Beoordelingen Okhuizen Slaapcomfort

• Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 8,8

Annie uit: Buren

10-12-2017

Een mooie zaak met een Super leuke medewerkster Thea die er veel verstand van heeft.

Verspuij uit: Tiel

09-12-2017

Suzanne uit: Schoonrewoerd

08-12-2017
8,5

Super geholpen in de winkel! Het bed netjes afgeleverd en gemonteerd..2vriendelijke mannen. en het bed ligt heerlijk!! Had nog wat vragen , de winkel gebeld en werd daar ook weer helemaal netjes geholpen!! Het is zeker een aanrader! Van begin tot eind netjes geholpen en wij zijn erg tevreden!

de Rooy uit: Culemborg

07-12-2017

Ik heb in geen jaren zo lekker geslapen in ieder geval
wil ik de monteurs heel erg bedanken en de verkoopster
ze zijn heel vriendelijk bedankt

V doesburg uit: Tiel

05-12-2017

Perfecte zaak met veel ervaring

n.smits uit: deil

05-12-2017

alles netjes geplaatst dat doen ze niet overal ..het bed slaapt heerlijk.ik heb gekozen voor okhuizen omdat ik van meerdere.mensen hoor en gehoord heb voor de goede.service dus een dikke 10..ook nog fijne kerstdagen gewenst en goed 2018.

C. Bogerd-Stam uit: Vianen

05-12-2017

Prettig ontvangst in winkel. De bezorgers waren netjes en namen al het overtollige materiaal mee.

J. van der Heiden

8,2

Prima zaak

26-11-2017

Heel goed geluisterd naar waarop ik op zoek was.advies zeer professioneel en aan genaam Absoluut niet opdringerig.Montage verliep vliekkoieloos.Ze namen de oude matrassen en al het plastic mee.Ik ben zeer tevreden

M. Fronik uit: Leerdam

23-11-2017

Deskundig geholpen met de aankoop van een matras en 2 hoofdkussens. Erg blij met de aankoop van het matras. Ik twijfel alleen nog of ik met de aankoop van mijn kussen de juiste aankoop heb gedaan. Mijn man is tevreden met zijn kussen.