Beoordelingen osw.nl

Behulpzaam en snelle afhandeling

Gülsüm uit: Den Haag

16-10-2019

Aangeboden Auto

Heel snel, klantvriendelijk en netjes afgehandeld! Bedankt voor jullie hulp!

Ben uit: Nieuw-Vennep

15-10-2019
7,0

Aangeboden Motor

In eerste instantie prima contact en dat leverde een prima bod op. Toen bod geaccepteerd was, werd ik gebeld koper. Ik zou met OSW gebeld hebben dat mijn motor niet volgens afspraak was afgehaald. Dit was complete onzin, omdat de afspraak voor na het weekend gepland stond. Koper heeft daarop met OSW gebeld en aangegeven dat ik zeer verbaasd was en niet had belt. Ondanks dat koper had aangegeven aan OSw dat ik niet gebeld wilde worden, werd ik toch door OSW gebeld. Dat vond ik zeer vervelend en niet netjes!! OSW heeft administratief fouten gemaakt door dossiers door elkaar te halen en niet goede vast te leggen wat telefonisch is besproken!!

Bryan uit: Brielle

14-10-2019

Aangeboden Auto

Prima, snelle service. Ik wilde mijn wagen weg doen zonder er kopzorgen van te krijgen door te moeten onderhandelen met kopers of zelf tijd en energie steken in het verkopen van de wagen. En met OSW als tussenpartij is dat prima gelukt.

Tom uit: Tilburg

14-10-2019

Aangeboden Auto

Snel geholpen, fijne mensen, wist snel waar ik aan toe was!

Arno uit: Hendrik Ido Ambacht

13-10-2019

Aangeboden Caravan

Van aanmelden tot uiteindelijk de verkoop verliep het contact met OSW en uiteindelijke koper vertrouwd. Kan ik iedereen aan bevelen.

Rene uit: Eindhoven

13-10-2019

Aangeboden Caravan

Prima service en snelle verkoop tegen de beste prijs. Goede afhandeling met de koper.

ton uit: oosterhout

12-10-2019

Aangeboden Caravan

Echt alle moeite gedaan mij te helpen deze oude caravan te verkopen

Jody uit: Rotterdam

10-10-2019

Aangeboden Auto

Je krijg duidelijke uitleg en je word met respect behandeld hij is zelfs achter me aan gelopen om me vrijwaring bewijs te over handig en is toch echt netjes en wijl ik die ook op me mail heeft gekregen super en ik heb meer voor de auto gehad dan ik had verwacht

Gerard uit: Reusel

08-10-2019