Beoordelingen Oostelijk Zwembad

• Klantvriendelijkheid 7,7

I uit: Rotterdam

31-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooi groot zwembad, goed bereikbaar, klantvriendelijk personeel, schoon en goed verlicht. Zeer tevreden. Alleen jammer dat er geen buitenbad is voor als het goed weer is.

A uit: Rotterdam

14-08-2017
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een aantal medewerkers is onvriendelijk en verre van behulpzaam. Niet eerder meegemaakt bij andere sportfondsbaden.

V uit: Rotterdam

17-06-2017
3,0

Ervaring met: Zwemles

Voordat je lid wordt mag alles. En zodra je vast zit aan de lessen mag je als ouder nog alleen vanaf een afstand meekijken. Je mag je kind niet naar het bankje brengen. Je hebt bijna geen gelegenheid om met de docent te praten. Je moet dit echt afdwingen. Je mag niet boven staan om naar je kind te kijken. Je mag alleen bepaalde kleedhokjes gebruiken. Liefst de aller verste. En het gaat maar door. En je moet zeker niet in discussie gaan met de juf of meester. Dan ben je helemaal de pineut. De sfeer maak jezelf met de andere ouders. En er zijn gelukkig nog een klein aantal docenten die normaal kunnen doen.

Wil uit: Rotterdam

18-05-2017

Ervaring met: Aquasporten

Gezellig en schoon zwembad.

18-05-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het zou fijn zijn bij banenzwemmen in de ochtend, als we wat eerder naar binnen mogen dan 6.55 uur. Ik kom voor mijn werk zwemmen en wil eigenlijk om 7 uur in het water liggen. Als ik om 6.55 uur naar binnen kan (dan staat al vaak al een beperkte rij), dan lukt dat niet om 7 uur.
Prima dat we om 7 uur het water pas in mogen, maar iets eerder naar binnen zou gewenst zijn.

mohamed uit: rotterdam

02-03-2017

mohamed uit: rotterdam

02-03-2017

Marscha uit: Capelle aan den IJssel

20-02-2017
9,7

Ervaring met: Aquasporten

Een heerlijk zwembad waarin je je in oude tijden waant met het prachtige koepeldak. En die kleedhokjes zijn ook zo leuk.
Het personeel is super vriendelijk. De aquasport lessen zijn intensief, maar geven je een super goed gevoel.

31-01-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Het baby- en peuterzwemmen is erg leuk, leerzaam. De kleintjes hebben veel plezier door alle leuke liedjes en door de sympathieke zwemjuffen :)

Robert uit: Rotterdam

03-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik ben bijzonder te spreken over het bad en vind het personeel bijzonder vriendelijk. Wat voor verbetering in aanmerking zou kunnen komen is: de openingstijd van de kassa. Soms is er een pin storing of een klant met veel vragen en binnen niet afzienbare tijd heeft zich een rij gevormd en kunnen die mensen niet op tijd aan het zwemmen beginnen.