Beoordelingen OnlineAfspraken.nl

Empower-U uit: Schiphol

03-07-2018

Branche: Overig

Positieve ervaring:
OnlineAfspraken werkt heel gebruiksvriendelijk en de support is snel en duidelijk.

n.v.t.

Functie: Senior Helpdeskmedewerker

GAMJ Advies

01-07-2018
6,5

Branche: Zakelijke dienstverlening

Positieve ervaring:
Je kan met meerdere personen in de agenda werken en afspraken inplannen. Er worden automatisch afspraakbevestigingen verstuurd. Voor afspraken op 1 locatie is het prima te doen.

Negatieve ervaring:
Het is omslachtig om dingen in te stellen. HIerdoor komen er te veel fouten in de agenda. Je kan geen goede instelling maken om klanten te verzamelen in een tijdsblok en daarna op eigen volgorde in te plannen. Alle suggesties die ik hiervoor heb aangedragen kunnen niet verwerkt worden door hen. Dingen die naar mijn oordeel simpel te programmeren moeten zijn, zegt men dat het niet kan. Ik vind dit een gemiste kans. Men denkt ook niet echt mee om dit op te lossen.

Functie: Ondernemer

schoonheidspraktijk Cristina Lopez uit: Amsterdam

10-04-2018

Branche: Beauty en Wellness

Positieve ervaring:
Ik werk nu bijna 1 jaar met o line afsprsken en het bevalt mij en nijn klanten heel erg goed. Helpdesk is snel, professioneel, en erge aardige mensen.
Mijn klanten boeken dankzij deze agenda vaker, sneller en vinden het fijn om zelf te kunnen boeken. Ik plan alleen open wat ik opgevuld wil hebben en dat werkt erg fijn! Een echte aanrader dus! lieve groet, Cristina Lopez

Functie: eigenaresse

Piekerpoli uit: Zoetermeer

20-02-2018

Branche: Zakelijke dienstverlening

Positieve ervaring:
Systeem is overcompleet en werkt perfect.

Functie: Functionaris Gegevensbescherming

HypnoseCentrum Nederland uit: Boxmeer

03-01-2018

Branche: Medisch en gezondheid

Positieve ervaring:
Al vanaf 2014 maken we met volle tevredenheid gebruik van de diensten van onlineafspraken.nl. Probleempjes waar je tegen aan loopt worden snel opgelost en we hebben het idee dat je als klant op een nette en adequate wijze te woord wordt gestaan. Gewoon een betrouwbare service die ons bovendien veel werk uit handen neemt. Ons advies, niet twijfelen maar gewoon doen!

Negatieve ervaring:
Tja, na lang nadenken hebben we het opgegeven, er zijn bij ons geen negatieve ervaringen bekend.

Functie: Algemeen directeur

Bodyspice uit: Amsterdam

26-10-2017

Branche: Beauty en Wellness

Positieve ervaring:
Gebruiksvriendelijk, goede bijna 24/7 ondersteuning, zeer volledige agenda.

The Loophole

26-10-2017

Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Positieve ervaring:
Online afspraken biedt een uitgebreid pakket om mij te ondersteunen; mijn boekingen, overzicht van klanten, betalingen en mailings. Daarnaast werken ze heel hard om je nog extra te helpen nieuwe features te ontwikkelen of dingen uit te leggen. Ik kwam voor de inhoud en blijf voor de service.

podocare uit: oss

19-09-2017
7,8

Branche: Medisch en gezondheid

Positieve ervaring:
klanten vergeten nooit meer hun afspraken.

Negatieve ervaring:
cliƫnten kunnen zelf beslissen of zij een kwartier later inplannen (bijvoorbeeld 9:15 i.pv. 9:00). Hierdoor heb ik tijd verlies en ontstaan er gaten in mijn agenda waardoor er geen client ingepland kan worden omdat de overgebleven tijd dan te kort is.

Functie: podoloog

Knoest uit: Bussum

13-09-2017
9,7

Branche: Overig

Positieve ervaring:
Wat een geweldige service heeft online afspraken. Gisteren 1,5 uur aan de telefoon gezeten om dingen waar ik tegenaan ben gelopen op te lossen.
Zonder haast en met veel aandacht. Zelfs na die tijd vroeg ze of ze nog iets voor me kon doen. Erg fijn!

Functie: Directeur

Personal Training Curacao

11-09-2017

Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Positieve ervaring:
Door gebruik te maken van online afspraken bespaar ik een hoop tijd. Het is een uitgebreid systeem met veel mogelijkheden. Daarnaast hebben zij een zeer vriendelijke klantenservice die je niet van het kastje naar de muur stuurt maar de tijd neemt om te helpen en je ook nieuwe dingen leren. Voor ons bedrijf wat 9000km verderop in te caribbean is gevestigd is dat erg fijn. Kortom ben je als bedrijf toe aan de volgende stap? Neem dan contact op met het team van online afspraken