Beoordelingen osw.nl

Anna uit: Zoetermeer

28-06-2017

Snel en zeer vriendelijk telefonisch contact en een voor mij gunstige afloop van de verkoop van mijn caravan. OSW , een serieus en prettig bedrijf.

bosmans uit: 1981 Hofstade zemst belgie

26-06-2017

Heel vlug verkocht aan een goede prijs de opkoopers in belgie geven ze minder

jan uit: spijkenisse

23-06-2017

prima geholpen om onze caravan te verkopen!!!.
terugbellen door jullie medewerkers vaak later dan aanvankelijk beloofd.
in website vermelden dat jullie bemiddelingskosten bij de koper in rekening worden gebracht.

Rob uit: Dordrecht

20-06-2017

In 1 woord geweldig! Snelle reactie en actie! Ik beveel OSW bij iedereen aan. Veel respect voor de manier van zaken doen door Renaldo Molenbeek! Zeer vriendelijk en persoonlijk!

Jos uit: Leopoldsburg

19-06-2017

De contacten met OSW.nl waren zeer goed. Bij de koper iets minder daar deze altijd nog van de prijs willen afdoen anders namen ze mijn moto niet mee daar ze dachten dat deze er beter uitzag. dus nog eens 100€ eraf.

Frits uit: Doetinchem

16-06-2017

Heb mezelf aangemeld en ingeschreven en had binnen 3 dagen een bod en meteen geaccepteerd en dit is met de koper perfect afgehandeld. Als ik osw weer een keer nodig heb bel of mail ik direct ben er heel tevreden over

jan uit: goes

14-06-2017

klant vriendelijk

Fred uit: Wieringerwerf

13-06-2017

Na besloten te hebben de caravan te verkopen hebben we op de site van OSW de caravan s avonds aangemeld.
De volgende dag foto's er bij gezet en een uur later na 2 contacten de caravan verkocht.
Netjes afgehandeld zowel de bevestiging als de vrijwaring.
Geld stond op de rekening voor dat de caravan bij mij van het erf reed.
Alles binnen 3 werkdagen geregeld top!

uit: Murau Oostenrijk

10-06-2017

Top ervaring. Ik was nog niet klaar met het aanmelden van onze caravan of ik werd al gebeld. Binnen een half uur een koper aan de telefoon en de caravan verkocht. Ook de overdracht vanuit het buitenland via de stalling in Nederland verliep vlot en vlekkeloos. Geen gedoe met marktplaats of andere platforms. Echt top.

Rob uit: Beverwijk

09-06-2017

Snel, helder, geen gedoe.