Beoordelingen osw.nl

Ab uit: Hoofddorp

Snelle reactie en afhandeling

F uit: Lemmer

Aangeboden Motor

Prima organisatie! Snel een koper voor mijn motor gevonden.

Marleen uit: oudenaarde

Aangeboden Auto

zeer correcte info en opvolging

Martin uit: Enschede

Goede en snelle service.

Torsten uit: Gent

01-11-2019

Aangeboden Auto

Professionele en betrouwbare service. Soepele communicatie. Heel vriendelijk en bekwaam personeel. Duidelijke en simpele spelregels. Een aanrader.

Fons uit: Holten

30-10-2019

Aangeboden Caravan

Een dergelijke vlotte actie niet eerder ervaren. De verkoop kwam dan ook heel snel tot stand.

Helaire uit: Aalst

28-10-2019

Aangeboden Auto

Goed contact goede service en perfecte afwerking

B uit: Tegelen

26-10-2019
1,0

Aangeboden Overig

Vandaag alweer een herinnering ontvangen van een factuur omtrent een motor die aangeboden zou zijn bij OSW. We hebben van OSW al een credit nota ontvangen maar krijgen toch hierover een herinnering van betalen van factuur. Administratief gaat het mis bij OSW maar wij hebben hier last van. Hierover al 3 mails verstuurd. Het kost ons telkens energie en tijd en de fout ligt bij OSW. Probleem is ontstaan door een motor die wij volgens hun hebben aangeboden maar we hebben niet eens een motor en nooit gehad. We hebben zelf geen motor rijbewijs Dit is ook erkend door OSW maar schijnbaar klopt de administratie bij hun niet. We zijn genoodzaakt andere stappen te zetten wanneer we nogmaals geconfronteerd worden met bovenstaande feiten

Jacqueline uit: Heino

24-10-2019

Aangeboden Motor

Na plaatsing werd ik meteen gebeld en goed gesprek over verwachting van verkoop. En ben super tevreden. Binnen paar uur had ik al een bod en dat bod heb ik geaccepteerd.