Beoordelingen O'Neill SummerCamps

Lisanne uit: Engeland

10-10-2017
7,8

Ervaring met: Combikamp

Mijn dochter heeft een fantastische week gehad. Graag had ik wat meer flexibiliteit in het programma gezien zodat er een alternatieve activiteit is als er teveel, of te weinig wind was (ze hebben van de 5 dagen slechts 3.5 dagen les gehad). Ook vind ik dat mobiele telefoons "verboden" moeten worden - mijn dochter was een van de weinigen die hem niet bij zich had. Op dagen dat er geen "les" was, waren de andere kinderen veelvuldig met hun telefoon bezig - althans dat is wij zij zei. Ik zou ook graag wat meer communicatie via Facebook zien, vooral de eerste dag. De eerste post was pas 36 u na het begin van de week. De rest van de week was het wel prima. Dat iedereen zijn eigen tent heeft op de camping is fantastisch; het was alleen wel vrij ver fietsen van de activiteiten, zei mijn dochter. Al met al heeft ze een fantastische week gehad! Bedankt daarvoor. En waarschijnlijk volgend jaar weer!

Cas uit: Leende

13-09-2017

Een superleuke week!

Reau en Clea uit: Ouderkerk ad Amstel

03-09-2017
9,7

Ervaring met: Combikamp

Ze hebben het fantastisch gehad! Willen volgend jaar zeker weer! De reden waarom ik 1 x een 8 gegeven heb ipv een 10 is dat ik denk dat als er niet gesurfd kan worden vanwege het weer er misschien meer activiteiten gedaan kunnen worden die als voorbereiding op het surfen kunnen dienen. Maar ik ben geen pro dus weet dat niet zeker.

Hartelijke groet
Carina

Janna uit: Zaltbommel

01-09-2017

Ervaring met: Windsurfkamp

Van aanmelding tm hele week: top geregeld allemaal! Complimenten voor de medewerkers en organisatie

Christine uit: Kalmthout Belgie

28-08-2017
7,9

Topbeleving!

Barbara uit: Breukelen

28-08-2017
7,7

Ervaring met: Golfsurfkamp

Onze dochter Liselotte heeft het golfsurfen bijzonder leuk gevonden. Het kamp was verder ook erg leuk. We missen nog foto's van de week.

Willem uit: De Bilt

21-08-2017

Ervaring met: Golfsurfkamp

Goed kamp. Wel hoge prijs, in verhouding tot aantal dagen (les); jammer dat de dag van aankomst niet meteen wordt benut. Geeft het gevoel van een 'sloom' lummeldagje als start (was hier de ervaring), dat is natuurlijk persoonlijk.
De eerdere kampen waar we ervaring mee hebben kiezen ervoor om meteen na de drop off door de ouders het water op te gaan. Het kamp is dan meteen begonnen. Dit laatste is een suggestie.
Verder heeft Willem het heel leuk gehad! Grt. Eveline Tjabbes

max uit: Amersfoort

21-08-2017

Ervaring met: Combikamp

max kwam laaiend enthousiaist thuis. hij vond het kamp geweldig. Volgende keer wil hij meer leren dus kiest dan 1 activiteit. De sfeer en alles eromheen vond hij geweldig. voor de ouders was het eerst even zoeken maar de link op Facebook werkte prima.

Anne-Sophie uit: Zeist

20-08-2017

Ervaring met: Kitesurfkamp

Mijn ervaring bij o'neill summercamps was top. De instructeurs waren zowel goed als gezellig en aardig. De sfeer was heel gezellig en het kamp was prima. Er waren veel leuke en afwisselende activiteiten om het kitesurfen heen. Verder is het sanitair prima en zijn de douches ruim en warm. Heb zeker een hele leuke week gehad en heb veel geleerd!

Daphne uit: Reuver

15-08-2017

Ervaring met: Kitesurfkamp

Ik heb een super week bij jullie gehad! Bedankt!!