Beoordelingen Oogziekenhuis Focuskliniek

• Resultaat 8,9

Marianne uit: Hendrik ido Ambacht

11-09-2017

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Dr. Gerards heeft bij mij lensimplantaten geplaatst. Het resultaat is geweldig! Nooit meer die bril en ik kan zelfs beter zien/lezen dan met bril. Super klantvriendelijke en servicegerichte medewerksters, echt top ervaring met de Focuskliniek.

Cokky uit: Capelle aan den ijssel

27-06-2017

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima voldoende info

Liesbeth uit: Reeuwijk

20-06-2017

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt ook meegedacht. Tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd, dat is heel prettig en voor je het weet ben je klaar. Ik had -7 en nu 100% zicht!
ik zou het zo weer doen.

Peter uit: Pernis

29-05-2017

Prima kliniek. Duidelijke uitleg. Perfect geholpen door goede artsen. Vertellen heel duidelijk wat er gaat gebeuren. Stellen je goed op je gemak. Als je instructies goed opvolgt gaat genezing zonder problemen.

Lennart uit: Bergschenhoek

28-03-2017
5,6

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Behandeling verliep prima. accomodatie is netjes. Vervelend was dat de afspraken standaard later waren dan dat je wordt gemeld. Altijd 15-45 minuten wachten op je beurt dus. Na meerdere keren gaat dit wel irriteren.
Opgegeven informatie wordt niet altijd naar geluisterd en wordt niet altijd genoteerd. Dit was echter wel van belang voor de handeling. Mogelijk als gevolg daarvan permanente complicaties opgelopen. Daarnaast twijfel of de opgegeven statistieken over mogelijke complicaties van ooglaseren kloppen. Daarmee twijfelachtig of de patientvoorlichting juist en volledig is.

16-10-2016

Monique uit: Pernis

12-10-2016

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Prettige ervaring, professionele begeleiding, helaas is het resultaat bij 1 oog nog niet goed dus ben nog onder nabehandeling.

willem uit: Ossendrecht

05-07-2016
9,6

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

bijzonder Prettige ontvangst. professionele begeleiding. herstel viel mij persoonlijk wat tegen qua tijd

Nuran uit: Hoogvliet

05-07-2016

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Kort gezegd van begin tot eind top.

Lyor

25-06-2016

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

In eerste instantie was ik wel redelijk enthousiast over de resultaten die behaald werden volgens de statistieken, maar honderd procent overtuigd was ik niet. Nu na de operatie (ruim een half jaar) ben ik al zeer tevreden over het behaalde resultaat en de stabiliteit van de groeicurve van mijn herstel. Eén oog loopt een klein beetje achter op het herstel en wellicht komt dat nog vanzelf goed, maar anders is het geen ramp.. heb er niet veel last van. Drogen ogen waren in het begin een probleem (minimaal twee keer per week en standaard na het zwemmen), eydoch nu heb ik daar HOOGSTENS 1 x per maand nog een KLEIN beetje last van... Mijn tevredenheid is bijna maximaal!