Beoordelingen Olthuis Recycling

1,4

henk uit: duinen

19-03-2019

Ervaring met: Organisch afval

echt super lelijke vrachtwagens vooral die mercedes actros

gert uit: elspeet

19-03-2019

fijn bedrijf alles verloopt netjes

Joop uit: Zandeweer

20-02-2019
1,4

Ervaring met: Frituurvet ophalen

Aantal keren contact op moeten nemen voor dat er iets gebeurd zo nu ook weer wacht al 6 weken

J. uit: Zoutkamp

13-02-2019
7,2

Jan uit: Hardwijk

05-10-2018

Ervaring met: Frituurvet ophalen

Je wordt afgescheept met een jodenfooi als de chauffeur je volle olieton komt ophalen

Vincent uit: Middelburg

01-10-2018

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

De eerder geplaatste ervaring is mbt de gemaakte afspraken over de plaatsing van de vrachtwagen niet van toepassing op Olthuis-recycling. Maar op Wielemaker, die de gemaakte afspraken niet netjes doorgeeft aan Olthuis-recycling. Dit bedrijf betreft geen blaam.

Ik zal dus direct contact opnemen met het bedrijf "Wielemaker" die er dus zo'n zooitje van maakt.

Het was mij ook niet meer echt duidelijk "wie" er nu exact verantwoordelijk voor was.
(Er heeft hier zelfs een keer, i.p.v. een vrachtwagen, een traktor met aanhanger gestaan om de vetafscheider te legen).

Vincent Wessels.

Vincent uit: Middelburg

01-10-2018

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

Klote bedrijf, houdt zich niet aan de gemaakte afspraken!! Heel m'n huis weer 2 dagen stinkend naar bagger en diesellucht!!!! Zouden m NIET meer 3 meter vannaf m'n slaapkamerraam zetten. Kunnen makkelijk een paar meter verderop staan zoals afgesproken!! Maar tuurlijk niet!! En de straat zat nog onder t vet van de vorige keer!!! Waardeloos!!!!!

Jasper uit: Enkhuizen

28-09-2018

Nette chauffeur

Milan uit: Zoetermeer

20-09-2018

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

Het enige minpunt is dat ik de factuur binnen heb gekregen per mail waar ik niet op kan terug mailen. Het bedrag van 151,25 heb ik al betaald bij uw medewerker die de verput heeft geleegd.