Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Uitleg behandeling 8,5
  • Resultaat/eindresultaat 9,2

Manou uit: Bocholtz

27-07-2016

Het enige wat lastig is, is het maken van afspraken buiten werktijd van ouders. Ouders kunnen niet steeds vrij nemen. Daarbij ligt de praktijk ver van ons woonadres en neemt een afspraak voor ons veel tijd in beslag. Het resultaat was de moeite wel waard!

Shirin uit: Wijlre

11-07-2016

Super leuke ortho!!!!!!

Robbert uit: Brunssum

07-07-2016

Ik was nogal een speciaal geval. Mijn hoektanden groeide scheef en hierdoor moest er aan geopereerd worden. Uiteindelijk, na vele ingrepen, bleek 1 hoektand vast te blijven zitten in het bot en zag het er naar uit dat ik een implantaat zou moeten. Meneer Schobben kwam gelukkig met een goede oplossing voor het probleem die mij veel leiden en geld heeft gespaard. Ik ben van mijn beugel af en heb een mooi resultaat, ik ben dus zeer tevreden met mijn keuze voor Schobben. Zij hebben me goed geholpen en zijn erg flexibel geweest.

marlies uit: kerkrade

30-06-2016

mijn ervaring is super goed alles verliep heel goed de uitleg over alles de behandeling gewoon goed..

bianca uit: landgraaf

10-05-2016
7,9

Ik kwam met 3 kinderen in de praktijk.
Ik vroeg soms maar zelf naar de stand v zaken,anders wist ik niks.
Veel assistente vriendelijk, enkele niet en uit de hoogte.
Deze dames behandelde nieuwe assistente soms als onnozel,alsof ze dom waren.
Ik ( wij) hadden liever de nieuwelingen ,die waren vriendelijker tegen mijn kinderen al duurde de behandeling wat langer.
Maar.....bij alle 3 mijn kids dik tevreden over het eindresultaat.
N tip....doe iets aan die wachttijd,bij 3 kids was t zeldzaam om op de afgesproken tijd ook echt geholpen te worden.
T liep vaak n half uur uit.

Joelle uit: brussum

10-05-2016

Ik ben zeer tevreden met het resultaat.
ik had een lange weg te gaan en ik heb eerst een kaakverbreder gehad en ook nog een buitenboordbeugel en elastiekjes, maar het is t allemaal meer dan waard geweest en ik ben super tevreden met het resultaat.....eindelijk n filmsterrensmile!
verder vond ik alle medewerksters super aardig, vriendelijk en zeer kundig!
ik kan dan ook iedereen deze orthopraktijk aanbevelen!
bedankt iedereen!!

Lotte uit: Landgraaf

08-05-2016
7,6

Het bijmaken van de spleetjes tussen mijn tanden is perfect gedaan. Ook het witte vlekje op mijn voortand is goed gecamoufleerd.

Wilma uit: Kerkrade

08-05-2016
7,9

Ben zeer tevreden over het uitresultaat,was wel vaker afzien omdat ik veel last heb gehad van blaren maar ben blij dat ik het heb gedaan.

Heel hartelijk dank hiervoor.

Marko uit: Hulsberg

26-04-2016

Prima service en goede kwaliteit!

Bart uit: Kerkrade

21-04-2016