Beoordelingen Opdrachten.nl

• Duidelijkheid website 7,7

Rene uit: Brabant

16-12-2018
1,6

Volledig eens met deze beoordeling:

Let op als je je contract niet op tijd verlengt, abonnement wordt stilzwijgend met dezelfde looptijd verlengt.
Wat dat betreft kan je je geld besparen en zijn er betere websites met een normale opzegtermijn van 30 dagen.
De stilzwijgende verlenging van 3 jaar! Is de reden dat ik dit nooit zou aanbevelen. Site voegt voor mij niets toe. Als je dan niet bewust bent van deze absurde voorwaarde voel je je belazerd. Deze potententiele opdrachtgever zal dan ook nooit meer zaken doen met opdrachten.nl
...maar aangezien deze beoordeling bij opdrachten.nl zelf binnenkomt, zal deze wel niet worden gepubliceerd lijkt me...

Ton uit: Rozenburg

24-05-2016
3,0

Voornamelijk externe links. Geen directe opdrachten terug gevonden binnen mijn vakgebied. Voornamelijk dezelfde bureaus die hier advertenties plaatsen. Indien je je rechtstreeks inschrijft bij bijv. Steen & Partners, heb je inzage in 70% van de opdrachten hier.

Jan uit: Groot-Ammers

30-04-2015

Piet uit: Hardinxveld-Giessendam

30-04-2015

Saskia uit: Goudriaan

15-04-2015

Op deze overzichtelijke site kan je snel en makkelijk een opdracht plaatsen of zoeken. Helaas voor mij staan er nog niet veel opdrachten op mbt reclame en vormgeving. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst snel zal veranderen.

J uit: Hardinxveld-Giessendam

ivar uit: leerdam

15-04-2015

Handige site met leuke opdrachten voor veel doelgroepen

Chantal uit: Hardinxveld

14-04-2015

J uit: Hardinxveld-Giessendam

14-04-2015
7,9

Wilco uit: Hardinxveld-Giessendam

13-04-2015
9,7

Zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, beoordeling spreekt voor zich. Kortom, een aanrader!!