Beoordelingen Oostelijk Zwembad

• Klantvriendelijkheid 7,5

Nienke uit: Rotterdam

14-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Niet te druk, ruime banen, goede service

Janneke uit: Rotterdam

12-01-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is een relatief duur zwembad waar baantjeszwemmen soms meer lijkt op een polonaise dan op zwemmen. De medewerker die ik sprak kon mij niet vertellen of er ook daluren waren (tijden waarop het minder druk is).

M uit: Rotterdam

29-12-2017
7,7

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Ik heb alleen ervaring met babyzwemmen, maar ik vind de tijd van de les op vrijdag niet zo slim gekozen voor kleine kinderen. De meeste kleine kinderen slapen tussen de middag, dus 13u en 13:45 vind ik dan ook geen handig gekozen lestijden. Ik moet mijn kindje wakker houden, waardoor het eigenlijk te moe is en het daardoor sneller zat is of snel bang wordt. Een tijd vroeg in de ochtend zou veel beter zijn voor kleine kinderen en peuters. Dan zijn ze nog een beetje fris en staan ze veel meer open voor nieuwe ervaringen (en het wennen aan water!).

Jan uit: Rotterdam

6,0

Ervaring met: Senioren zwemmen

Vanuit de Seniorenraad Kralingen-Crooswijk doe ik als vrijwilliger mee aan de zgn 75+ gesprekken. Daarin hoor ik regelmatig dat het therapeutische bad node wordt gemist. Zal ook een kwestie van exploitatie zijn. Ik bied mij van harte aan om de middelen bij elkaar te krijgen via sponsoring en crowdfunding om het bad weer open te krijgen. Mvg, Jan (vz seniorenraad K-C)

Marcella uit: Rotterdam

7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Zwembad is verouderd. Jammer dat er geen glijbaan is andere extra voorzieningen zoals een sauna of bubbelbad of stroomversnelling. Sfeer is vriendelijk, personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Rineke uit: Rotterdam

Ervaring met: Aquasporten

Leuke lessen, vriendelijke ontvangst.

I uit: Rotterdam

31-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mooi groot zwembad, goed bereikbaar, klantvriendelijk personeel, schoon en goed verlicht. Zeer tevreden. Alleen jammer dat er geen buitenbad is voor als het goed weer is.

A uit: Rotterdam

14-08-2017
5,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Een aantal medewerkers is onvriendelijk en verre van behulpzaam. Niet eerder meegemaakt bij andere sportfondsbaden.

V uit: Rotterdam

17-06-2017
3,0

Ervaring met: Zwemles

Voordat je lid wordt mag alles. En zodra je vast zit aan de lessen mag je als ouder nog alleen vanaf een afstand meekijken. Je mag je kind niet naar het bankje brengen. Je hebt bijna geen gelegenheid om met de docent te praten. Je moet dit echt afdwingen. Je mag niet boven staan om naar je kind te kijken. Je mag alleen bepaalde kleedhokjes gebruiken. Liefst de aller verste. En het gaat maar door. En je moet zeker niet in discussie gaan met de juf of meester. Dan ben je helemaal de pineut. De sfeer maak jezelf met de andere ouders. En er zijn gelukkig nog een klein aantal docenten die normaal kunnen doen.

Wil uit: Rotterdam

18-05-2017

Ervaring met: Aquasporten

Gezellig en schoon zwembad.