Beoordelingen Osteopathie van Eijck

• Openingstijden en wachttijden 8,9
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail/ website) 9,0

Yvonne uit: Tilburg

24-09-2018

Miranda is iemand die zeer betrokken is. Zij gaf mij eindelijk het gevoel dat mijn klachten serieus genomen werden. Helaas heeft de behandeling niet gedaan wat we er beide van verwachtten. Dit ligt zeker niet aan de professionaliteit van haar.Miranda laat je ook zelf een antwoord op je vraag geven. Ze praat je niets aan. Ook al heeft de behandeling bij mij niet het gewenste resultaat bereikt.....Ik prijs jullie bij een ieder aan.

Maria uit: Best

23-09-2018

Behandeling heeft goed geholpen

Madée uit: Best

12-09-2018

Super! Ze was erg lief voor madée
En madée had er erg veel baat bij!

angelique

12-09-2018

Jan uit: Oisterwijk

11-09-2018

Als de nood weer aan de man komt meld ik me direct bij jullie !

Goedele uit: Someren

10-09-2018

Ik heb het ervaren als een deskundige praktijk met een weloverwogen behandelplan. Goede adviezen en ik ben van de klacht verholpen!

Willy uit: Best

22-08-2018

Na de 2de behandeling stond ik voor het eerst in maanden zonder pijn op vertelde hij me al nog 1 of 2 behandelingen nodig te hebben en dat klopte. de 4de behandeling was niet nodig maar hebben we toch gepland. Zonder dat ik het aangegeven heb heeft hij toen nog een ander probleempje opgelost. Zijn behandelwijze en heldere uitleg zijn geweldig. Een dikke 10 voor Maarten dus!

Fleur uit: Eindhoven

22-08-2018

We konden super snel terecht en er werd goed en rustig geluisterd naar ons.

Gitte uit: Udenhout

17-08-2018

Door erge pijn in mijn onderrug net voor mijn vakantie kon ik gelukkig nog terecht bij Mirada Sauter. Dankzij de behandeling heb ik heerlijk en pijnloos kunnen genieten van mijn vakantie.

gerry uit: horen

14-08-2018

heb goede ervaring
liever dit dan therapie
voel me heerlijk als ik er vandaan kom

dus voor mij zijn jullie TOP