Beoordelingen osw.nl

Marcel uit: Purmerend

14-06-2019

Aangeboden Caravan

Had binnen 24 uur een prima bod. Communicatie is perfect Werd prima op de hoogte gehouden. Ook uitleg hoe verkoop in zijn werk gaat wordt duidelijk uitgelegd.
Caravan was snel verkocht

Marcel uit: Purmerend

14-06-2019

Caravan was snel verkocht

Mari uit: Schijndel

Aangeboden Auto

alles vlot verlopen, alleen hadden ze bij osw niet in de advertentie vermeld dat de auto motorschade had.
daardoor wist de koper in eerste instantie niet dat de auto stuk was

Danny uit: Heerlen

1,0

Aangeboden Motor

Kansloos blijf hier weg wis dit bericht ok maar dat is ok maar een wanhopige poging

Danny uit: Heerlen

n.v.t.

Aangeboden Motor

Kansloos als je aan de grond zit zekker succes verhaalen ga weg en blijf hier weg of je heb de laatste 1 euro cent nodig parteidighijd prutsers

Gerard uit: Bocholtz

Aangeboden Auto

Accuraat, duidelijk en goede service!

inge uit: Waregem

08-06-2019

Aangeboden Caravan

Heel vlotte opvolging door Aloys Van Rooij : hij gaat zelf actief op zoek naar de hoogste biedingen. Volgende dag had hij al een bieding en geaccepteerd. De koper belde me de volgende dag terug voor de praktische afspraken. Ideaal als je snel en zonder zorgen je caravan wil verkopen (prijzen zijn wel lager dan als je die particulier zou verkopen).

Niek uit: Deventer

07-06-2019

Aangeboden Caravan

Prima bedrijf die een goede onderhandeling heeft verricht om de carvan te verkopen

Anton uit: Delden

07-06-2019

Aangeboden Motor

Zeer prettig en correct contact.
Bijzonder snelle afhandeling zowel voor-,tijdens-,als na
verkoop.Afspraken worden nagekomen.
Je voelt je hier nog echt KLANT.

Vijaikumar uit: DEN HAAG

06-06-2019

Aangeboden Auto

De medewerkers van OSW hebben gelijk contact met mij opgenomen nadat ik mij had aangemeld. Na een kort gesprek zijn ze op zoek gegaan naar een koper voor mij busje. Na een paar uren was de bus verkocht. Nazorg was ook goed.