Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Resultaat/eindresultaat 9,2

Huguette uit: Kerkrade

07-09-2017
9,6

Zeer deskundige behandeling. Uiterst tevreden. Oudste dochter nu een prachtig gebit. Jongste nog in behandeling. Zelf ook begonnen met behandeling. Jaren eerder moeten doen. Al een heel mooi resultaat en dat al na nog geen half jaar. Ik kan deze praktijk zeer zeker aanbevelen!

Marie-Therese uit: Bocholtz

28-08-2017

de problematiek van onze zoon werd elders als niet corrigeerbaar gezien... operatie op volwassen leeftijd zou de enige optie zijn.... het tegendeel blijkt gelukkig waar.. de behandeling via Orthodontiepraktijk Schobben verloopt goed waardoor de kans reëel is dat geen andere interventie (later) nodig is...

isis uit: landgraaf

12-07-2017

Jana uit: Party

14-06-2017

duidelijke uitleg vooraf en tijdens behandeling.
Orde en netheid, vriendelijkheid.
in 2,5 jaar behandeling maar 1 keer de wachttijd uitgelopen.
Ga vooral zo door.
Bedankt voor het super resultaat.

N uit: Hoensbroek

23-05-2017

Na 27 maanden een TOP resultaat.
Dit is een echte metamorfose van een gebit.
Amper wachttijden en altijd even netjes geholpen.
Was het wachten zeker waard.

Petra uit: Kerkrade

13-05-2017

Ik ben 47 jaar en moeder van een zoon van 15.
Samen hebben wij een beugelperiode gehad,met ups en downs!
Wij zijn goed begeleid en geholpen door deze praktijk!
Met voor ons een prachtig eindresultaat!
Team Schobben .....Bedankt!

Kenzy uit: Kerkrade

11-05-2017

Fijne praktijk. .goeie resultaten en fijn & vriendelijk personeel! ..Zou het iemand anders zeker aanbevelen!
Groetjes Kenzy 😊

Suzanne ( moeder van Delano) uit: Hoensbroek

05-05-2017

Ervaring was zeer goed. Dik 6 jaar met 2 kinderen bij Guido Schobben en zijn team geweest. Zeer ervaren, profesioneel en vriendelijk. Verwachten ook dat de kinderen hun best doen, groot gelijk!
Ik zou iedereen aanraden naar S. Schobben te gaan.
Bedankt voor jullie inzet en het prachtige resultaat.

marion uit: Simpelveld

19-04-2017
7,9

Vakbekwaam is super, sommige zijn niet zo vriendelijk, maar als je ze langer kent komt dit ook goed. Soms als er onenigheid is liever dit bespreken waar geen klanten bij zijn. Is niet zo prettig voor de klant , maar zeker niet voor medewerkers waar het omgaat. Hebben wij klanten niks mee te maken. Soms zijn iets kortere nagels prettiger vooral als je maar een klein mondje hebt zoals mijn dochter. Verder word je er goed behandeld.

Hartelijk bedankt iedereen voor de goede zorgen, mijn dochter heeft er een mooi gebid aan overgehouden.

Frans uit: Landgraaf

11-04-2017

Geeft duidelijke informatie en een top resultaat