Beoordelingen Olthuis Recycling

Jan uit: Hardwijk

05-10-2018
1,0

Ervaring met: Frituurvet ophalen

Je wordt afgescheept met een jodenfooi als de chauffeur je volle olieton komt ophalen

Vincent uit: Middelburg

01-10-2018

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

De eerder geplaatste ervaring is mbt de gemaakte afspraken over de plaatsing van de vrachtwagen niet van toepassing op Olthuis-recycling. Maar op Wielemaker, die de gemaakte afspraken niet netjes doorgeeft aan Olthuis-recycling. Dit bedrijf betreft geen blaam.

Ik zal dus direct contact opnemen met het bedrijf "Wielemaker" die er dus zo'n zooitje van maakt.

Het was mij ook niet meer echt duidelijk "wie" er nu exact verantwoordelijk voor was.
(Er heeft hier zelfs een keer, i.p.v. een vrachtwagen, een traktor met aanhanger gestaan om de vetafscheider te legen).

Vincent Wessels.

Vincent uit: Middelburg

01-10-2018
1,0

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

Klote bedrijf, houdt zich niet aan de gemaakte afspraken!! Heel m'n huis weer 2 dagen stinkend naar bagger en diesellucht!!!! Zouden m NIET meer 3 meter vannaf m'n slaapkamerraam zetten. Kunnen makkelijk een paar meter verderop staan zoals afgesproken!! Maar tuurlijk niet!! En de straat zat nog onder t vet van de vorige keer!!! Waardeloos!!!!!

Jasper uit: Enkhuizen

28-09-2018

Nette chauffeur

Milan uit: Zoetermeer

20-09-2018

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

Het enige minpunt is dat ik de factuur binnen heb gekregen per mail waar ik niet op kan terug mailen. Het bedrag van 151,25 heb ik al betaald bij uw medewerker die de verput heeft geleegd.

Sander uit: Venlo

19-09-2018

Leaf vegetarian uit: Rotterdam

14-02-2018

Netjes en snel service

Slagerij Ooteman uit: Rotterdam

23-11-2017

Ervaring met: Vetput legen en reinigen

snelle service voor een nette prijs! vriendelijk en bekwaam personeel.

G. Hein uit: Amsterdam

24-08-2017

Compliment over de wijze waarop de medewerker van Olthuis het werk heeft uitgevoerd. Stipt op tijd, met aandacht aan het werk en vriendelijk in de communicatie.

Wouter uit: Ermelo

07-07-2017
8,2

Ervaring met: Afvalmanagement op maat

Goed bedrijf die met klant meedenkt! Top.