Beoordelingen osw.nl

Antoon uit: Noordwijkerhout

13-04-2018

Aangeboden Caravan

De verkoop van mijn KIP Kompakt Caravan EKV 37 bouwjaar 2003 is vlot verlopen. De informatie op Internet was duidelijk. Ik ben hierdoor snel tot een doeltreffend resultaat gekomen.

Marianne uit: Nunspeet

12-04-2018

Aangeboden Caravan

Zondag caravan aangeboden, maandagochtend werd ik meteen gebeld en zoals afgesproken om kwart voor elf weer : de caravan was verkocht! Snelle actie en vooral ook perfect nakomen van de terugbelafspraak. Klasse!

Xavier uit: Aalst

12-04-2018

Aangeboden Motor

Motor was op twee dagen verkocht, osw is correct bedrijf ,vlotte samenwerking , snelle betaling .
Mijn contact persoon Wim, stond steeds klaar met oplossing en steeds bereikbaar .
Een echte aanrader voor ieder die snel wat wil verkopen aan eerlijke prijs

Poul uit: Lekkerkerk

Aangeboden Caravan

Snelle en adequate aanbieding. Goed bod die prima past bij ons aanbod. Afhandeling prima, correcte bemiddeling. Klantvriendelijk en hulpvaardig bij vragen en opmerkingen.
Ook een correcte en snelle afhandeling bij de verkoop.

osw@0dl.nl

7,0

Aangeboden Auto

Correctie op de vorige beoordeling van '1' waarbij ik een Seat Cordoba te koop aan bied:

Een medewerker heeft contact met mij opgenomen om uit te zoeken hoe het kwam dat ik geen meldingen van de verplaatsing kreeg. Het blijkt dat de mails die verzonden zijn niet aankomen. Kan gebeuren.

Ook nam een tweede medewerker contact op die actief bedrijven ging benaderen om de auto te verkopen. Hierbij werd wat meer informatie gevraagd om de kans op verkoop te verhogen.

Netjes opgepakt en opgelost, nu nog wachten of ze het mail systeem gefixed krijgen.

osw@0dl.nl uit: Eindhoven

1,0

Aangeboden Auto

Seat Cordoba uit 2000 aangeboden, advertentie blijft maar "verplaatst" naar volgende dag, elke dag, helemaal geen communicatie hierover, weet niet wat er aan de hand is. Kunnen op zijn minst zeggen dat er geen biedingen zijn gedaan als dat zo is.

C uit: Alphen aan den Rijn

10-04-2018

willy uit: tilburg

05-04-2018

Aangeboden Auto

Een prettige ervaring. Zeker in een omgeving waar ik me onzeker voel omdat het onbekend terrein is. Als je dan vriendelijk en netjes behandeld wordt is dat een pre!

Marcel uit: Montfoort

04-04-2018

Aangeboden Auto

Hele adequate en correcte verkoopbemiddeling met een fijn contact en nakoming van afspraken.

Maurice uit: Bilzen

01-04-2018

Aangeboden Caravan

Snelle professionele service en afhandeling.