Beoordelingen Opleidingscentrum DIBO

• Website 8,5

Gezinus uit Nieuw Amsterdam

16-02-2018

Ervaring met: Heftruck certificaat

Instructeur: Instructeur niet in deze lijst opgenomen

Henning uit zwartemeer

15-02-2018

Ervaring met: Overige cursussen code 95

Instructeur: Freek Strootman

Positieve ervaring:
Zeer goede 1 op 1 begeleiding met de docent.
Ze nemen echt de tijd om je zo goed mogelijk klaar te stomen voor het examen.
Al met al kan ik alleen maar zeggen dat mijn ervaring zeer positief was en ben dan ook mede door de goede begeleiding in 1 keer geslaagd zowel voor mijn theorie als praktijk examen TVT.

Nogmaals bedankt voor de goede service Dibo.
M.v.g. H.RÖTTGERS

Geen.

Cindy uit Emmen

13-02-2018

Ervaring met: Slipcursus auto

Positieve ervaring:
De docent van de slipcursus (Leen) was zeer enthousiast. Hij legde alles erg duidelijk en rustig uit en was erg prettig in de omgang. Hij nam alle tijd om een ieder het afzonderlijk goed uit te leggen. Een dikke pluim voor Leen!!

Negatieve ervaring:
Wij hadden de slipcursus in eerste instantie voor januari 2017 gereserveerd. Echter dit kon niet doorgaan omdat ik in het ziekenhuis lag met de diagnose Guillain Barre. Ik kon iets meer maar helaas was hier totaal geen begrip voor en na vele telefoontjes verder mochten we het uiteindelijk wijzigen naar een later tijdstip. Echter dit kostte dan wel €25 pp extra!! Dit vind ik echt absurt en zeer klant onvriendelijk! Echt een grote minpunt voor zo’n grote rijschool!!

Saskia uit Emmen

13-02-2018
8,5

Ervaring met: Slipcursus auto

Instructeur: Leen Middag

Positieve ervaring:
Slipcursus was heel erg leerzaam en de docent super. Goede uitleg, veel geoefend.
Over de docent en de inhoud van de cursus niets dan lof.

Negatieve ervaring:
Erg negatieve ervaring met de planning/administratie van Dibo. Door ernstige ziekte moest ik de geplande cursus verzetten maar dat was niet meer mogelijk omdat ik niet ver genoeg van te voren had gebeld. Helaas laat ziekte zich niet plannen. Na veel gedoe mocht ik verzetten maar dat heeft €25 pp. gekost. Nog nooit ergens zo weinig begrip en empathie tegen gekomen.

Daniella uit Rietlanden

08-02-2018

Ervaring met: Bromfiets rijles

Instructeur: Ton Nikkelen

Positieve ervaring:
Hele vrolijke rijlessen en alles wordt ontzettend duidelijk uitgelegd als je een vraag hebt!

robin uit nieuw weerdinge

08-02-2018

Ervaring met: Overige cursussen code 95

Instructeur: Jan Dirk Duursma

Positieve ervaring:
Jan Dirk Duursma komt zeer energiek , ervaren en duidelijk over op de klas. De lesboeken waren eigenlijk niet nodig bij deze leraar die vooral praktijkvoorbeelden nam en met (woord)grappen en grollen de aandacht van de hele klas vast hield. TOPDOCENT 1e klas !!!

geen!

Geert uit Coevorden

06-02-2018

Ervaring met: Auto en aanhanger rijles

Instructeur: Marius Kroone

Positieve ervaring:
Een prettige les dag gehad om mijn E rijbewijs te halen

gerwin uit erica

31-01-2018

Ervaring met: Heftruck certificaat, Rijoptimalisatie schade preventie, Digitale tachograaf

Jeroen uit Emmen

30-01-2018