Beoordelingen Oleahof Uitvaartzorg

18-02-2019
6,8

Joke uit: Den Helder

18-02-2019

Het was top. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Anita uit: Den Helder

15-02-2019

Persoonlijk. Goed luisterend naar de wensen zoals bijv kamer uitzoeken en kaart voorbereiden en wensen afscheidskaartjes. Vriendelijk. Dag van afscheid goed beschreven en persoonlijk doorgenomen. Goede interactie per telefoon en per email. Zeer tevreden. Hartelijk dank voor de goede begeleiding en persoonlijke Zorg van onze vader.

Carla uit: Den Helder

13-02-2019

Dit was voor mij de eerste keer dat ik Oleahof nodig had voor onze moeder. Alles werd tot de puntjes geregeld. De uitvaart begeleidster Suset van Lieshout heeft mij en mijn familie heel goed geholpen en begeleid. Persoonlijk vind ik haar zo lief zo meelevend, ik wil haar een dikke 10 geven.
Nogmaals dank je wel, Suset xx

Yolanda uit: Den Helder

13-02-2019

Door Oleahof heb ik kunnen genieten van het afscheid van.mijn moeder, dit omdat heel veel uit handen werd genomen en jullie alles fantastisch hadden geregeld. Echt super bedankt voor dit alles

Mvg,
Yolanda Vlaming

Michael uit: Julianadorp

13-02-2019

Wij hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren met jullie. Communicatie was duidelijk en helder. Veel zorgen zijn uit handen genomen door jullie.

William uit: Den helder

12-02-2019

Oleahof heeft ons op alle manieren op de juiste manier voorgelicht, bijgestaan en ook meegedacht, waardoor wij van begin tot het eind zorgeloos en vol vertrouwen de gehele uitvaart aan hun konden overlaten en wij ons met het rouwproces konden bezighouden. Niks dan lof voor alle medewerkers van uitvaartcentrum oleahof.

Jan uit: Huisduinen

10-02-2019
9,6

Coen uit: Den helder

05-02-2019

Arnoud uit: Schoorl

04-02-2019
7,6

Met de kist de kapel verlaten ging eigenlijk te snel en met de condoleance bij het graf was niet helmaal duidelijk. De mensen bleven hangen wat niet de bedoeling was.