Beoordelingen O'Neill SummerCamps

• Veiligheid activiteiten 8,8

Daphne uit: Reuver

15-08-2017

Ervaring met: Kitesurfkamp

Ik heb een super week bij jullie gehad! Bedankt!!

7,0

Ervaring met: Kitesurfkamp

Mijn zoon, heeft het naar zijn zin gehad. Jammer was wel dat er maar 2 dagen gekited is. Voor mij persoonlijk wordt het dan wel een dure vakantie.

Conchita uit: Brouwersdam

8,1

Ervaring met: Windsurfkamp

Ik vond het een heel erg leuk kamp en een leuke ervaring. Enkel de ruimte op het kleine meer vond ik soms best krap als er ook nog veel andere mensen op vaarden.

Peter uit: Bocholtz

Ervaring met: Windsurfkamp

De 1e reactie van mijn dochter was: "fantastisch. Ik wil volgend jaar weer!"
Een paar feedback puntjes: organisatorisch mag er wat verbeteren. Is niet fijn wanneer je je dochter brengt en ze staat niet op de lijst.
Ook: we hadden een hoodie voor haar besteld en naar we dachten ook betaald. Konden we evenwel niet terugvinden. Hoodie was er ook niet. Heb bij aankomst contant betaald en ook ah einde van het kamp gekregen (+) maar weet tot op dit moment niet of ik niet 2x heb betaald.
Maar verder: erg goed kamp. Mijn dochter was erg blij met het programma en met de goede begeleiding. Dank daarvoor.

Julia uit: Houten

13-08-2017

Ervaring met: Windsurfkamp

Onze dochter vond het fantastisch !
Wij hadden wel graag wat meer foto's gezien, die zouden gemaakt worden door de leiding. We helaas nog niks ontvangen.

Ineke uit: Zeist

13-08-2017
7,9

Ervaring met: Windsurfkamp

Yvette was erg enthousiast!

Leon uit: Lochem

07-08-2017
6,7

Ervaring met: Kitesurfkamp

Alhoewel ik als ouder niet heel veel gezien heb en dus weinig inhoudelijk kan beoordelen, heb ik over het algemeen een positieve ervaring.
Qua materialen kan ik niet veel zeggen.
Mijn deelnemende zoon was enthousiast over het kamp. Ook de leiding werd door hem en mij positief gewaardeerd. Enthousiast, competent en verantwoordelijk.

Verbeterpunten:

1. De kitesurfgroepen leeftijden 10-13 en 13-17 werden samengevoegd. Waarschijnlijk vanwege te weinig deelnemers. We hadden daar graag van te voren van op de hoogte gesteld willen worden.

2. Sam heeft veel plezier gehad, maar een ding is er niet van gekomen en dat is leren kitesurfen. Er is veel te weinig instructie en mogelijkheid tot oefenen geweest. Ik snap dat dat o.a. met de weersomstandigheden te maken had. Toch is het goed om te gaan kijken hoe er toch meer instructie en oefening gefaciliteerd kan worden, ondanks dat het weer niet helemaal meewerkt. (Bijvoorbeeld 's avonds kitesurfen?) Sam heeft het gevoel dat hij niets bijgeleerd heeft. Beter leren kitesurfen was, naast plezier, het belangrijkste doel om deel te nemen aan dit kamp.

Daan uit: Breukelen

7,4

Ervaring met: Kitesurfkamp

We hebben maar 6 uur kunnen kiten in de hele week. Dat is niet heel erg, maar wel dat het combi kamp voorrang kreeg op kiten terwijl wij daar het hele kamp op zaten en te wachten dat was echt niet ok!!
en dat wij daardoor heel vaak op de camping moesten blijven, dat was saai. Ik had het leuker gevonden als wij dan mee mochten dien met windsurfen of iets anders ofzo.

Daan uit: Breukelen

Ervaring met: Kitesurfkamp

We hebben maar 6 uur kunnen kiten in de hele week. Dat is niet heel erg, maar wel dat wij daardoor heel vaak op de camping moesten blijven, dat was saai. Ik had het leuker gevonden als wij dan mee mochten dien met windsurfen of iets anders ofzo.

Suzanne uit: Noordwijk

7,3

Ervaring met: Windsurfkamp

Vind het wel vervelend dat surfschoenen gestolen zijn...