Beoordelingen Osteopathie van Eijck

• Openingstijden en wachttijden 8,9
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail/ website) 9,0

René uit: Udenhout

18-03-2019

Goede indicatie, goede uitleg van de behandeling, resultaat behandeling positief.

Anuschka uit: Udenhout

14-03-2019

Ik kon snel ingepland worden, Sandra de Osteopate was zeer vriendelijk en naar mijn mening zeer deskundig.
Facturatie en betalingen is erg goed en makkelijk geregeld.

Debora uit: Best

12-03-2019

Voor ons kindje van nog geen half jaar hadden wij een afspraak bij Osteopathie van Eijck gemaakt daar hij heel erg last had van eczeem. Na een bezoek aan de kinderarts en dermatoloog was Linda/ Osteophatie van Eijck de enigste die ons goed heeft kunnen informeren en heel erg betrokken was. Door haar hebben wij goede keuzes kunnen maken waarvan we nu heel veel profijt hebben. Ons kindje is bijna eczeem vrij! Zeker aan te raden! Super bedankt!

Diana

11-03-2019

Susanne

11-03-2019

Ik kon met mijn dochter van 3 maanden snel terecht. Het contact was erg prettig, professioneel maar toch persoonlijk. Er werd goed uitgelegd wat er gedaan werd en welke effecten ik kon verwachten.

Wilko uit: Eindhoven

07-03-2019

Zeer fijne en vriendelijke mensen die met je mee denken

Toos uit: Best

20-02-2019

Mijn ervaring is perfect eigenlijk allemaal tienen maar ik weet dat er altijd iets te verbeteren is al zou ik niet weten wat .ik beveel jullie beslist aan groetjes

Lotte uit: Tilburg

19-02-2019

robert uit: berkel-enschot

15-02-2019

Ellen uit: Berkel Enschot

08-02-2019
9,8

Heb zeer goede ervaring bij Linda,vakkundig, professioneel, duidelijk uitleggen, vriendelijk.