Beoordelingen Optiek van Wely

• Assortiment 8,9

Ank uit: Roosendaal

19-11-2017

Bril

Bezoeken volgens afspraak gaan (natuurlijk) prima, maar ook als we, zoals afgelopen vrijdag, zonder afspraak binnen komen, wordt het uiterste gedaan om te helpen. Telkens ervaar ik hoe rustig en (klant)vriendelijk de sfeer is en hoe prettig de collega's met elkaar omgaan. Het is echt een plezier om jullie klant te zijn!

Manuel uit: Roosendaal

21-10-2017

Uitstekend geholpen:
- Uitgebreide intake en ogentest met voldoende ruimte voor vragen.
- Zeer goed geholpen bij het vinden van een passend montuur.
- Bril was binnen twee dagen klaar. Afhalen was een prettige ervaring.
Kort: Deskundig en vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd neemt. De bril past uitstekend en doet wat hij moet doen.

José uit: Roosendaal

14-09-2017

Bril

Prettige mensen, goede adviezen , goede service
Wij komen er graag

cees uit: wouw

09-09-2017

Bril, Oogzorg

Vriendelijk, en altijd een duidelijk antwoord, op je vraag die je steld

Joke uit: Roosendaal

19-08-2017

Bril, Oogzorg

Zowel bij het opmeten van mijn bril als bij de afhandeling hiervan, ben ik zeer tevreden.
Speciale dank aan Stefan.

john uit: oudenbosch

23-06-2017
1,0

Zonnebril

Ray Ban zonnebril, paar jaar oud en coating laat los. Glazen zouden vervangen worden. Na weken wachten en niks gehoord zelf maar eens gebeld. Glazen zijn niet meer leverbaar. Fabriek stuurt nu surrogaat glazen die nog geslepen moeten worden. Gaat nog eens weken duren en al die tijd zit ik dus zonder zonnebril. Helaas geen andere oplossing, ronduit slechte service.

C. uit: Oudenbosch

10-06-2017
2,2

Bril

Ben erg ontevreden over uw afhandeling van mijn probleem. Van de bril waren twee pootjes kapot. Duurde een week, want de bril moest naar België worden opgestuurd. Zou 75 Euro kosten. Er was maar een pootje gerepareerd voor 49 Euro. Nu moet ik mijn bril weer minstens een week missen. Terwijl ik met mijn oude bril erg slecht zie. Bovendien laat uw service nu te wensen over. De wachttijden zijn aanzienlijk toegenomen. U moet zich realiseren dat de klant niet op een krantje en een kopje koffie zit te wachten.

Ad en José uit: Roosendaal

Theo uit: Hoogerheide

24-03-2017
2,5

Zonnebril

Na 4 bezoeken aan de winkel, ben ik net (24-03-2017) mijn zonnebril wezen ophalen! Nog steeds niet afgeleverd volgens afspraak.

Advies was neem hem zo maar mee, een ander monteur is bestel maar kan u alvast maar deze gebruiken. Dat is helemaal NIET waar ik op zit te wachten. Dus moet nog een keer terug, de 5e keer van Hoogerheide - Roosendaal! Daar zit ik niet op te wachten.

Bij thuiskomst zie ik dat bril die ik mee kreeg helemaal is vervormd. Pootje zijn nu zo verbogen zodat het lijkt dat bril recht staat. Maar dat is helaas niet goed.

Bij ieder bezoek is er wel iets wat niet klopt. Niet goed dus.