Beoordelingen one-stop-office-shop.nl

• Afspraken nakomen 9,0
  • Prijs 8,5

Tess uit: Eindhoven

11-07-2018

Voor mijn dochter Yupo papier besteld voor haar verjaadag. Netjes verpakt en ruim op tijd binnen.

Rinus uit: Mierlo

24-06-2018

Ik was opzoek naar een printer en heb nu een complete print en scan oplossing. De jongens daar weten ontzettend veel. Bedankt voor het goede advies!

Christina uit: Wageningen

24-06-2018

Erg vriendelijk geholpen bij het inrichten van mijn kantoor. Wat aanpassingen waren geen probleem. Snelle service!

Bas uit: Overloon

24-01-2018

Yupo papier besteld voor mijn vrouw, snel geleverd met een goede prijs!

Marieke uit: Utrecht

03-01-2018

Perfect geholpen bij het uitzoeken meubeltjes en spullen voor mijn nieuwe kantoor. Zelfs de meubelen waren binnen een week geleverd. Gezellige club.

Hans bekkers uit: Eindhoven

Goed en redelijk snel

Ruud van den Langenberg uit: Breda

13-12-2017
3,5

A. De levering voor 17:00 uur besteld NIET de volgende dag geleverd. Heb zelf na de bestelling telefonisch contact gehad met de vraag of ze het in de ochtend kunnen leveren. Hele dag voor niets thuis gebleven. Hiervan melding gemaakt per E-mail op 29-11-2017 totaal geen reactie ontvangen!!!!!
B. Op za 2-12-2017 om 13:52 uur een e-mail verzonde en volgens mijn bevestiging door het bedrijf ontvangen. NOOIT GEEN ANTWOORD ONTVANGEN !!!!!.

Moniek uit: s'Hertogenbosch

14-11-2017

Erg fijn contact, niets te klagen.

Nellie Timmermans Interpunctie uit: Veghel

25-10-2017

Er wordt ook echt met je meegedacht. Ik heb een kleine praktijk en ik heb vaak niet zulke grote apparaten nodig. Men zoekt iets geschikts voor je uit, indien nodig. Ik vertrouw deze zaak volledig.