Beoordelingen O'Neill SummerCamps

• Veiligheid activiteiten 8,8

Sam uit: Brouwersdam

19-07-2018

Superleuk kamp.
Deze kampweek wel zeer weinig foto's gepost tov vorig jaar en de week die volgde.

18-07-2018

Ervaring met: Combikamp

Mijn zoon heeft enorm genoten van de leuke week! Complimenten voor de leiding!

I uit: Breda

5,4

Ervaring met: Combikamp

Is erg tegengevallen. De huurfietsen waren veel te klein terwijl de camping een vol uur fietsen van de activiteit af lag, hetgeen nergens gemeld was bij aanmelding. Voor mijn dochter van 10 was dit echt een enorme afknapper.
Voor het geld wat we betaalden vonden wij het raar dat de kinderen na dat uur fietsen ook nog corvee moesten doen. Het avondeten was muv de BBQ niet top.
Het meest schrijnend vond ik echter dat mijn dochter jarig was tijdens de kamperen en dat- ondanks de vele formulieren die ik in heb moeten vullen tevoren - er GEEN ENKELE aandacht aan haar 11 jarige verjaardag werd geschonken. Sterker nog, toen wij even langskwamen om haar te feliciteren wist de leiding niet eens wie ze was en zelfs toen ze daarna ook nog alle kinderen op het kamp en de leiding trakteerde was er nog niemand die bedacht om even te zingen of haar te feliciteren. Echt zwaar teleurstellend en slecht leiderschap .
De activiteiten waren leuk naar ik begreep en ook veilig georganiseerd.

lois en sem uit: berlicum

Ervaring met: Windsurfkamp

erg leuk en gezellig kamp!
wel erg jammer dat het kamp op maandag begint en dat de kids dan nog niet gaan surfen!
Eerste dag werden door Lois en Sem als saai ervaren!

Luna uit: Dongen

Ervaring met: Combikamp

Het was echt een super leuk kamp en ga volgend jaar sws weer. Mis het nu gwn al. De begeleiding was ook super leuk en ze betrekken je echt bij alles! Ik raad dit kamp sws aan

Claudia uit: Teteringen

09-07-2018

Ervaring met: Windsurfkamp

Mijn dochter heeft een super week achter de rug!

Lisanne uit: Engeland

10-10-2017
7,8

Ervaring met: Combikamp

Mijn dochter heeft een fantastische week gehad. Graag had ik wat meer flexibiliteit in het programma gezien zodat er een alternatieve activiteit is als er teveel, of te weinig wind was (ze hebben van de 5 dagen slechts 3.5 dagen les gehad). Ook vind ik dat mobiele telefoons "verboden" moeten worden - mijn dochter was een van de weinigen die hem niet bij zich had. Op dagen dat er geen "les" was, waren de andere kinderen veelvuldig met hun telefoon bezig - althans dat is wij zij zei. Ik zou ook graag wat meer communicatie via Facebook zien, vooral de eerste dag. De eerste post was pas 36 u na het begin van de week. De rest van de week was het wel prima. Dat iedereen zijn eigen tent heeft op de camping is fantastisch; het was alleen wel vrij ver fietsen van de activiteiten, zei mijn dochter. Al met al heeft ze een fantastische week gehad! Bedankt daarvoor. En waarschijnlijk volgend jaar weer!

Cas uit: Leende

13-09-2017

Ervaring met: Golfsurfkamp

Een superleuke week!

Reau en Clea uit: Ouderkerk ad Amstel

03-09-2017
9,7

Ervaring met: Combikamp

Ze hebben het fantastisch gehad! Willen volgend jaar zeker weer! De reden waarom ik 1 x een 8 gegeven heb ipv een 10 is dat ik denk dat als er niet gesurfd kan worden vanwege het weer er misschien meer activiteiten gedaan kunnen worden die als voorbereiding op het surfen kunnen dienen. Maar ik ben geen pro dus weet dat niet zeker.

Hartelijke groet
Carina

Janna uit: Zaltbommel

01-09-2017

Ervaring met: Windsurfkamp

Van aanmelding tm hele week: top geregeld allemaal! Complimenten voor de medewerkers en organisatie