Beoordelingen Oogziekenhuis Focuskliniek

• Resultaat 9,0

Laura

10-07-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Er werken ontzettend fijne mensen! Daarnaast enorm tevreden met het resultaat!

Jean uit: Rotterdam

06-07-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Geweldige zorg en begeleiding!! Zeer vriendelijk personeel.

Marjo uit: Rotterdam

10-04-2018
6,2

Ervaring met: Ooglidcorrectie

In maart 2017 heb ik een bovenooglidcorrectie ondergaan in de Focuskliniek. De operatie en het herstel is goed verlopen en ik ben blij met een opener blik en beter zicht. Wel zijn de litekens na een jaar goed zichtbaar, volgens de chirurg komt dat door mijn huidtype. Hier zou ik graag voorlichting over hebben gekregen voor de operatie. De littekens zitten niet helemaal in de oogplooi, waardoor ze extra zichtbaar zijn. De oplossing hiervoor volgens de chirurg: niet fronsen en eventueel botox.

Hugo uit: Ridderkerk

30-03-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Het traject van de behandeling en daarna wordt duidelijk uitgelegd en er wordt echt tijd genomen door een oogarts om tot het beste resultaat te komen voor de klant. Dit gaf mij veel vertrouwen om de behandeling bij de Focus Kliniek te laten doen. Ik ben zeer tevreden over hoe alles verlopen is en met resultaat. Het is een cliché maar ik had dit veel eerder moeten doen, echt heel comfortabel zonder lenzen en bril.

Eva uit: Amsterdam

06-03-2018
9,6

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Het was een grote en spannende beslissing om een lensimplantaat te nemen. Hoewel ik goed was geïnformeerd was ik nog erg zenuwachtig. Gelukkig nam dr Gan nog extra tijd om mijn vragen met mij door te nemen. De behandeling zelf ging erg voorspoedig en ik werd goed op mijn gemak gesteld. Het herstel ging vlot en het resultaat is fantastisch. Ik sta er nog erg vaak bij stil hoe bijzonder het is dat mijn -8 met een korte operatie nu 0 en -0,25 is. Dankzij uitstekende techniek en deskundige artsen van de Focuskliniek. Controles erna gingen ook soepel. Ik zou deze behandeling bij de Focuskliniek absoluut aanbevelen. Vraag vooraf alle informatie - u bent in goede handen.

Ine uit: Capelle aan den IJssel

21-02-2018

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Wat fantastisch als je van jongs af aan slecht ziet en je dan geen bril meer nodig hebt. Wat een vakkundige oogartsen, wat een goede behandeling! En nog steeds word ik na 6 jaar snel geholpen wanneer er iets is. En ik hoef niet eens te betalen ...

Marianne uit: Hendrik ido Ambacht

11-09-2017

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Dr. Gerards heeft bij mij lensimplantaten geplaatst. Het resultaat is geweldig! Nooit meer die bril en ik kan zelfs beter zien/lezen dan met bril. Super klantvriendelijke en servicegerichte medewerksters, echt top ervaring met de Focuskliniek.

Cokky uit: Capelle aan den ijssel

27-06-2017

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima voldoende info

Liesbeth uit: Reeuwijk

20-06-2017

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt ook meegedacht. Tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd, dat is heel prettig en voor je het weet ben je klaar. Ik had -7 en nu 100% zicht!
ik zou het zo weer doen.

Peter uit: Pernis

29-05-2017

Prima kliniek. Duidelijke uitleg. Perfect geholpen door goede artsen. Vertellen heel duidelijk wat er gaat gebeuren. Stellen je goed op je gemak. Als je instructies goed opvolgt gaat genezing zonder problemen.