Beoordelingen Oleahof Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,3
  • Begeleiding van de uitvaart 9,3

Evelien uit: Den Helder

25-04-2019

We waren zeer tevreden met alles wat er voor ons gedaan werd . Er werd met ons mee gedacht wat we wilden en konden niks was te gek .
We kunnen terug kijken op een hele mooie uitvaart
Onze dank gaat ook dan uit naar mevr Frouwke die ons geweldig heeft begeleid.

Jolanda uit: Deen Helder

Celia uit: Den Helder

25-04-2019

Een dikke tien zowel de ontvangst, begeleiding en de verzorging is geweldig van het Oleahof.

Finy uit: Den Helder

16-04-2019
6,2

Ook al was het een budget crematie we hadden het zeer op prijs gesteld dat de uitvaartverzorger aanwezig was geweest bij het rouwbezoek op 2 april en de familie had begeleid nu moest ik zelf bij de deur gaan staan om de familie te ontvangen. Ook heb ik een kaarsen gemist in de rouwkamer.

11-04-2019

Corry uit: Den_Helder

10-04-2019

Mee levend .warmte.en begrip

Rob uit: Den Helder

09-04-2019

Het hele traject van overlijden tot begraven was tot in de puntjes verzorgd. Wij zijn als familie dan ook zeer tevreden hoe alles verliep. Er is aandacht voor elk detail en men is zeer betrokken.
Heel hartelijk dank!
Familie Schenk

Tina uit: Julianadorp

08-04-2019

In november is schoonmoeder overleden nu schoonvader !! Alles tot in de puntjes verzorgt !!
Uitvaartdienst verliep soepel ook met onze extra speciale wensen !! Iedereen werd met persoonlijk en met respect behandeld !! Super bedankt frank !!

Maarten, Klaas uit: 1782 XC Den Helder

08-04-2019

Heel veel dank namens de familie voor de uitstekende verzorging en begeleiding van de uitvaart van K. van Egmond.
Wij hebben m.n de persoonlijke aandacht en adviezen als zeer positief ervaren.

Sara uit: Den helder

08-04-2019

Alles was goed voorbereid en uitgevoerd .