Beoordelingen osw.nl

Wouter uit: Hoogland

07-12-2018

Aangeboden Caravan

Na plaatsen van advertentie was de verkoop binnen een halve dag geregeld. Het telefonisch cantact was zeer vriendelijk en duiidelijk, ook de onderhandeling over de prijs.

Wendy uit: Wouw

30-11-2018

Aangeboden Motor

Ik werd meteen gebeld toen ik de motor had aangeboden.
Besproken wat ik er minimaal voor wilde hebben.
Niet veel later werd ik gebeld en was de motor verkocht en kreeg ik per mail netjes alle gegevens.

Henri uit: Vessem

29-11-2018

Aangeboden Auto

Na een miscommunicatie van mijn zijde zorgde OSW dat alles alsnog tot volle tevredenheid werd geregeld! Deze flexibiliteit van OSW deed mij besluiten om het rapportcijfer van een 9 te veranderen in een 10.

Mathieu uit: Eindhoven

20-11-2018

Aangeboden Caravan

Vlotte en prettige afhandeling bij verkoop.

Marco uit: Biddinghuizen

19-11-2018

Aangeboden Motor

OSW heeft echt meegedacht en gezorgd voor een passende oplossing bij de verkoop van mijn motor. Daarvoor dank!

Harry uit: Hooge Mierde

14-11-2018

Aangeboden Auto

Vanaf het eerste moment is onze ervaring met OSW uitstekend. Onze vraagprijs is niet gehaald maar met het uiteindelijke resultaat zijn wij toch geheel tevreden.
Het prettige en zakelijke contact is ons goed bevallen

Jansen uit: Hoevenen

13-11-2018

Aangeboden Caravan

bedankt voor de vlotte en snelle afhandeling.

Jan uit: Warnsveld

09-11-2018

Ed uit: Heerlen

03-11-2018

Aangeboden Caravan

Super en zeer correct geholpen. mijn caravan was met 2 dagen verkocht. Voor mij is dit een bedrijf als ik nog iets wil verkopen om gelijk hun te benaderen. alle lof voor de mensen die hebben meegewerkt!! E. Corveleijn.

Victor uit: Vlissingen

30-10-2018

Aangeboden Motor

Enigszins sceptisch over dit soort bedrijven heb ik toch maar een motor te koop aangeboden. Ik was verrast door de goede service en de snelle en heldere reacties. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang en ook de afhandeling naar de koper toe was prima.