Beoordelingen osw.nl

Nadine uit: Ijsselstein

20-11-2017

Keurig te woord gestaan door een medewerker van OSW. Ze denken met je mee en gaan nadat ze alle gegevens hebben doorgenomen aan de slag.
Groot voordeel dat zij zaken voor je doen.
Wel een nadeel is dat je minder terug krijgt voor je motor. Maar hij word wel thuis opgehaald en het onderhandelen regelen zij voor je. Wel netjes in overleg.

P uit: Zwole

19-11-2017

Uitstekende bemiddeling. Al snel was er een betrouwbare koper voor onze caravan.

Joris uit: Tilburg

13-11-2017

Zeer snelle en keurige telefonische benadering. Erg duidelijk en maakt een zeer betrouwbare indruk. Mijn caravan was binnen 1 uur verkocht en ik had direct de koopovereenkomst . Alles is daarn vlot en correct afgehandeld

sharlon uit: ALMERE

11-11-2017

een snelle en prettige behandeling

Gerhard uit: Kortenberg Belgiƫ

09-11-2017

Very good service, my car was immediately sold to Holland for the correct price, a big thanks to Mr Aloys van Rooijen of OSW. Groetjes uit Kortenberg!

Bert uit: Wassenaar

08-11-2017

Vriendelijke telefonische contacten.
Toezeggingen vlot nagekomen.
Prettige afhandeling na akkoord met
de koper.

Cor uit: Deen-Haag

07-11-2017

zeer snelle behandeling goed te word gestaan en snel verkocht TOP
Zeer te spreken en tevreden

Robert uit: Ouroux en morvan

03-11-2017

Na de aanmelding van onze caravan, kregen wij binnen een halve dag een acceptabel aanbod, via uw veilingsysteem.De verdere administratieve afhandeling vond snel en correct plaats

Baukje uit: Assen

31-10-2017

binnen 24 uur op een zeer prettige manier mijn caravan verkocht via OSW aan Peter Snoeken Tynaarlo

Gert uit: Leusden

31-10-2017

Uitermate goed en snelle verkoop