Beoordelingen osw.nl

c.j.a. uit: Capelle aan den IJssel

09-12-2017

Aangeboden Caravan

Goed en snel gehandeld zoals beloofd

Fred uit: ASSENDELFT

05-12-2017
1,0

motor aangemeld , vervolgens 3 dagen niks gehoord en uit hen zelf komt geen enkele reactie/communicatie. Dus vandaag mail gestuurd en zonder een mail terug te sturen de motor is eruit gehaald.

Snap niet dat iemand daar tevreden over kan zijn.

G.

02-12-2017

Binnen een week was onze caravan verkocht.
Netjes afgehaald en vrijwaring gekregen.
Complimenten.

S.A. uit: Hoofddorp

30-11-2017

Na 1 dag was mijn auto al verkocht. Niet voor de hoofdprijs maar een redelijk handelbedrag. Garage nam volgende dag al contact op en het geheel werd ook daar snel en correct afgehandeld. Niet zoals bij 'wijkopenautos.nl' . Ook daar mijn auto aangeboden en 1500 euro geboden. Bij de keuring van de auto was het opeens minder dan de helft! Als je snel van je auto afwilt en geen zin hebt in eindeloos op marktplaats te staan , is dit een goede optie

Ries uit: Odijk

30-11-2017

wij zijn zeer goed behandeld en alles is correct verlopen , wij waren zeer tevreden en bevelen jullie zeker aan bij de Fam en onze vrienden

Martin uit: Amersfoort

28-11-2017

Snelle en corecte afhandeling

Dennie uit: Oosterland

22-11-2017

Door osw me caravan snel kunnen verkopen en super netjes geholpen

Rob uit: Den Haag

22-11-2017

Met dit bedrijf kan men in zee gaan.

Nadine uit: Ijsselstein

20-11-2017

Keurig te woord gestaan door een medewerker van OSW. Ze denken met je mee en gaan nadat ze alle gegevens hebben doorgenomen aan de slag.
Groot voordeel dat zij zaken voor je doen.
Wel een nadeel is dat je minder terug krijgt voor je motor. Maar hij word wel thuis opgehaald en het onderhandelen regelen zij voor je. Wel netjes in overleg.

P uit: Zwole

19-11-2017

Uitstekende bemiddeling. Al snel was er een betrouwbare koper voor onze caravan.