Beoordelingen Optiek 't Ginneke

• Afspraken nakomen 9,2
  • Snelheid dienstverlening 9,3

Anouk uit: Breda

9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Groot assortiment en duidelijke begeleiding bij het uitzoeken van een nieuwe bril. Het is een warm welkom en je wordt goed geholpen.

Geen

Verele uit: Breda

9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Er wordt professionele hulp geboden. De medewerkster laat mij op mijn gemak voelen. Zij houdt haar agenda nauwkeurig bij en weet altijd wanneer ik weer op controle moet komen. De metingen die afgenomen worden zijn prettig en de resultaten zijn nauwkeurig. Ik heb altijd de juiste lenzen gekregen.

Verbeterpunten/ tips:
Wellicht meer keus voor brillen. Het is een kleine winkel, dus is er een beperkte ruimte voor brillen. Het is wel begrijpelijk dat er minder keus is uit monturen dan bij een grotere opticien. Ik vind dit verder niet storend, maar het zou wel een verbeterpunt kunnen zijn voor mensen die alleen maar brillen dragen.

Ceesjan uit: Teteringen

Positieve ervaring:
Snel , goed , professioneel.

Scherp geprijsd (zonnenbrilglazen)

Marcella uit: Breda

19-04-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, zonnebril

boudewijn uit: rotterdam

19-04-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Mike uit: Breda

29-08-2016

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, zonnebril

27-06-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Karin uit: Bavel

23-06-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Sjaak uit: Zwijndrecht

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Optiek 't Ginneken beveel ik iedereen aan vanwege haar kundigheid ,kwaliteit monturen, eerlijkheid en erg gastvrij

Geen commentaar

Berrie uit: Dorst

23-06-2016

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Positieve ervaring:
Vriendelijk en kundig, goed advies, neemt de tijd voor je, en levert kwaliteit voor een goede prijs!

Mss iets meer keuzes?