Beoordelingen Oomen Verhuizers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,3
  • Verhouding kwaliteit - prijs 9,0

Julian uit: Leiden

10-11-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Jong bedrijf waar veel progressie in zit. Klantgericht, vriendelijk, komt afspraken na en duidelijk communiceren.

marcel uit: leiden

03-11-2015
9,7

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Voor de tweede keer verhuisd met de firma Oomen, dit keer met tussentijdse opslag. Beide verhuizingen zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. We hopen voorlopig niet meer te verhuizen, maar als het zover is weten we jullie zeker weer te vinden!

Geen, ga zo door!

Thomas uit: Uithuizen

20-09-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
De jongens hadden een enorme inzet en speelden, hoewel ze tegen nieuwe dingen aanliepen, daar heel goed op in. Alles ging haast moeiteloos en aardig. De lage som die u rekende voor wat u leverde, vergeleken bij anderen, deed niets af aan wat we kregen.

Verbeterpunten:
Ervaring, maar dat deden en doen ze wel op.

Joost uit: Leiden

16-09-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Goede, snelle en schadevrije verhuizing gehad!

Marco uit: Wassenaar

15-09-2015
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Begin augustus heeft Oomen Logistics mij verhuisd van Katwijk naar Wassenaar. De taxateur en medewerkers op kantoor kwamen vriendelijk, professioneel en betrouwbaar over. Totaal kwamen vijf jongens mij verhuizen. Waar ik erg onder de indruk van was is dat de jongens alle meubels eerst bekleden met doeken en vervolgens alles werd ingeseald. Ik raad mensen aan om met Oomen Logistics te verhuizen. Dikke pluim voor het team!

Nvt

Lina uit: Zandvoort

20-08-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Er is heel zorgvuldig met onze spullen omgegaan! Alles is netjes verhuisd. Flexibele medewerkers er lag nog geen stoep voor ons huis en geen weg. Toch is het helemaal goed gekomen.

Verbeterpunten:
- er werd geschat dat de verhuizing 4-6 uur in beslag zou nemen dit werd echter veel langer. Maar dat was geen probleem voor de mannen.
- misschien een grotere verhuiswagen zodat er nog sneller misschien efficiƫnter verhuisd kan worden.

Sietske uit: noordwijk

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Oomen kwam met 4 medewerkers ons verhuizen ( appartement naar eensgezinswoning). Dit zorgde voor snelheid. 1 medewerkers bediende de verhuislift beneden, 1 medewerker laadde op de grond de vrachtwagen in, 1 medewerker pakte boven spullen in tegen beschadiging en 1 medewerkers zette boven spullen op de verhuislijst. De medewerkers werkten samen als een geoliede machine. Binnen 7 uur waren wij compleet over ( huishouden gezin).

R. uit: Haarlem

Monique uit: Katwijk

9,9

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Wij zijn zeer tevreden. Op de dag voor de verhuizing zijn er drie verhuizers langsgekomen om de gehele inboedel in te pakken. We stonden ervan versteld dat ook alle meubels verpakt werden. Het verhuisteam was deskundig en erg vriendelijk. We zijn perfect en zonder enkele schade verhuisd. De volgende keer bel ik jullie zeker weer!

Geen