Beoordelingen Organized By Eva

• Professionaliteit 9,7
  • Betrouwbaarheid 9,9

Mary uit: Amsterdam

06-01-2019

Eva was just a wonderful professional. Very passionate about what she does and very good at it. She also makes you feel very comfortable and at ease which is very important in this line of work where someone comes in to the inner sanctuary of your private home and life. I would recommend her without hesitation.

Marjo uit: Heiloo

22-10-2018

Toen ik de folder ontving van Organized by Eva dacht ik: Is dat wel iets voor mij? Iemand die gaat bepalen hoe de inrichting in mijn nieuwe huis eruit gaat zien? Hulp was natuurlijk welkom als alleen wonende vrouw, een verhuizing is niet niks en iemand die objectief kijkt, adviezen geeft én ook zelf ook de handen uit de mouwen steekt is misschien wel heel fijn voor mij......
Dus zocht ik contact met Eva en hadden wij voor het eerst contact in mijn oude huis waar ik al volop aan het opruimen was. Eva stelde veel vragen over mijn wensen en verwachtingen en zij liet weten wat zij voor mij kon betekenen indien ik met haar in zee ging, ook gaf ze gelijk nuttige adviezen over het inpakken en mogelijk weggooien van administratie.
In mijn situatie ging het om het uitpakken van dozen en inrichten van twee of drie ruimtes, naar keuze, in mijn nieuwe huis. Zij zou dat zelfstandig doen maar wel in overleg met mij. Ik kon iets anders gaan inruimen of ergens koffie gaan drinke, wat ik maar wilde (een heerlijk idee vond ik dat!).
Dus ging ik met Eva in zee.
Ik heb er geen moment spijt van gehad!
Eva heeft twee dagen keihard gewerkt in mijn nieuwe huis. Ze kwam met suggesties en goede adviezen en vooral met veel inpaksystemen (eenvoudig en betaalbaar maar zeer efficiënt).
Wat ik heel fijn vond dat Eva, die toch als vreemde door jouw spullen, jouw leven gaat, daar heel integer en geïnteresseerd mee omgaat.
Vol trots laat ik familie en vrienden mijn keurig ingerichte, overzichtelijke kasten en kamers zien en zeg dan ook dat ik dat nooit zonder haar had kunnen doen.....

Dana uit: Amstelveen

12-09-2018

Met veel toewijding zorgt Eva ervoor dat je kamer er weer fantastisch uitziet en rust uitstraalt

Renee uit: Amstelveen

02-08-2018

Eva werkt heel prettig en professioneel. Mijn kasten waren na haar bezoek goed georganiseerd en dat maakt het ook makkelijk om alles netjes te houden.

Gitta uit: Amstelveen

01-08-2018

Wij waren blij verrast hoe handig Eva onze speelgoedkast heeft ingericht.
Onze kleinkinderen kunnen het gebruikte speelgoed nu ook zelf helemaal goed opruimen!

Vera uit: Amstelveen

01-08-2018

Eva heeft bij ons de inloop-kledingkast opgeruimd en herinricht. Het was een verademing om te zien hoeveel ruimte we eigenlijk hadden. Ik werd er erg blij van en mijn man ook:-)!

Stephan uit: Amstelveen