Beoordelingen OnlineAfspraken.nl

8,8
112 beoordelingen
  • Gebruikersgemak 8,5
  • Betrouwbaarheid 8,8
  • Bereikbaarheid 8,9
  • Prijs 8,2
  • Service 9,2
  • Toegevoegde waarde 9,2
1 t/m 10 van 112 beoordelingen

Movement Re-Training Center

16-10-2018
9,3

Branche: Medisch en gezondheid

Aanbeveling: ja

Functie: Eigenaar

CFF Communications uit: Amsterdam

17-09-2018
8,4

Branche: Zakelijke dienstverlening

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen om te komen tot het gewenste eindresultaat.

Functie: Event Manager

Live Escape uit: Rotterdam

01-09-2018
8,3

Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Snelle klanten service.

Negatieve ervaring:
Ik denk dat er nog iets te winnen is op het gebied van design in de widgets wat klanten zien.
En bij het maken van meerdere afspraken voor dezelfde klant in één keer in de back-office.

Functie: Eigenaar

Han Bouwmeester Natuurfotografie uit: Goor

01-09-2018
8,8

Branche: Verhuur

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Louter positief door veel mogelijkheden, waterdichte werking en prima service

Functie: eigenaar

Escaperoom-Alkmaar uit: Heerhugowaard

31-08-2018
9,5

Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Wij doen al meerdere jaren zaken met Online Afspraken en keer op keer doen ze wat ze zeggen: het leveren van goede service tegen een nette prijs.
Als wij iets complex willen, leveren zij een oplossing.

Functie: Eigenaar

EVORSA uit: Ferdy

31-08-2018
9,3

Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Tool werkt uitermate goed, soms wel zoeken naar instellingen en de "gedachte" waarin de tool is gebouwd. Zo hier en daar zou een tooltip wel handig zijn. Leuk om te merken dat er steeds meer mogelijkheden komen. Het stellen van vragen via support werkt perfect. Via Facebook verwacht je een sneller antwoord op vragen. Is een forum een optie?

Negatieve ervaring:
Niets negatiefs, door de vrij complexe inrichting voor Evorsa is het wat lastig maar over het algemeen prima.

Ps, maak in deze enquete ook een commentbox om ideeen of verbeterpunten aan te geven, de tekst "omschrijf uw negatieve ervaring" is wat negatief :)

Functie: Consultant

Empower-U uit: Schiphol

03-07-2018
9,2

Branche: Overig

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
OnlineAfspraken werkt heel gebruiksvriendelijk en de support is snel en duidelijk.

Negatieve ervaring:
n.v.t.

Functie: Senior Helpdeskmedewerker

GAMJ Advies

01-07-2018
6,5

Branche: Zakelijke dienstverlening

Aanbeveling: nee

Positieve ervaring:
Je kan met meerdere personen in de agenda werken en afspraken inplannen. Er worden automatisch afspraakbevestigingen verstuurd. Voor afspraken op 1 locatie is het prima te doen.

Negatieve ervaring:
Het is omslachtig om dingen in te stellen. HIerdoor komen er te veel fouten in de agenda. Je kan geen goede instelling maken om klanten te verzamelen in een tijdsblok en daarna op eigen volgorde in te plannen. Alle suggesties die ik hiervoor heb aangedragen kunnen niet verwerkt worden door hen. Dingen die naar mijn oordeel simpel te programmeren moeten zijn, zegt men dat het niet kan. Ik vind dit een gemiste kans. Men denkt ook niet echt mee om dit op te lossen.

Functie: Ondernemer

schoonheidspraktijk Cristina Lopez uit: Amsterdam

10-04-2018
10

Branche: Beauty en Wellness

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Ik werk nu bijna 1 jaar met o line afsprsken en het bevalt mij en nijn klanten heel erg goed. Helpdesk is snel, professioneel, en erge aardige mensen.
Mijn klanten boeken dankzij deze agenda vaker, sneller en vinden het fijn om zelf te kunnen boeken. Ik plan alleen open wat ik opgevuld wil hebben en dat werkt erg fijn! Een echte aanrader dus! lieve groet, Cristina Lopez

Functie: eigenaresse

Piekerpoli uit: Zoetermeer

20-02-2018
10

Branche: Zakelijke dienstverlening

Aanbeveling: ja

Positieve ervaring:
Systeem is overcompleet en werkt perfect.

Functie: Functionaris Gegevensbescherming