Beoordelingen Oostelijk Zwembad

19-08-2018

Marco uit: Rotterdam

01-08-2018

Ervaring met: Zwemles

We zijn voor onze zoon Tim gestart met privé lessen. De sfeer bij zowel de ontvangst als in het rustige bad is zeer klantgericht en vriendelijk. Er is een goede overdracht van de docenten voor de volgende les. Van bang voor water naar zo snel je veilig voelen in het water is een groot compliment aan dit zwembad. Wat daarnaast nog opvallend is dat er voortdurend wordt schoongemaakt. Ook de kwaliteit van de horeca (man met bril koffie) is prima. Een bad die ik zeker kan aanbevelen voor privé lessen!

Nienke uit: Rotterdam

14-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Niet te druk, ruime banen, goede service

Janneke uit: Rotterdam

12-01-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is een relatief duur zwembad waar baantjeszwemmen soms meer lijkt op een polonaise dan op zwemmen. De medewerker die ik sprak kon mij niet vertellen of er ook daluren waren (tijden waarop het minder druk is).

M uit: Rotterdam

29-12-2017
7,7

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik heb alleen ervaring met babyzwemmen, maar ik vind de tijd van de les op vrijdag niet zo slim gekozen voor kleine kinderen. De meeste kleine kinderen slapen tussen de middag, dus 13u en 13:45 vind ik dan ook geen handig gekozen lestijden. Ik moet mijn kindje wakker houden, waardoor het eigenlijk te moe is en het daardoor sneller zat is of snel bang wordt. Een tijd vroeg in de ochtend zou veel beter zijn voor kleine kinderen en peuters. Dan zijn ze nog een beetje fris en staan ze veel meer open voor nieuwe ervaringen (en het wennen aan water!).

Jan uit: Rotterdam

6,0

Ervaring met: Senioren zwemmen

Vanuit de Seniorenraad Kralingen-Crooswijk doe ik als vrijwilliger mee aan de zgn 75+ gesprekken. Daarin hoor ik regelmatig dat het therapeutische bad node wordt gemist. Zal ook een kwestie van exploitatie zijn. Ik bied mij van harte aan om de middelen bij elkaar te krijgen via sponsoring en crowdfunding om het bad weer open te krijgen. Mvg, Jan (vz seniorenraad K-C)

Marcella uit: Rotterdam

7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwembad is verouderd. Jammer dat er geen glijbaan is andere extra voorzieningen zoals een sauna of bubbelbad of stroomversnelling. Sfeer is vriendelijk, personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Rineke uit: Rotterdam

Ervaring met: Aquasporten

Leuke lessen, vriendelijke ontvangst.

I uit: Rotterdam

31-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooi groot zwembad, goed bereikbaar, klantvriendelijk personeel, schoon en goed verlicht. Zeer tevreden. Alleen jammer dat er geen buitenbad is voor als het goed weer is.

A uit: Rotterdam

14-08-2017
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een aantal medewerkers is onvriendelijk en verre van behulpzaam. Niet eerder meegemaakt bij andere sportfondsbaden.