Beoordelingen osw.nl

W uit: Ben D

30-05-2018

Aangeboden Motor

Goede begeleiding alleen jammer dat er alleen met de handel za ken kan worden gedaan. Indien er ook met particulieren contact gemaakt kan worden zal dat zeker ten goede komen aan de opbrengst. Mogelijk, een verkoop bij opbod zal ook gunstig zijn.

C uit: VIANEN UT

28-05-2018

Esmee uit: Heerhugowaard

24-05-2018

Aangeboden Auto

Snelle afhandeling en goed hun best gedaan om de prijs te krijgen voor mijn auto die ik ervoor wilde krijgen.

Michel uit: Kekerdom

23-05-2018

Aangeboden Motor

Goede adequate afhandeling.
Plaatsing van motor in het weekend sluit niet aan op termijnen van OSW.

Wim uit: Ochten

23-05-2018

Aangeboden Caravan

Er was een prima snelle reactie op mijn aanmelding (binnen een kwartier) en ook de verdere afhandeling verliep goed en naar wens

W. uit: Gouda

22-05-2018

Aangeboden Caravan

De hele verkoop van het invullen van het internetformulier tot aan het ophalen van de caravan door snoekencaravans is prima verlopen. Ik ben er zeer tevreden over en zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Willem Plomp.

Leonie uit: BERGEN OP ZOOM

16-05-2018

Aangeboden Auto

Snel contact. Binnen 1 uur was mijn auto verkocht. En twee dagen later opgehaald
Goede service!

G.K. uit: Dedemsvaart

16-05-2018

Aangeboden Caravan

Redelijk bedrag caravan verkocht.

Wil uit: Overloon

15-05-2018

Aangeboden Camper

Prettige en vlotte werkwijse. Heb het gevoel dat men met je meedenkt.

Els uit: DEN HAAG

14-05-2018

Aangeboden Auto

Zonder al te hoge verwachtingen had ik de auto bij OSW aangemeld. De volgende dag werd ik al gebeld met een aanbieding! Het contact met OSW verliep bijzonder prettig en overtrof mijn verwachtingen. Ook de verdere afhandeling van de verkoop verliep soepel.
Kan geen enkel minpunt bedenken, dus een dikke 10. Compliment!!