Beoordelingen osw.nl

Marco uit: Biddinghuizen

19-11-2018

Aangeboden Motor

OSW heeft echt meegedacht en gezorgd voor een passende oplossing bij de verkoop van mijn motor. Daarvoor dank!

Harry uit: Hooge Mierde

14-11-2018

Aangeboden Auto

Vanaf het eerste moment is onze ervaring met OSW uitstekend. Onze vraagprijs is niet gehaald maar met het uiteindelijke resultaat zijn wij toch geheel tevreden.
Het prettige en zakelijke contact is ons goed bevallen

Jansen uit: Hoevenen

13-11-2018

Aangeboden Caravan

bedankt voor de vlotte en snelle afhandeling.

Jan uit: Warnsveld

09-11-2018

Ed uit: Heerlen

03-11-2018

Aangeboden Caravan

Super en zeer correct geholpen. mijn caravan was met 2 dagen verkocht. Voor mij is dit een bedrijf als ik nog iets wil verkopen om gelijk hun te benaderen. alle lof voor de mensen die hebben meegewerkt!! E. Corveleijn.

Victor uit: Vlissingen

30-10-2018

Aangeboden Motor

Enigszins sceptisch over dit soort bedrijven heb ik toch maar een motor te koop aangeboden. Ik was verrast door de goede service en de snelle en heldere reacties. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang en ook de afhandeling naar de koper toe was prima.

anton uit: vriescheloo

30-10-2018

Aangeboden Motor

Ben zeer tevreden met het verkoop en ook telefonisch contact zeer behulpzaam met hoe en wat geregeld moet worden.

Janny uit: Dronten

26-10-2018

Snel en prettig afgehandeld

timo uit: Utrecht

24-10-2018

Aangeboden Motor

Het (telefonisch) contact was erg duidelijk en vriendelijk. Ook sprak ik elke keer met dezelfde medewerker, die dus ook nog wist waar ik het over had. Ik had het gevoel dat hij ook echt zijn best deed om voor mij een goede prijs te onderhandelen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden!

K

16-10-2018
1,0

Aangeboden Auto

Constante stroom aan mailtjes "wij willen contact met u, bel of mail ons"

Als je belt is degene die over jouw advertentie gaat niet aanwezig en als je mailt wordt de mail niet beantwoord. Ze willen je gewoon net zo lang aan het lijntje houden tot je je auto voor een belachelijke prijs verkoopt.