Beoordelingen Oog in Al Optiek

Mathieu uit: Utrecht

25-06-2018

Ervaring met: oogmeting

Positieve ervaring:
Ik heb last van staar aan het rechter oog. Op de polikliniek van het ziekenhuis kreeg ik de tip om eens na te gaan of iets sterker glas aan die kant (in ieder geval tijdelijk) wat verbetering van het zicht zou brengen. Zo kwam ik bij Joeri terecht. Via een uitgebreide oogmeting en test heeft hij mij duidelijk gemaakt dat het nauwelijks verbetering zou geven.
Het meest was ik te spreken over zijn slotopmerking: " ik verkoop graag natuurlijk, maar niet als het onvoldoende nut voor de klant oplevert"
N.B.: Joeri kan ook goed een bril weer recht op je hoofd zetten!

Verbeterpunten/ tips:
Geen. Ik heb bovenstaand ook alleen maar tienen gegeven want ik alleen maar positieve ervaringen.

Kim uit: Utrecht

17-05-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Wat een fijne service. Joeri neemt alle tijd voor een uitgebreide oogmeting en heeft duidelijk plezier in zijn vak. Hij probeerde me totaal niet een nieuw montuur aan te smeren en zei dat mijn oude montuur nog best even mee kon. Dat ik uiteindelijk toch met een nieuw montuur naar buiten wandelde kwam omdat ik merkte dat hij je echt wil helpen en niet per se zo veel mogelijk wil verkopen. Dat schept vertrouwen. Ik ben superblij met mijn nieuwe montuur en glazen met blauwfilter. Dit wordt zeker mijn vaste adres.

Geen

Theo uit: Utrecht

10-02-2018

Positieve ervaring:
klantvriendelijk, goede en snelle service

CĂ©line uit: Utrecht

12-09-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Ton uit: Utrecht

Vriendelijkheid en aandacht.

Josien uit: Utrecht

25-05-2017

Positieve ervaring:
Joeri neemt alle tijd om je te helpen bij het vinden van een leuke bril. Klantvriendelijk en hij geeft zijn mening over of een bril wel of niet staat. Dat vond ik echt heel erg prettig en het heeft mij echt geholpen. Ik ben echt super blij en ik gun iedereen een mooie bril van Oogoptiek Oog in al.

Nee

RJM uit: Oudenbosch

20-05-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Zeer tevreden. Oog in Al Optiek neemt alle tijd voor je met gedegen onderzoek naar wat je nodig hebt en welk montuur je ook staat. Groot assortiment. Uiterst tevreden ook over de zonneclip. Mooi opgezette winkel.

30-01-2017

Josee uit: Utrecht

30-01-2017

Positieve ervaring:
Prettige behandeling in een prima zaak. Ik kom zeker terug

Nvt