Beoordelingen Oogziekenhuis Focuskliniek

• Resultaat 9,2

Flora uit: Scheveningen

03-04-2019

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Een doodenge operatie, want ja, het gaat wél over je ogen! De begeleiding en deskundigheid van de betrokkenen was echter dusdanis dat ik zeer realex de operatie in ben gegaan. Nu, een jaar later en na diverse oogcontrole's te hebben gehad die alle even prettig en deskundig zijn uitgevoerd kan ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen :) Nooit meer een bril..... heerlijk!

J. uit: Barendrecht

28-03-2019

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik heb lensimplantie ondergaan. Resultaat is dat mijn oogsterkte van -10 naar 0 is gegaan. Na de operatie zijn geen complicaties opgetreden. Ik ben in de ochtend geopereerd en in de avond kon ik al bijna volledig scherp zien. De oogarts heeft gedurende het traject goed uitleg gegeven over de ingreep. Hij is heel deskundig en een vriendelijke oogarts.

Edith uit: gorinchem

22-03-2019

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik ben erg tevreden met het resultaat. En ik zal zeker Focuskliniek aanbevelen aan andere mensen.

Wendy uit: Zuidplas

03-03-2019

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Ik ben heel tevreden over de laserbehandeling door de arts maar bovenal mw. Bras die me het vertrouwen gaf dat t allemaal goed kwam. Bij mij is 1 oog gedaan waardoor ik in de verte scherp zie en ook geen leesbril nodig heb!

Fred uit: Voorschoten

03-03-2019

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer goed ervaringen met dit ziekenhuis.

Peter uit: Krimpen

28-02-2019

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Uitstekend met in middels prima zicht op alles

Jeanette uit: Hazerswoude Dorp

15-02-2019
9,6

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Perfect geholpen. Nagenoeg pijnloze ingreep. Bijna geen bloeduitstortingen. Goede begeleiding en nazorg.
Het enige minpunt voor mij was de reistijd van een uur, maar ik heb het er graag voor over gehad. Ik ben bijzonder tevreden.

Henk uit: Rotterdam

14-02-2019

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Ik ben vooraf zeer goed geinformeerd over de mogelijkheden, de behandeling en het zeer kleine risico. De werknemers zijn allemaal bijzonder vriendelijk en ontspannen. Ik had heel veel vertrouwen in alle metingen en controles. De behandeling doet absoluut geen pijn. Het is meer een mooie en ook vreemde ervaring. Ik zag allerlei bijzondere vormen en kleuren tijdens de behandeling. De arts legt heel duidelijk uit wat hij doet. De ingreep duurt circa 20 minuten. Daarna kon ik meteen zien. Nu na 6 maanden is mijn zicht 150% (50% beter dan gemiddeld). Ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Het is het geld dik waard. BEDANKT DOKTER VAN ROOIJ EN TEAM.

Emmeline uit: Frankfurt am Main

14-02-2019

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer professionele behandeling en begeleiding; overall geweldig tevreden!

Peter uit: Hendrik Ido Ambacht

10-02-2019