Beoordelingen Orthodontiepraktijk Schobben

• Uitleg behandeling 8,5
  • Resultaat/eindresultaat 9,2

Rita uit: Reijmerstok

08-10-2018

Had niet verwacht dat mijn gebit op zo’n korte tijd er zo mooi uit zou zien. De behandeling zou ongeveer 1,5 jaar duren.
Echter na 10 maanden was het resultaat bereikt en dus binnen de begroting.
De praktijk is een aanrader!!!

M uit: Bingelrade

08-10-2018

Kundige orthodontist die de puntjes op de i zet. Het eindresultaat is een prachtig gebit en een blije dochter. Een aanrader!

Marion uit: Landgraaf

21-09-2018

Als je als klant geduldig bent tijdens de lange maanden van behandeling en goed de adviezen opvolgt dan ben je bij orthodontist Schobben aan het juiste adres.
Een prachtig eindresultaat bij onze dochter uitgevoerd door een proffessioneel team!!!! Dank U wel.....

Ingrid uit: Heerlen

18-04-2018

Onze tweeling heeft nu prachtige rechte tanden!
Het lange wachten heeft geloond!👍🏼
Super Service!

marcel en jet uit: brunssum

12-04-2018

Guido , en zijn team gaan voor de volle 100%.

Het resultaat mag er dan ook wezen,

wij kunnen dan ook iedereen aanraden om hier je gebit te laten behandelen.

marcel en jet

riekie uit: brunssum

27-03-2018

Ik ben zeer tevreden over de behandeling, heel vakkundig en vriendelijk.
Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door.

Bedankt voor het mooie resultaat, mvg Riekie Aarts

Thonja uit: Hulsberg

16-03-2018
7,1

Ik ben erg tevreden over de praktijk, alleen zou ik het wel prettiger vinden als er vaker tussentijds de stand van zaken word besproken.

A uit: Eys

27-10-2017

Huguette uit: Kerkrade

07-09-2017
9,6

Zeer deskundige behandeling. Uiterst tevreden. Oudste dochter nu een prachtig gebit. Jongste nog in behandeling. Zelf ook begonnen met behandeling. Jaren eerder moeten doen. Al een heel mooi resultaat en dat al na nog geen half jaar. Ik kan deze praktijk zeer zeker aanbevelen!

Marie-Therese uit: Bocholtz

28-08-2017

de problematiek van onze zoon werd elders als niet corrigeerbaar gezien... operatie op volwassen leeftijd zou de enige optie zijn.... het tegendeel blijkt gelukkig waar.. de behandeling via Orthodontiepraktijk Schobben verloopt goed waardoor de kans reëel is dat geen andere interventie (later) nodig is...