopen.
Onze caravan binnen een dag verkocht.

Henk uit: Maarssen

23-07-2018

Aangeboden Auto

Hebben het verkooptraject positief ervaren. Prima site en het is eenvoudig om foto’s toe te voegen. Goede communicatie verder en goede afwikkeling

IJnte uit: Koudum

22-07-2018

Aangeboden Caravan

prettig en persoonlijk kontakt. Afspraken worden nagekomen. vlotte en zakelijke afhandeling

Sylvia

22-07-2018

Aangeboden Camper

We kregen de indruk dat ze echt hun beste hebben gedaan om te bemiddelen bij de verkoop van de camper. Het bedrag dat we kregen is natuurlijk altijd te laag ;>), maar dat is nou eenmaal zo als je niet zelf de verkoop ter hand wilt nemen.

Eric uit: Meerssen

20-07-2018

Aangeboden Auto

Heel netjes en degelijk. Goed communicatief en eerlijk. Echt een aanrader. De Heer T. Heuving is ook een zeer prettig persoon om mee te werken.

Rose-Mary

12-07-2018

Aangeboden Motor

Vriendelijke medewerker aan de telefoon om e.e.a. te bespreken. Zeer correct afgehandeld.

Adri uit: Breda

11-07-2018

Aangeboden Caravan

Is heel goed gegaan! Prima service! Fijn dat ze alle bijkomende zaken uit handen nemen! Heel tevreden met het verloop van de verkoop.

Henk uit: Scherpenzeel

04-07-2018

Alles correct afgewikkeld.

Edwin uit: Utrecht

04-07-2018

Aangeboden Motor

Meteen actie ondernomen en persoonlijk contact opgenomen, fantastisch!