Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Resultaat/eindresultaat 9,2

Dionne uit: Heerlen

31-03-2017

Top:
Gedurende de laatste 2 jaar leek het soms bij de controles alsof niet duidelijk was wat er reeds gedaan was, maar werd er wel steeds een goede aanpassing op het moment zelf gedaan. Het eindresultaat mag er wezen, ik ben hier zeer tevreden mee!
Tip:
Hetgeen ik echter minder prettig vond, was het feit dat Dr. Schobben in de aanwezigheid van cliënten vaker fel reageerde en discussies aanging met zijn assistentes of ze terechtwees op fouten e.d. Dit voelde voor mij als een onprettige situatie. Naar mij toe is er altijd netjes gereageerd.

Susan uit: Wehr

14-03-2017

Claire uit: Landgraaf

10-03-2017

Prettige sfeer, goede uitleg en een prima resultaat!

beau uit: mechelen

08-03-2017

Personeel is altijd heel vriendelijk.

Max uit: Wahlwiller

21-02-2017

Chiara uit: Kerkrade

14-02-2017

Goede praktijk met erg bekwame en vriendelijke mensen!

Wendy uit: Kerkrade

09-02-2017
8,1

Sammy uit: Brunssum

05-01-2017

Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Het personeel is heel erg vriendelijk en als er iets was, belde je op en kon je vrijwel meteen komen.
Ik zal deze praktijk aan iedereen aanraden.

José uit: Wijlre

07-10-2016

Uiterst tevreden voor beide dochters.

Audrey uit: Voerendaal

02-10-2016

Een super eind resultaat !

Eerst heb ik bij een andere orthodontist het advies gekregen om met een operatieve behandeling de kaken die verkeerd om stonden te verhelpen.
Door mijn tandarts ben ik doorverwezen naar de heer Schobben voor een second opinion.
Hij had een heel ander behandelingsplan waardoor geen operatie nodig was en binnen een half jaar de kaken goed stonden. Daarna kon ik aan het normale traject beginnen.
Nu na drie jaar is het resultaat super mooi. Ik ben helemaal tevreden en ik beveel de praktijk zeker aan.
Heel erg bedankt !