Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Uitleg behandeling 8,5
  • Resultaat/eindresultaat 9,2

Silvano uit: Schinveld

13-09-2016

Wij zijn meer als tevreden met deze Orthodontiepraktijk!!
Ze zijn heel deskundig en ervaren.
Wij zouden deze Orthodontist zeer zeker aan anderen aanbevelen.
Ook met ons jongste zoontje komen wij hier weer terug.
Silvano heeft zich hier de afgelopen 3 jaar dan ook ontzettend op zijn gemak gevoeld.
Hij is de afgelopen 3 jaar dan ook heel goed begeleid en heel fijn geholpen door alle lieve dames en natuurlijk ontbrak het kritische oog van Meneer Schobben natuurlijk niet.
En het eindresultaat mag er dan ook wezen!!!!!
Silvano heeft een super gebit,waar hij de rest van zijn leven dan ook ontzettend trots op mag zijn.
Meneer Schobben en Team nogmaals ONTZETTEND BEDANKT voor alle goede zorgen de afgelopen tijd.

Mvg Fam Renneberg.

D uit: Kerkrade

12-09-2016

Altijd goede afspraken kunnen maken en vriendelijk behandeld. Met 4 mooie resultaten binnen 1 gezin

Nadina uit: Landgraaf

09-09-2016
9,7

Zeer mooi resultaat geworden. Snel aan de beurt en vriendelijk personeel. Voor mij ook zeer goed bereikbaar. Minpunt is de parkeergelegenheid deze had wat meer kunnen zijn verder prima orthodontist praktijk

Amber uit: Bunde

06-09-2016

De behandeling heeft korter geduurd dan de planning. En k ben zeer tevreden met het resultaat.

Patricia uit: Kerkrade

9,9

Super tevreden !!!!!

jeroen uit: landgraaf

8,1

Maxim uit: Kerkrade

Merle uit: Kerkrade

25-08-2016

Zeer deskundig en klantvriendelijk.
Alles wordt heel goed uitgelegd.

Manou uit: Bocholtz

27-07-2016

Het enige wat lastig is, is het maken van afspraken buiten werktijd van ouders. Ouders kunnen niet steeds vrij nemen. Daarbij ligt de praktijk ver van ons woonadres en neemt een afspraak voor ons veel tijd in beslag. Het resultaat was de moeite wel waard!

Shirin uit: Wijlre

11-07-2016