Beoordelingen Oleahof Uitvaartzorg

• Respect voor alle wensen 9,4
  • Begeleiding van de uitvaart 9,4

Herman uit: Schagen

12-10-2018

Zeer zorgzaam en toch professionele omgang een top begeleiding tot het eind aantoe.

René uit: Schagen

12-10-2018

Prima begeleiding door Frouwke. Maar ook de anderen waren respectvol en voorkomend.

Jan uit: Den Helder

11-10-2018

Ik heb geen op of aanmerkingen alles was zo als we het wilde .
De begeleiding was heel goed en we waren heel tevreden.

Lia uit: Den Helder

10-10-2018

In een verdrietige en roerige periode voelde de begeleiding als een warme deken. Heel veel dank hiervoor. Mede door dit kunnen wij als Fam.Kolle terugkijken op een prachtige em warme uitvaart. Heel erg bedankt hiervoor.

Mees uit: Arnhem

09-10-2018

Mijn moeder Mw. A.C Bakker-Lastdrager uit Den Helder heeft haar crematie aan Oleahof toevertrouwd.
Omdat wij in Arnhem wonen zijn wij niet bekend met uw organisatie.
Wij mogen hopen dat onze kinderen dezelfde ervaring mee maken als wij hebben gehad.
Het eerste gesprek met Mw. Bais was zeer prettig, zeer professioneel en zij attendeerde ons op zaken van belang voor een mooi afscheid. Wij werden constant per mail op de hoogte gehouden van het draaiboek. De heren die Ma naar Oleahof brachten waren heel respectvol en behulpzaam.
Op de dag van het afscheid werden wij heel goed terzijde gestaan. Niets dan lof voor al uw medewerkers en met name Mw. Bais. Wij zijn meer dan tevreden en willen uw tevens complimenteren met sfeervolle en bijzonder mooie accom9datie.

Ineke uit: Den Helder

09-10-2018

De uitvaart van mijn vader is door Oleahof goed en deskundig verzorgd en begeleid. De mogelijkheden worden goed aangegeven waardoor het maken van keuzes gemakkelijker wordt. Er wordt goed meegedacht met de nabestaanden.
Een voorbeeld: doordat de gegevens van onze moeder nog bij hen in het systeem stonden waren we snel uit de keuze van de kist.
Hierdoor is veel zorg uit onze handen genomen en konden wij ons concentreren op elkaar, de familie en andere op dat moment belangrijker persoonlijke zaken.

Boudewijn uit: Alkmaar

09-10-2018

Goed contact. Goede afstemming.Prettige begeleiding.

AM uit: Den Helder

08-10-2018

Alles was keurig geregeld en naar onze wensen.

Lilan uit: Julianadorp

06-10-2018

Wij hebben de uitvaart van onze dochter als heel fijn en warm ervaren. Voor al ook de gesprekken en de contacten met Frank Post als zeer fijn en warm ervaren. Hij leefde zich in met ons alsof het leek dat hij onze dochter al jaren heeft gekend. Ook familie en vrienden waren zeer te spreken over Frank en zijn collega's. Ook wij vonden alle collega's van Frank fijne warme mensen. Daarom onze dank voor de mooie uitvaart die onze dochter heeft gekregen met jullie hulp
Paul en Lilan Rog

Ruud uit: Julianadorp

04-10-2018

Prima ervaring met het Oleahof en zeker met de begeleiding door mevr. Suzette van Lieshout. Deze vrouw doet het op een manier zoals je het wenst en gewoon omdat ze zo is en niet een masker opzet!

Verder een klein minpuntje wat gaat over de muziek. De muziek moet aangeleverd worden als mp3 bestand. Ik ging ervan uit dat zo'n organisatie wel via een you tube of iets dergelijks alles kon downloaden. Wel dat ze dan daar de rechten voor moeten betalen, maar die kosten zijn dan weer te verspreiden over zoveel crematies. Ik weet wel dat een beetje kroeg al zo'n installatie heeft. Geen idee of dit uitvoerbaar is, maar mocht dat wel zo zijn denk ik dat een heleboel gezoek niet meer hoeft. Dit kwam voor mij ook op een moment dat mijn hoofd er niet naar stond.

Verder niets dan lof !