Beoordelingen osw.nl

Hans uit: Den Haag

26-06-2018

Aangeboden Motor

Was mijn eerste ervaring om iets op deze manier te verkopen. Vanaf het eerste gesprek gaf het een vertrouwd gevoel met duidelijke uitleg. Misschien moet je iets bij je gewenste bedrag inleveren, maar dat valt dan weer reuze mee omdat je niet hoeft te adverteren, honderd telefoontjes en allemaal proefrijders aan de deur krijgt.
Deze stress voorkomen is ideaal en zeker aan te bevelen.TOP!

23-06-2018

Jan van uit: Giessenburg

22-06-2018

Aangeboden Camper

Alles heel erg voorspoedig verlopen.
We zijn nog niet helemaal bijgekomen maar dat komt wel.

Gert uit: Sneek

21-06-2018

Aangeboden Caravan

Snelle beantwoording en afhandeling van het gevraagde, dit in tegenstelling tot een ander bedrijf, die niet helemaal doet wat zij op Hun website zeggen.

Rukiye uit: Rotterdam

20-06-2018
1,0

Aangeboden Auto

Ik ben misleid en bedrogen door OSW. De betrokkene medewerken heeft mijn bod geaccepteerd, zonder in overleg te gaan met de garage. Mijn auto kreeg de status verkocht. Ik belde de garage voor een afspraak, de medewerker wiens naam ik gekregen had, wist van niets!!! Er was niet gebeld met hem, niet gesproken met hem!!! Ik heb op die informatie contact proberen op te nemen door het 06-nummer van de osw-medewerker te bellen, maar hij nam niet op. Wetende wat hij veroorzaakt had!! Na drie pogingen, wist ik dat ik bedrogen en
misleid was. Hoewel ik eerst een positief beeld bij dit bedrijf had, is mijn beeld nu veranderd. Oppassen met dit bedrijf!!!

Helen uit: Waddinxveen

11-06-2018

Aangeboden Caravan

Vriendelijk geholpen, deskundig advies, netjes geregeld met de financiƫn.

AJS uit: Rijswijk

09-06-2018

Aangeboden Auto

Snelle heldere communicatie.
Alles was snel geregeld. Zeer tevreden!

06-06-2018

Aangeboden Caravan

snel en correct alles geregeld

Mieke uit: Enschede

04-06-2018

Snelle reactie en vriendelijk
Rieele verkoop prijzen

N uit: Nieuwleusen

02-06-2018

Aangeboden Caravan

Snel en super netjes afgehandeld.ben zeer tevreden met het verloop van mijn caravan