Beoordelingen Oseven

Soort evenement: Anders

Sophie

09-06-2017

Positieve ervaring:
Prettig contact en goede samenwerking met Tara en Eva in het voortraject, maar ook tijdens het event met het personeel op de boot. Aan veel wensen en eisen kon voldaan worden. Alleen maar positieve geluiden van aanwezigen gehoord. Bedankt voor de fijne samenwerking en mogelijk tot een volgend event!

Verbeterpunten:
Maximaal aantal personen borrel salonboot iets naar beneden bijstellen.
Audiohuur vermelden bij huren plasmascherm.

Frits

02-06-2017

Soort evenement: Gala

Positieve ervaring:
De kwaliteit van het eten was weer een treedje hoger!
Voor de twaalfde keer deze locatie en cateraar! Chapeau

Helen

23-05-2017

Soort evenement: Ontbijt / lunch / diner

Positieve ervaring:
Hi Eva, zoals je weet, ben ik zeer tevreden over de samenwerking!

Geen

Rob

18-04-2017

Soort evenement: Anders

Positieve ervaring:
De Pandora dinnershow was perfect georganiseerd! Wij waren met ons management en de partners voor het eerst sinds jaren weer eens pad! Een geweldige keuze, want alles was tot in de puntjes verzorgd, en de show was geweldig! Een aanrader voor iedereen!

Geen!

Floor

05-01-2017

Soort evenement: Gala

Positieve ervaring:
Ongelofelijk knap om deze kwaliteit te leveren voor 950 gasten. Het diner was heerlijk, warm en op tijd geserveerd! De bediening uitermate vriendelijk en behulpzaam. Geen verzoek was te gek!

Verbeterpunten:
Soms waren de lijnen tussen Oseven en studio21 onduidelijk.

Carolien

21-12-2016
8,5

Soort evenement: Personeelsfeest

Positieve ervaring:
Fijne samenwerking in de voorbereiding met Eva en Tara, en ook met Thrize op locatie. Creatief meedenken en goed voorbereid aan ons evenement beginnen (hoeveelheden!). Hoge kwailteit producten. Mooie aankleding van de disposabels! Ik vind het knap om de juiste garing voor een walking dinner voor ruim 200 personen te serveren. Chapeau!

Verbeterpunten:
Toch de bediening. Aan het begin van de avond stond er 1 dame achter de bar terwijl het erg druk was. Het heeft even geduurd voordat er iemand bij kwam.
In de eerste evaluatie werd duidelijk dat er erg weinig gegeten is. Als eerste reden zagen we dat we beter voor het walking dinner meer snackachtige gerechten hadden moeten kiezen. De grote bowls met een vorkje werden door de gasten als onhandig ervaren. Bij navraag bij verschillende collega's blijkt dat zij verschillende gerechten niet gezien hebben omdat het hen niet is aangeboden. Ik zelf heb bijvoorbeeld maar twee hoofgerechten voorbij zien komen (gehaktballetjes en zalm).

Corine

07-12-2016

Positieve ervaring:
Zeer ervaren en professionele partij.
Culinair hoogstaand en creatief en optimale gastvrijheid.
Partymanager uitstekende samenwerking en proactief.

Geen

R

07-12-2016

Positieve ervaring:
Mooi evenement kunnen neerzetten door goede, flexibele samenwerking met Oseven & Studio 21. Werken met eigen producten en creatief oplossen bij uitdagingen op de avond was geweldig gedaan.

Josine

24-11-2016

Soort evenement: Personeelsfeest

Positieve ervaring:
Hele leuk avond gehad, goed verzorgd en heel vriendelijk personeel.