Beoordelingen Oleahof Uitvaartzorg

20-09-2018
9,6

Peter uit: Purmerend

19-09-2018

alles prima verzorgd met goede aandacht en respect. Een mooie lokatie. Alles netjes gegaan. Geen wanklank. Suset bedankt.

Uwe uit: Julianadorp

18-09-2018

Kernwoorden in hoofdletters. RESPECT voor de overledene (Mijn meisje Lonie) en een ieder die kwam, AANDACHT tot in details. Na nadere kennismaking en het ijs gebroken was, kon de communicatie verder met jij en dan is het PERSOONLIJKer en wordt het warmer. MEEDENKEN bijv Het voorstel om plaats te nemen naast de chauffeur van de rouwauto. Dit maakte deze rit tot iets aparts om toch dicht bij mijn Lonie te blijven. En de ontspannen gesprekken met Piet Luijkcx. De uitvaart werd ontspannen doch met aandacht ervaren door de familie en aanwezigen. Al dit gaf een goed GEVOEL. Van meerderen de complimenten gekregen voor de mooie entourage van de opbaarruimte Julianadorp.

Tem uit: Den Helder

17-09-2018

Super goede begeleiding niets op aan te merken

Kees uit: Den Helder

17-09-2018
7,8

Jammer dat degene die de eerste intake deed niet even afscheid heeft genomen van ons en ons ook onnodig liet wachten terwijl de kaarten al klaar waren. Ook is er een andere kist gebruikt dan we afgesproken hadden met de intake. Op de intake na was het prima geregeld.

R.M. uit: Den Helder

16-09-2018
7,4

Gelet op de omstandigheden is door ons mede door tijdsdruk onvoldoende naar andere mogelijkheden gekeken. Hierdoor wordt voor de persoonlijke benadering beperkingen aangelegd. Hiernaast acht ik het tijdens het eerste gesprek te beginnen met uitleg van het gehele proces voordat overgegaan wordt naar keuzes zoals kist.
Hopende voldoende duidelijk te zijn geweest. Vriendelijke grote en dank,
R.M. Avis

Wim uit: Den helder

14-09-2018

Uitvaart is uitstekend verzorgt met alle aandacht voor alle wensen. Alles klopte volgende het draaiboek zoals gezamelijk afgesproken was. Gewoon zeer tevreden.

Gerard uit: Gapinge

14-09-2018
8,2

Het zit vaak in de details: de koekjes bij de koffie waren zacht terwijl ze bros bedoeld zijn. Iedere aanwezige was het opgevallen.

Gerrit uit: Den Helder

13-09-2018
9,8

Wij zijn zeer tevreden over de algehele begeleiding, van de mensen van Oleahof. Ook zeer professioneel.