Beoordelingen Orthodontiepraktijk Amsterdam Zuid

• Resultaat/eindresultaat 9,1
  • Hygiëne/netheid in de praktijk 9,3

Ellis uit: Amsterdam

31-08-2017

Prettige benadering. Ook bij kleine "emergencies" snel geholpen. Prachtig eind resultaat.

Michelle uit: Amsterdam

29-08-2017

Ik ben zeer tevreden! Vooral vriendelijkheid van personeel is een plus!

Lucy

21-08-2017

Mandy uit: Amsterdam

17-08-2017

Alles was prima, heel goede ervaring. Alleen de wachttijd was gemiddeld een half uur, dat is minder.

Bastiaan

14-08-2017

Eveline uit: Amsterdam

13-08-2017
9,6

Prettig, correct en professioneel.

Overigens: Mijn zoon is patiënt.

Hanna uit: Arnhem

11-08-2017

Bij het plaatsen van de beugel werd gezegd dat de beugel zo'n 9-12 maanden zou moeten blijven zitten. In werkelijkheid was dit 17 maanden, dus toch een tijdje langer dan verteld was. De medewerkers waren vriendelijk en bereid om vragen te beantwoorden waarbij vooral orthodontist op de Coul complimenten verdient voor haar heldere uitleg. Orthodontist Balk-Leurs vond ik echter heel zakelijk overkomen en bij haar was er over het algemeen geen ruimte om te vragen stellen.

Marc uit: Amsterdam

11-08-2017

Zeer goede ervaring, vriendelijke en kundige mensen die de zorg voor de patiënt op de eerste plaats hebben staan. Waar ik nog ruimte voor verbetering zie is in het toelichten wat er gedurende de (doorgaans een) maand na de behandeling is te verwachten. In casu was het moeilijk om de ruimte tussen de tanden onder dicht te krijgen. Ik denk dat als ik beter had geweten wat te verwachten (toen de oplossing was gevonden was de ruimte binnen een dag gedicht), ik gedurende de maand sneller had kunnen aangeven of de gekozen oplossing wel/niet werkt en daarmee wellicht de behandelduur had kunnen worden bekort.
Zeer te spreken over het feit dat zonder dit uit te spreken de kosten voor de behandelingen na de vooraf aangegeven behandelperiode 50-50% zijn gedeeld.

Marije uit: Amsterdam

9,7

Wij zijn, van de Acta overgestapt naar uw praktijk, na 2,5 jaar behandeling aldaar. We zijn blij met die overstap: efficiente praktijk, vaste zeer prettig orthodontist, en een goed op elkaar in gespeeld team van assistentes en receptionistes. Transparant over alles. Zelfs een broer van Marije kon zonder problemen ook langs komen voor advies. Echt zeer aan te raden uw praktijk!

Bianca uit: Amsterdam

11-08-2017

Helemaal top en zeer professioneel. Één punt ter verbetering: als ouder zou ik graag eens in de zoveel tijd een richtmoment krijgen hoe lang de inschatting is vd resterende tijd waarop mijn kind nog een beugel nodig heeft.