Beoordelingen osw.nl

Jeroen uit: Zaanstad

25-04-2019

Aangeboden Caravan

Snel,correct en volgens afspraak.Top.

Jan uit: Etten-Leur

24-04-2019
7,0

Aangeboden Caravan

De contacten verliepen soepel. De aflevering had iets meer voeten in aarde, per slot van rekening is alles goed afgerond. Ik wist niet dat de koper nog een keuring zou uitvoeren.

André uit: Eindhoven

24-04-2019

Aangeboden Caravan

Heel keurig en attent geregeld. Prima makelaar om als particulier op een betrouwbare manier je caravan van de hand te doen. Geen gedoe, duidelijke afspraken en followup. Werken met OSW scheelt een hoop zorgen en gedoe. De caravan koper is ook heel betrouwbaar en keurig netjes. Ik ben erg blij dat ik via OSW mijn caravan binnen een paar dagen verkocht heb voor een goede prijs, zonder onderhandelen en ander gedoe! Wat mij betreft zeker een aanrader voor anderen!

John uit: Oostburg

22-04-2019

Aangeboden Caravan

Goed contact via de computer; duidelijk en zakelijk
gesproken en UITEINDELIJK een eerlijk voorstel gekregen
wat boven onze verwachting lag.

Wim uit: Huizen

21-04-2019

Aangeboden Caravan

Voor het eerst met OSW verkocht. Ze zijn zeer duidelijk en komen afspraken na. Bedankt en tot een volgende keer. Mvg Willem.

William uit: Enschefe

16-04-2019

Aangeboden Caravan

Snel verkocht, binnen 1dag. Echter wel lastig als je het bod te laag vindt en weigert dat je aanvraag dan niet verder behandeld wordt.
Enige vasthoudendheid van mijn zijde resulteerde uiteindelijk in een verschil van 550 euro tussen het 'hoogste en definitieve bod' nl. € 3950 en de oorspronkelijke en zeer reële vraagprijs van €4500.
Een half uur nadat het bod door mij gewijgerd was, kreeg ik ondanks dat men mailde dat de advertentie niet meer in behandeling werd genomen, toch de vraagprijs geboden.
Moraal: bepaal heel goed de waarde en stel jezelf een minimum prijs.
Verdere afhandeling en communicatie zeer helder en netjes. Zou een volgend voertuig weer bij OSW aanbieden.

Joop uit: Boxtel

15-04-2019

Aangeboden Motor

Alles correct afgehandeld!

karin uit: leidschendam

11-04-2019

Aangeboden Caravan

snel en deskundig advies; erg klantgericht en creatief.

P

11-04-2019

Aangeboden Auto

Snelle reactie, vriendelijk en als je ergens op terugkomt zijn ze heel schappelijk ook al heb je een verkoopovereenkomst. Ik kwam er namelijk op terug dat ik mijn auto als sloopauto wilde verkopen. Ik raad OSW absoluut aan

S uit: Duiven

09-04-2019

Aangeboden Auto

In de middag mijn auto aangemeld, zelfde dag terug gebeld met een schappelijk bod. Ik zou in de loop van de week gebeld worden voor het maken van een afspraak wat betreft het ophalen van mijn auto, maar werd die zelfde middag nog gebeld. En voor de volgende dag een afspraak gepland. Al met al erg snel geregeld. Bedankt voor de snelle service.
Mvg.