Beoordelingen osw.nl

snelle en correcte afhandeling

Leopold uit: hoboken

14-09-2019

Aangeboden Caravan

Verkoop vlot afgehandeld door firma Caravanbedrijf de Valk in Wekerom ( voormiddag telefoon dezelfde dag opgehaald ) ook makelaar Aloys bedankt .
Grtj Paul

Rien uit: Zeijen

11-09-2019
4,0

Aangeboden Auto

Met OSW hadden we een contract afgesloten over de verkoop van onze oude Nissan Micra. Voor € 90,- zou de auto worden opgehaald.
Het bedrijf dat de auto ophaalde Van der Ven autorecycling B.V. wilde maar € 50,- betalen. Uiteindelijk werd € 70,- betaald.
Zo raar om op deze manier te werk te gaan. Na telefonisch contact met OSW wilden ze de overige € 20,- niet voldoen.

Magda uit: Herent

10-09-2019

Aangeboden Caravan

Heel goede ervaring.Vlug en correct gehandeld.
Ook opvolging tijdens gehele zaak.
Zeker aan te bevelen .

Jannie uit: Scherpenzeel

05-09-2019

Aangeboden Caravan

Hebben goed geholpen bij de verkoop

Majorie

31-08-2019

Aangeboden Caravan

Na het plaatsen van de caravan ontving ik al snel een reaktie. Het fijne is ook dat alles digitaal op prima werkt, zoals mail met gegevens koper etc. Men werkt snel en correct. Dit is een hele fijne manier om je caravan te verkopen.

WIM uit: Venlo

28-08-2019

Gonda uit: Leeuwarden

28-08-2019
4,0

Aangeboden Motor

Helaas kwam er geen bod op mijn motor en na telefonisch contact werd de helft van de gemiddelde verkoopprijs voor vergelijkbare motoren geboden. De toon waarop het gesprek gevoerd werd was ster aanmatigend.

MC uit: Hoogvliet

27-08-2019

Aangeboden Auto

snelle service aardig personeel ook bij de wegtakeling van mijn auto

Kurt

26-08-2019

Aangeboden Camper

Goede en duidelijke communicatie met OSW, meer dan enkel online, telefonisch ondersteund. Camper verkocht aan Cyriel Rekreatie. Zij keken ter plaatse na wat ze moesten nakijken. Professioneel, vriendelijk, vlot en correcte afhandeling zoals beloofd en overeengekomen. Geen verrassingen.