Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Uitleg behandeling 8,5
  • Resultaat/eindresultaat 9,2

Audrey uit: Voerendaal

02-10-2016

Een super eind resultaat !

Eerst heb ik bij een andere orthodontist het advies gekregen om met een operatieve behandeling de kaken die verkeerd om stonden te verhelpen.
Door mijn tandarts ben ik doorverwezen naar de heer Schobben voor een second opinion.
Hij had een heel ander behandelingsplan waardoor geen operatie nodig was en binnen een half jaar de kaken goed stonden. Daarna kon ik aan het normale traject beginnen.
Nu na drie jaar is het resultaat super mooi. Ik ben helemaal tevreden en ik beveel de praktijk zeker aan.
Heel erg bedankt !

26-09-2016

Robin uit: Kerkrade

18-09-2016

Wij zijn zeer tevreden, het resultaat is zeer goed en we waren sneller klaar dan in het begin aangegeven was

Silvano uit: Schinveld

13-09-2016

Wij zijn meer als tevreden met deze Orthodontiepraktijk!!
Ze zijn heel deskundig en ervaren.
Wij zouden deze Orthodontist zeer zeker aan anderen aanbevelen.
Ook met ons jongste zoontje komen wij hier weer terug.
Silvano heeft zich hier de afgelopen 3 jaar dan ook ontzettend op zijn gemak gevoeld.
Hij is de afgelopen 3 jaar dan ook heel goed begeleid en heel fijn geholpen door alle lieve dames en natuurlijk ontbrak het kritische oog van Meneer Schobben natuurlijk niet.
En het eindresultaat mag er dan ook wezen!!!!!
Silvano heeft een super gebit,waar hij de rest van zijn leven dan ook ontzettend trots op mag zijn.
Meneer Schobben en Team nogmaals ONTZETTEND BEDANKT voor alle goede zorgen de afgelopen tijd.

Mvg Fam Renneberg.

D uit: Kerkrade

12-09-2016

Altijd goede afspraken kunnen maken en vriendelijk behandeld. Met 4 mooie resultaten binnen 1 gezin

Nadina uit: Landgraaf

09-09-2016
9,7

Zeer mooi resultaat geworden. Snel aan de beurt en vriendelijk personeel. Voor mij ook zeer goed bereikbaar. Minpunt is de parkeergelegenheid deze had wat meer kunnen zijn verder prima orthodontist praktijk

Amber uit: Bunde

06-09-2016

De behandeling heeft korter geduurd dan de planning. En k ben zeer tevreden met het resultaat.

Patricia uit: Kerkrade

9,9