Beoordelingen OnlineAfspraken.nl

19-09-2017
7,8

Branche: Medisch en gezondheid

Positieve ervaring:
klanten vergeten nooit meer hun afspraken.

Negatieve ervaring:
cliënten kunnen zelf beslissen of zij een kwartier later inplannen (bijvoorbeeld 9:15 i.pv. 9:00). Hierdoor heb ik tijd verlies en ontstaan er gaten in mijn agenda waardoor er geen client ingepland kan worden omdat de overgebleven tijd dan te kort is.

Functie: podoloog

Knoest uit: Bussum

13-09-2017
9,7

Branche: Overig

Positieve ervaring:
Wat een geweldige service heeft online afspraken. Gisteren 1,5 uur aan de telefoon gezeten om dingen waar ik tegenaan ben gelopen op te lossen.
Zonder haast en met veel aandacht. Zelfs na die tijd vroeg ze of ze nog iets voor me kon doen. Erg fijn!

Functie: Directeur

Personal Training Curacao

11-09-2017

Positieve ervaring:
Door gebruik te maken van online afspraken bespaar ik een hoop tijd. Het is een uitgebreid systeem met veel mogelijkheden. Daarnaast hebben zij een zeer vriendelijke klantenservice die je niet van het kastje naar de muur stuurt maar de tijd neemt om te helpen en je ook nieuwe dingen leren. Voor ons bedrijf wat 9000km verderop in te caribbean is gevestigd is dat erg fijn. Kortom ben je als bedrijf toe aan de volgende stap? Neem dan contact op met het team van online afspraken

Bodytec Den Haag uit: Den haag

04-07-2017

irmajanssen.com uit: Eindhoven

23-06-2017

Positieve ervaring:
Zodra je de werking van het systeem onder de knie hebt, is het een geweldige tool om afspraken te plannen en online betalingen te regelen. Ik heb regelmatig support nodig van het onlineafspraken team, met name van Franke, en wordt altijd perfect geholpen.

Negatieve ervaring:
Ik merk dat de combinatie betalen en plannen niet altijd gemakkelijk verloopt voor klanten. En dat het inplannen van een afspraak soms niet wordt afgerond omdat er nog stappen doorlopen moesten worden, terwijl men al dacht afgerond te hebben.

Blossom Therapy uit: Den Haag

19-06-2017
8,5

Positieve ervaring:
De agenda is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, en een top service wordt er verleent.

Geen negativiteit.

Functie: Ondernemer masseuse

Smooth Laser Clinic uit: Hengelo

15-06-2017

Positieve ervaring:
Bij deze wil ik mededelen dat onlineafspraken een zeer professioneel bedrijf is. Ze doen wat ze beloven en service is uitstekend. Franke staat altijd voor je klaar zonodig! Dus bij deze wil ik dan ook onlineafspraken.nl aanbevelen!!

Lasergame Houten uit: Schalkwijk

14-06-2017

Positieve ervaring:
Zeer goed bereikbaar en altijd bereid om alles op korte termijn te regelen.

Negatieve ervaring:
Nog geen negatieve ervaring gehad.

Functie: Bedrijfsleider

Praktijk Anneke Stuij uit: Lochem

13-06-2017

Branche: Medisch en gezondheid

Positieve ervaring:
Het Online Afspraken systeem heeft veel mogelijkheden. kan aangepast worden naar elke praktijksituatie.

Team biedt prettige, deskundige en snelle hulp bij vragen.

Geen

Functie: praktijk eigenaar

Haleakala uit: Soest

23-03-2017
9,6

Positieve ervaring:
Online afspraken is voor mij een afspraak systeem dat vertrouwen geeft.

De support is geweldig - niets is teveel en je voelt je 'welkom' met je vragen.

Wat ook echt super is dat iedere medewerker thuis de agenda kan inzien- zodat er bij ziekte met het hele team snel geschakeld kan worden

Negatieve ervaring:
Dat ik het jammer vind dat ik niet goed weet wat alle mogelijkheden zijn.
Want volgens mij zitten er veel meer mogelijkheden op dan die voor ons nu helder zijn.

Verder geen enkele negatieve ervaring ☺

Functie: eigenaar