Beoordelingen osw.nl

K uit: Krommenie

17-04-2018

Aangeboden Caravan

Alles korrekt en naar tevredenheid uitgevoerd. Kan OSW dan ook bij iedereen aanbevelen.

Jakob uit: Huizen

15-04-2018

Aangeboden Overig

Mijn ervaring is dat het met OSW prima is verlopen,wat betreft de verkoop van mijn Esterel Vouwwagen aan VB Caravans en ik dank u hartelijk voor de medewerking.
J.de Lange.

J. uit: Dronten

Aangeboden Caravan

Er werd zeer snel gehandeld.
Er werd goed geluisterd.
Bij de eerste indruk kwam men betrouwbaar over.

Nico uit: Purmerend

Aangeboden Caravan

Zijn zeer goed geholpen bij de verkoop van onze caravan.
Ook het ophalen prima op tijd en ook bij betaling geen gezeur! Zeer tevreden.

Ineke uit: Lisse

Aangeboden Auto

Nadat ik mijn auto had aangeboden werd ik al snel teruggebeld voor aanvullende informatie. Na twee dagen was er een bod dat ik heb geaccepteerd en na vier dagen was alles afgehandeld.
Het contactmet OSW verliep prettig en professioneel. Wat mij betreft een aanrader.

Angela uit: Heerlen

Zeer vlotte vriendelijke bemiddeling

Antoon uit: Noordwijkerhout

13-04-2018

Aangeboden Caravan

De verkoop van mijn KIP Kompakt Caravan EKV 37 bouwjaar 2003 is vlot verlopen. De informatie op Internet was duidelijk. Ik ben hierdoor snel tot een doeltreffend resultaat gekomen.

Marianne uit: Nunspeet

12-04-2018

Aangeboden Caravan

Zondag caravan aangeboden, maandagochtend werd ik meteen gebeld en zoals afgesproken om kwart voor elf weer : de caravan was verkocht! Snelle actie en vooral ook perfect nakomen van de terugbelafspraak. Klasse!

Xavier uit: Aalst

12-04-2018

Aangeboden Motor

Motor was op twee dagen verkocht, osw is correct bedrijf ,vlotte samenwerking , snelle betaling .
Mijn contact persoon Wim, stond steeds klaar met oplossing en steeds bereikbaar .
Een echte aanrader voor ieder die snel wat wil verkopen aan eerlijke prijs

Poul uit: Lekkerkerk

11-04-2018

Aangeboden Caravan

Snelle en adequate aanbieding. Goed bod die prima past bij ons aanbod. Afhandeling prima, correcte bemiddeling. Klantvriendelijk en hulpvaardig bij vragen en opmerkingen.
Ook een correcte en snelle afhandeling bij de verkoop.