Beoordelingen OnlineAfspraken.nl

• Toegevoegde waarde 9,3

BIKEKICK Spain uit: Oosterhout

06-03-2019

Positieve ervaring:
Ik werk nu inmiddels ruim 1 jaar met Online Afspraken. Wat me direct is opgevallen is de super klantgerichte aanpak van dit bedrijf. De applicatie is zeer gebruiksvriendelijk en biedt voor veel ondernemers een zeer handig hulpmiddel om online reserveringen snel en professioneel af te handelen. Kortom dikke 10 jullie doen het gewoon TOP!

Functie: CEO

Killerbody Photography uit: Amsterdam

02-01-2019

Positieve ervaring:
Na uitgebreide research en testen bij andere online bookingstools kwam ik uiteindelijk bij Online Afspraken uit. Naast een overzichtelijk site met duidelijke prijzen bood deze site ook nog een maand gratis uitproberen. In deze proefperiode kon ik alle functionaliteiten uitproberen en zelfs al implementeren op mijn website en alles werkt super goed. De backend is allemaal plug en play. Als ik er niet uitkom kan ik een vraag stellen aan het team en die reageren snel en ook met printscreens om dingen duidelijk leggen. Ik was alleen op zoek naar een mooie bookingstool waar klanten ook bij konden betalen. Inmiddels heb ik ook de webshopfunctie en kassasysteem geïmplementeerd. Het kassa systeem neemt mij veel werk uit handen dus dat hou ik ook zeker aan. Zeker een aanrader.

Negatieve ervaring:
Misschien nog meer wat meer tutorials op de website.

Movement Re-Training Center

16-10-2018

Branche: Medisch en gezondheid

CFF Communications uit: Amsterdam

17-09-2018

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen om te komen tot het gewenste eindresultaat.

Functie: Event Manager

Live Escape uit: Rotterdam

01-09-2018

Snelle klanten service.

Negatieve ervaring:
Ik denk dat er nog iets te winnen is op het gebied van design in de widgets wat klanten zien.
En bij het maken van meerdere afspraken voor dezelfde klant in één keer in de back-office.

Han Bouwmeester Natuurfotografie uit: Goor

01-09-2018

Branche: Verhuur

Positieve ervaring:
Louter positief door veel mogelijkheden, waterdichte werking en prima service

Functie: eigenaar

Escaperoom-Alkmaar uit: Heerhugowaard

31-08-2018
9,5

Positieve ervaring:
Wij doen al meerdere jaren zaken met Online Afspraken en keer op keer doen ze wat ze zeggen: het leveren van goede service tegen een nette prijs.
Als wij iets complex willen, leveren zij een oplossing.

EVORSA uit: Ferdy

31-08-2018

Positieve ervaring:
Tool werkt uitermate goed, soms wel zoeken naar instellingen en de "gedachte" waarin de tool is gebouwd. Zo hier en daar zou een tooltip wel handig zijn. Leuk om te merken dat er steeds meer mogelijkheden komen. Het stellen van vragen via support werkt perfect. Via Facebook verwacht je een sneller antwoord op vragen. Is een forum een optie?

Negatieve ervaring:
Niets negatiefs, door de vrij complexe inrichting voor Evorsa is het wat lastig maar over het algemeen prima.

Ps, maak in deze enquete ook een commentbox om ideeen of verbeterpunten aan te geven, de tekst "omschrijf uw negatieve ervaring" is wat negatief :)

Functie: Consultant

Empower-U uit: Schiphol

03-07-2018

Branche: Overig

Positieve ervaring:
OnlineAfspraken werkt heel gebruiksvriendelijk en de support is snel en duidelijk.

n.v.t.

Functie: Senior Helpdeskmedewerker

GAMJ Advies

01-07-2018
6,5

Positieve ervaring:
Je kan met meerdere personen in de agenda werken en afspraken inplannen. Er worden automatisch afspraakbevestigingen verstuurd. Voor afspraken op 1 locatie is het prima te doen.

Negatieve ervaring:
Het is omslachtig om dingen in te stellen. HIerdoor komen er te veel fouten in de agenda. Je kan geen goede instelling maken om klanten te verzamelen in een tijdsblok en daarna op eigen volgorde in te plannen. Alle suggesties die ik hiervoor heb aangedragen kunnen niet verwerkt worden door hen. Dingen die naar mijn oordeel simpel te programmeren moeten zijn, zegt men dat het niet kan. Ik vind dit een gemiste kans. Men denkt ook niet echt mee om dit op te lossen.

Functie: Ondernemer