Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Uitleg behandeling 8,5
  • Resultaat/eindresultaat 9,2

D uit: Kerkrade

12-09-2016

Altijd goede afspraken kunnen maken en vriendelijk behandeld. Met 4 mooie resultaten binnen 1 gezin

Nadina uit: Landgraaf

09-09-2016
9,7

Zeer mooi resultaat geworden. Snel aan de beurt en vriendelijk personeel. Voor mij ook zeer goed bereikbaar. Minpunt is de parkeergelegenheid deze had wat meer kunnen zijn verder prima orthodontist praktijk

Amber uit: Bunde

06-09-2016

De behandeling heeft korter geduurd dan de planning. En k ben zeer tevreden met het resultaat.

Patricia uit: Kerkrade

9,9

Super tevreden !!!!!

jeroen uit: landgraaf

8,1

Maxim uit: Kerkrade

Merle uit: Kerkrade

25-08-2016

Zeer deskundig en klantvriendelijk.
Alles wordt heel goed uitgelegd.

Manou uit: Bocholtz

27-07-2016

Het enige wat lastig is, is het maken van afspraken buiten werktijd van ouders. Ouders kunnen niet steeds vrij nemen. Daarbij ligt de praktijk ver van ons woonadres en neemt een afspraak voor ons veel tijd in beslag. Het resultaat was de moeite wel waard!

Shirin uit: Wijlre

11-07-2016

Super leuke ortho!!!!!!

Robbert uit: Brunssum

07-07-2016

Ik was nogal een speciaal geval. Mijn hoektanden groeide scheef en hierdoor moest er aan geopereerd worden. Uiteindelijk, na vele ingrepen, bleek 1 hoektand vast te blijven zitten in het bot en zag het er naar uit dat ik een implantaat zou moeten. Meneer Schobben kwam gelukkig met een goede oplossing voor het probleem die mij veel leiden en geld heeft gespaard. Ik ben van mijn beugel af en heb een mooi resultaat, ik ben dus zeer tevreden met mijn keuze voor Schobben. Zij hebben me goed geholpen en zijn erg flexibel geweest.