Beoordelingen Optique Huebèr

Constanze uit: Naarden

30-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Na een moeilijke start door een niet juist glas is alles en naar tevredenheid opgelost!!

Verbeterpunten/ tips:
Sneller reageren bij een incident als bovenstaand.

Ellen uit: Naarden

28-12-2017

Positieve ervaring:
Snel, klantvriendelijk en als het goed is een goed advies voor een redelijke prijs.

Agnieszka uit: Naarden

13-12-2017

Yamilé uit: Bussum

13-12-2017

Positieve ervaring:
Ik kwam voor een oogmeting en daaruit bleek dat ik een leesbril nodig had. Ik ben heel vriendelijk geholpen. Goed advies en zeer klantgericht. Heel tevreden met mijn mooie montuur! Prima service! En die lieve teckel maakte het feest compleet :-)

bart jan uit: Naarden

10-12-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, zonnebril

prettig en plezierig

Janna uit: Hilversum

08-12-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Hoewel we voortdurend via de media worden "bestookt" met reclames van adverterende opticiens en "ketens" blijven we deze prettige en deskundige opticien trouw omdat hij ons steeds tot tevredenheid uitstekend professioneel geadviseerd en geholpen heeft.

Verbeterpunten/ tips:
Winkel ligt helaas wat verscholen achter het daarnaast gelegen en op straat "uitgebouwde" horecabedrijf, maar daaraan is wellicht weinig te doen. Maar degenen die houden van kwaliteit zullen deze opticien toch weten te vinden.

ineke uit: BUSSUM

08-12-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Een sympathieke en betrokken persoonlijkheid, zijn klantvriendelijke benadering en uitstraling maakt alle goede beoordelingen van bovenstaande punten mogelijk, het een houdt verband met het ander.

Geen

Jenny uit: Hilversum

01-11-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Dirkjan uit: Bussum

01-11-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Zeer goede, degelijke opticien met excellente service. Value for money!

Loek uit: Den Haag

01-11-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Zeer servicegericht en bereid om stapje extra te zetten. Altijd vriendelijk en goed bereikbaar. Al 25 jaar tevreden klant.