Beoordelingen osw.nl

Martin uit: Heusden-zolder

30-04-2019

Niets dan lof.
Zorgen voor alles.
Vragen daarna of alles goed verlopen is.....

Hakan uit: Schiedam

26-04-2019

Aangeboden Motor

Nadat ik mijn motor op de site had geplaatst werd binnen een half uur gebeld voor extra informatie zoals staat van de motor, prijs etc. De motor is op dezelfde dag nog verkocht! De koper is langs geweest en de afhandeling verliep zeer soepel. Bedrag werd op mijn bankrekening gestort en het vrijwaringbewijs kreeg per mail. Keurig en zeker aanrader!

Mark uit: Zoetermeer

26-04-2019

Aangeboden Motor

Einde van de ochtend een account gemaakt bij OSW om mijn motor te verkopen. Diezelfde middag nog gebeld door OSW en de makelaar heeft vervolgens direct telefonisch contact opgenomen met een partij die wellicht interesse had. Zo heb ik mijn motor binnen een dag kunnen verkopen voor het bedrag dat ik er voor wilde hebben. Al het contact met OSW is zeer prettig verlopen. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Jeroen uit: Zaanstad

25-04-2019

Aangeboden Caravan

Snel,correct en volgens afspraak.Top.

Jan uit: Etten-Leur

24-04-2019
7,0

Aangeboden Caravan

De contacten verliepen soepel. De aflevering had iets meer voeten in aarde, per slot van rekening is alles goed afgerond. Ik wist niet dat de koper nog een keuring zou uitvoeren.

André uit: Eindhoven

24-04-2019

Aangeboden Caravan

Heel keurig en attent geregeld. Prima makelaar om als particulier op een betrouwbare manier je caravan van de hand te doen. Geen gedoe, duidelijke afspraken en followup. Werken met OSW scheelt een hoop zorgen en gedoe. De caravan koper is ook heel betrouwbaar en keurig netjes. Ik ben erg blij dat ik via OSW mijn caravan binnen een paar dagen verkocht heb voor een goede prijs, zonder onderhandelen en ander gedoe! Wat mij betreft zeker een aanrader voor anderen!

John uit: Oostburg

22-04-2019

Aangeboden Caravan

Goed contact via de computer; duidelijk en zakelijk
gesproken en UITEINDELIJK een eerlijk voorstel gekregen
wat boven onze verwachting lag.

Wim uit: Huizen

21-04-2019

Aangeboden Caravan

Voor het eerst met OSW verkocht. Ze zijn zeer duidelijk en komen afspraken na. Bedankt en tot een volgende keer. Mvg Willem.