Beoordelingen Oogziekenhuis Focuskliniek

• Resultaat 9,1

Martin uit: Terneuzen

06-10-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zowel in het voortraject als tijdens de behandeling op zeer goede wijze in kennis gesteld van wat er allemaal staat te gebeuren. Begrijpelijk en duidelijk. Ook het nazorgtraject is prettig verlopen. In mijn geval duurde het herstel langer, maar iedere keer weer werd ik gerustgesteld en werd duidelijk uitgelegd wat de verwachtingen waren en de eventuele oplossingen.

Johannes uit: denhaag

05-10-2018

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Bijzonder aardige mensen. Maar met de administratie en communicatie tussen Focus en het oogziekenhuis loopt het niet echt op rolletjes. Zou beter kunnen.B.v. Medewerker van Focus belt op een donderdag dat ze direct alle papieren opstuurt zodat ik ze de andere dag heb. Een week later ligt het in de brievenbus.
Een medewerker belt de dag voor de ingreep, om 13.15 uur aanwezig zijn in het oogziekenhuis. Medewerker belt de andere dag om 13.00 uur om te vragen waar ik blijf, want het was 12.15 uur volgens haar. Dat was dus niet zo.
Na de ingreep in het oogziekenhuis werd mij door de verpleging verteld dat ik de andere dag zeker gebeld zou worden om te informeren of alles goed was.
Ben dus niet gebeld.
Het is voor de rest prima verlopen, maar voor verbeterpunten is het wel vatbaar.Voor de rest prima mensen die toch hun best doen.
Maar bij een telefonische afspraak graag een mail of s.m.s je. Voor meer duidelijkheid.

Angelique uit: oostvoorne

26-09-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Heel fijn, deskundig, betrokken personeel. Ook de arts dr. Geearts erg fijn in uitleg en toegankelijk. Ook de assistentes erg deskundig, goede informatie en persoonlijk betrokken. Ik heb een her laser gehad voor 1 oog, en dit was geen probleem allemaal. De na controle's zijn ook erg goed, en kan altijd bellen bij klachten, dit geeft een fijn gevoel. Ik heb al een vriendin ook aangeraden hier te laseren, zij is inmiddels ook behandeld, ook naar grote tevredenheid.

Clifton uit: Rotterdam

25-09-2018

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Niets op aan te merken. Goede professionele, zorgzame medewerkers. Deskundige arts. Dhr. Zijlmans.

Leontien uit: Rotterdam

22-09-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

erg tevreden over behandeling en na controle
professioneel en persoonlijke aandacht

Caroline uit: Rotterdam

10-09-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer tevreden over de behandeling (ooglaseren). Kleinschalig maar deskundig, professioneel maar persoonlijk. Vanaf het begin heeft het goed gevoeld bij de Focuskliniek en mijn behandeling en herstel is volledig volgens het boekje verlopen. Ik zou iedereen de Focuskliniek aanraden!

Sjoerd uit: Rotterdam

28-08-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Het was spannend, maar bij Focus weten ze wat ze doen en over het resultaat ben ik zeer tevreden.
Ik zou het iedereen die dagelijks lenzen draagt, aanbevelen!

Patrice uit: Rotterdam

20-08-2018

Ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Wat een fantastisch ziekenhuis is dit zeg. Alles precies op tijd en keurig netjes behandeld. Mijn complimenten voor de uitvoering van mijn staaroperatie.

Gisela uit: Papendrecht

10-08-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

2016 mijn ogen laten laseren. Vond het erg spannend maar door de goede ontvangst en uitgebreide informatie / begeleiding werd ik op mijn gemak gesteld. Kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de behandeling, begeleiding en nazorg. Top.

Nicole uit: Gouda

27-07-2018

Ervaring met: Ooglaserbehandeling

Heel blij dat ik de stap heb gezet. Ben heel tevreden!