Beoordelingen osw.nl

Rien uit: Krimpen aan den IJssel

18-04-2018

Aangeboden Caravan

Alles netjes op de mail van aankoop caravan en de afhandeling van de koper ook netjes

Peter uit: Putten

17-04-2018

Aangeboden Caravan

Een super afwikkeling in de verkoop van onze Hobby Excellent Caravan. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

K uit: Krommenie

17-04-2018

Aangeboden Caravan

Alles korrekt en naar tevredenheid uitgevoerd. Kan OSW dan ook bij iedereen aanbevelen.

Jakob uit: Huizen

15-04-2018

Aangeboden Overig

Mijn ervaring is dat het met OSW prima is verlopen,wat betreft de verkoop van mijn Esterel Vouwwagen aan VB Caravans en ik dank u hartelijk voor de medewerking.
J.de Lange.

J. uit: Dronten

Aangeboden Caravan

Er werd zeer snel gehandeld.
Er werd goed geluisterd.
Bij de eerste indruk kwam men betrouwbaar over.

Nico uit: Purmerend

Aangeboden Caravan

Zijn zeer goed geholpen bij de verkoop van onze caravan.
Ook het ophalen prima op tijd en ook bij betaling geen gezeur! Zeer tevreden.

Ineke uit: Lisse

Aangeboden Auto

Nadat ik mijn auto had aangeboden werd ik al snel teruggebeld voor aanvullende informatie. Na twee dagen was er een bod dat ik heb geaccepteerd en na vier dagen was alles afgehandeld.
Het contactmet OSW verliep prettig en professioneel. Wat mij betreft een aanrader.

Angela uit: Heerlen

Zeer vlotte vriendelijke bemiddeling

Antoon uit: Noordwijkerhout

13-04-2018

Aangeboden Caravan

De verkoop van mijn KIP Kompakt Caravan EKV 37 bouwjaar 2003 is vlot verlopen. De informatie op Internet was duidelijk. Ik ben hierdoor snel tot een doeltreffend resultaat gekomen.

Marianne uit: Nunspeet

12-04-2018

Aangeboden Caravan

Zondag caravan aangeboden, maandagochtend werd ik meteen gebeld en zoals afgesproken om kwart voor elf weer : de caravan was verkocht! Snelle actie en vooral ook perfect nakomen van de terugbelafspraak. Klasse!