Beoordelingen osw.nl

Arno uit: Hendrik Ido Ambacht

13-10-2019

Aangeboden Caravan

Van aanmelden tot uiteindelijk de verkoop verliep het contact met OSW en uiteindelijke koper vertrouwd. Kan ik iedereen aan bevelen.

Rene uit: Eindhoven

13-10-2019

Aangeboden Caravan

Prima service en snelle verkoop tegen de beste prijs. Goede afhandeling met de koper.

ton uit: oosterhout

12-10-2019

Aangeboden Caravan

Echt alle moeite gedaan mij te helpen deze oude caravan te verkopen

Jody uit: Rotterdam

10-10-2019

Aangeboden Auto

Je krijg duidelijke uitleg en je word met respect behandeld hij is zelfs achter me aan gelopen om me vrijwaring bewijs te over handig en is toch echt netjes en wijl ik die ook op me mail heeft gekregen super en ik heb meer voor de auto gehad dan ik had verwacht

Gerard uit: Reusel

08-10-2019

Prima service.

Tom uit: Asse

08-10-2019

Aangeboden Motor

Prima service en vriendelijke klanten service.

Aan te raden.

Frans uit: Delft

05-10-2019

Aangeboden Caravan

Fijne vriendelijke en behulpzame firma

Helene uit: Mol

03-10-2019

Aangeboden Auto

Goed georganiseerd. Correcte afhandeling. Geen gedoe.

Alie uit: Lelystad

02-10-2019

Aangeboden Camper

Tot volle tevredenheid afgehandeld en het persoonlijk contact als zeer prettig ervaren .
Mensen die weten waar ze mee bezig zijn .

Koert uit: Goirle

02-10-2019
3,0

Aangeboden Motor

Aanbieden van het voertuig via de site is snel en makkelijk te regelen, telefonisch contact voor verkoop is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Afhandeling is wat mij betreft waardeloos. Er was een bod gedaan en geaccepteerd, verkoopovereenkomst zat binnen een paar minuten in de mail. Opkoper kwam uiteindelijk 1,5week later en na bezichtiging werd besloten dat het bod niet betaald ging worden. Opkoper vond de staat tegenvallen, dat kan maar is volgens mij niet mijn uitdaging, er is op basis van foto's en omschrijving een bod gedaan, geaccepteerd en op papier gezet. Zelf osw gebeld en de vriendelijkheid werd iets anders, het was op de foto's niet duidelijk te zien etc etc dus wel mijn probleem.

Wel lekker dat Kevin OSW het gesprek beëindigde met de opmerking dat hij hoopte dat ik er met de opkoper uit ging komen. Aangezien ik uiteindelijk zelf jullie werk betreffende de onderhandeling heb gedaan krijg ik dan ook de commissie die de opkoper jullie betaald? Lijkt me wel zo eerlijk toch?

De overeenkomst vooraf zegt niks, de opkoper kan nog steeds weigeren of zijn bod aanpassen op locatie aangezien de werkelijkheid altijd anders is dan de foto. Als consument ga je uit van een veilige gegarandeerde deal wat dus niet zo is. Het bod ter plaatse is dan slikken of stikken. "Dan zet u hem toch zelf op marktplaats" en dat was nu net niet de bedoeling.....

Mijn motor is verkocht voor €150 minder dan het bod, hij is dus weg maar met een zure nasmaak.