Beoordelingen Okhuizen Slaapcomfort

• Deskundigheid / kennis / vakmanschap 8,9
  • Kwaliteit 8,9
  • Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 8,8

h v d krabben uit: kerkdriel

17-08-2018

meedenkend en doen wat ze beloven

van Cappellen uit: Bruchem

16-08-2018
8,5

Van rooijen uit: Tricht

15-08-2018

We hebben alle bedden vernieuwd en de persoonlijke aandacht van Marga deed ons besluiten de bestelling bij Okhuizen te plaatsen.
Installatie ploeg is super alleen kwamen de bedden later dan gewenst (ook door de vakantie), geen communicatie hierover en er werd tot twee keer toe iets vergeten. Maar dat lossen ze dan ook prima op door het langs te brengen (dit zal niet bij iedereen gaan)

Laten we eerlijk zijn: foutloos is fijn, maar pas als je problemen hebt dan weet je pas wat je aan een bedrijf hebt. En dat is meer dan ok bij Okhuizen.

p.mollenvanger uit: herwijnen

13-08-2018
5,3

De oplegmatras die wij ontvangen hebben voldoet totaal niet. en voelen ons beetgenomen

J vroege uit: Culemborg

10-08-2018

Ei zijn zeer te vreden .

Familie Veld uit: Leerdam

09-08-2018

In 2017 via mijn ouders bij Okhuizen terecht gekomen, waar ze een mooie introductie aanbieding op matrassen hadden. Echter, kon ik deze niet direct kwijt omdat we nog bezig waren met de aankoop van een woning, en deze ook niet direct klaar was. Dit was allemaal geen probleem en 5 maanden na dato alsnog onder dezelfde voorwaarden matrassen kunnen bestellen. Deze werden keurig tot in de slaapkamer afgeleverd met als cadeaus molton en hoeslaken. De aangekochte matrassen én kussen slapen en liggen voortreffelijk. Al met al, goede service, goede kwaliteit en erg tevreden klant. Ik ga hier zeker terug!

Kozijn uit: Herwijnen

07-08-2018

Mooie boxspring gekocht bij Okhuizen
Levertijd vrij lang
Vriendelijke deskundige en hulpvaardige mannen die de boxspring geplaatst hebben
Boxspring bevalt goed behalve dat ik elke morgen pijn in mijn rug heb( Ikdenk door de splittopper die ik heb en niet gewend ben )eigenlijk zou je eerst een aantal dagen moeten proefslapen voordat je overgaat tot de koop van een topmatras Want dit is heel jammer Ik hoop dat het overgaat

G. de Bruin uit: Leerdam

06-08-2018

goede indruk en de gemaakte afspraken zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd

06-08-2018
8,1

H.kraaijeveld uit: Herwijnen

02-08-2018

Goed advies en goede plaatsing van onze nieuwe boxspring,vorige bedden mee genomen en alles netjes opgeruimd.