Beoordelingen Optiek van Wely

• Assortiment 8,9

José uit: Roosendaal

14-09-2017

Bril

Prettige mensen, goede adviezen , goede service
Wij komen er graag

cees uit: wouw

09-09-2017

Bril, Oogzorg

Vriendelijk, en altijd een duidelijk antwoord, op je vraag die je steld

Joke uit: Roosendaal

19-08-2017

Bril, Oogzorg

Zowel bij het opmeten van mijn bril als bij de afhandeling hiervan, ben ik zeer tevreden.
Speciale dank aan Stefan.

john uit: oudenbosch

23-06-2017
1,0

Zonnebril

Ray Ban zonnebril, paar jaar oud en coating laat los. Glazen zouden vervangen worden. Na weken wachten en niks gehoord zelf maar eens gebeld. Glazen zijn niet meer leverbaar. Fabriek stuurt nu surrogaat glazen die nog geslepen moeten worden. Gaat nog eens weken duren en al die tijd zit ik dus zonder zonnebril. Helaas geen andere oplossing, ronduit slechte service.

C. uit: Oudenbosch

10-06-2017
2,2

Bril

Ben erg ontevreden over uw afhandeling van mijn probleem. Van de bril waren twee pootjes kapot. Duurde een week, want de bril moest naar België worden opgestuurd. Zou 75 Euro kosten. Er was maar een pootje gerepareerd voor 49 Euro. Nu moet ik mijn bril weer minstens een week missen. Terwijl ik met mijn oude bril erg slecht zie. Bovendien laat uw service nu te wensen over. De wachttijden zijn aanzienlijk toegenomen. U moet zich realiseren dat de klant niet op een krantje en een kopje koffie zit te wachten.

Ad en José uit: Roosendaal

Theo uit: Hoogerheide

24-03-2017
2,5

Zonnebril

Na 4 bezoeken aan de winkel, ben ik net (24-03-2017) mijn zonnebril wezen ophalen! Nog steeds niet afgeleverd volgens afspraak.

Advies was neem hem zo maar mee, een ander monteur is bestel maar kan u alvast maar deze gebruiken. Dat is helemaal NIET waar ik op zit te wachten. Dus moet nog een keer terug, de 5e keer van Hoogerheide - Roosendaal! Daar zit ik niet op te wachten.

Bij thuiskomst zie ik dat bril die ik mee kreeg helemaal is vervormd. Pootje zijn nu zo verbogen zodat het lijkt dat bril recht staat. Maar dat is helaas niet goed.

Bij ieder bezoek is er wel iets wat niet klopt. Niet goed dus.

Ruud

19-03-2017
7,4

Bril, Zonnebril, Contactlenzen, Oogzorg

Bij aanvraag werd ik goed geholpen. Bij het ophalen werd er gehaast gewerkt.

Bas uit: Roosendaal

13-03-2017

Bril, Zonnebril, Contactlenzen

Zowel voor lenzen als bril ervaring met Van Wely en verschillende werknemers. Zeer hoge kwaliteit van onderzoek en advies. Duidelijk dat al het personeel goed getraind / geïnformeerd wordt over hoe met klanten om te gaan. Daarbij altijd actueel / vooruitstrevend.