Beoordelingen osw.nl

Helaire uit: Aalst

28-10-2019

Aangeboden Auto

Goed contact goede service en perfecte afwerking

B uit: Tegelen

26-10-2019
1,0

Aangeboden Overig

Vandaag alweer een herinnering ontvangen van een factuur omtrent een motor die aangeboden zou zijn bij OSW. We hebben van OSW al een credit nota ontvangen maar krijgen toch hierover een herinnering van betalen van factuur. Administratief gaat het mis bij OSW maar wij hebben hier last van. Hierover al 3 mails verstuurd. Het kost ons telkens energie en tijd en de fout ligt bij OSW. Probleem is ontstaan door een motor die wij volgens hun hebben aangeboden maar we hebben niet eens een motor en nooit gehad. We hebben zelf geen motor rijbewijs Dit is ook erkend door OSW maar schijnbaar klopt de administratie bij hun niet. We zijn genoodzaakt andere stappen te zetten wanneer we nogmaals geconfronteerd worden met bovenstaande feiten

Jacqueline uit: Heino

24-10-2019

Aangeboden Motor

Na plaatsing werd ik meteen gebeld en goed gesprek over verwachting van verkoop. En ben super tevreden. Binnen paar uur had ik al een bod en dat bod heb ik geaccepteerd.

Marjo uit: Son

24-10-2019

Aangeboden Auto

Nog geen uur nadat ik mijn auto te koop had aangeboden kreeg ik al een telefoontje met concrete vragen ed. Dezelfde dag al een koper gevonden waardoor mijn binnen 48 uur verkocht en weg was en ook nog met een leuk bedrag.

Johan uit: Zeewolde

Snel en goed geholpen Binnen 3 werkdagen verkocht

Henk uit: Haalderen

17-10-2019

Aangeboden Caravan

Alles conform de afspraak.

Dirk uit: Beveren 9120 Belgie

16-10-2019

Aangeboden Caravan

Behulpzaam en snelle afhandeling

Gülsüm uit: Den Haag

16-10-2019

Aangeboden Auto

Heel snel, klantvriendelijk en netjes afgehandeld! Bedankt voor jullie hulp!

Ben uit: Nieuw-Vennep

15-10-2019
7,0

Aangeboden Motor

In eerste instantie prima contact en dat leverde een prima bod op. Toen bod geaccepteerd was, werd ik gebeld koper. Ik zou met OSW gebeld hebben dat mijn motor niet volgens afspraak was afgehaald. Dit was complete onzin, omdat de afspraak voor na het weekend gepland stond. Koper heeft daarop met OSW gebeld en aangegeven dat ik zeer verbaasd was en niet had belt. Ondanks dat koper had aangegeven aan OSw dat ik niet gebeld wilde worden, werd ik toch door OSW gebeld. Dat vond ik zeer vervelend en niet netjes!! OSW heeft administratief fouten gemaakt door dossiers door elkaar te halen en niet goede vast te leggen wat telefonisch is besproken!!