Beoordelingen NUON

6,9
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden? (1= zeer ontevreden, 10= zeer tevreden) 5,2
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website? (1= zeer ontevreden, 10= zeer tevreden) 5,0
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid? (1= zeer ontevreden, 10= zeer tevreden) 5,4

Monique

20-07-2018
1,0

Zeer zeer slecht! Al MAANDEN geen "mijn verbruik". Commentaar van NUON "gebruik de app". Alleen de app werkt de helft van de tijd niet en kan ook alleen maar een kalenderjaar zien en niet mijn verbuikersjaar.

BESTE NUON LUISTER EENS NAAR U KLANTEN.
ZORG DAT DE WEBSITE EN MIJN VERBRUIK NU EINDELIJK EENS NAAR BEHOREN GAAT WERKEN!!!!

Berend M. Kooiker uit: Purmerend klant no 11013591

6,3

Sinds wijzigingen in e-mail zijn aangebracht is inloggen niet meer mogelijk. Ondanks toegezegde hulp gebeurt er niets. Dank u Nuon

Paul uit: Eemnes

1,0

Met de zoekterm "zonnecollector" kom ik bij NUON maar daar is geen enkele zonnecollector te vinden. Dit is een valse truc om iemand naar de website te lokken,

Ageeth uit: Hoorn

19-07-2018

Krijg altijd het juiste advies en met vragen of problemen word je goed geholpen.
Ook hebben ze leuke kortings- spaar- en winacties

K uit: Varik

1,0

Ik ga NOOIT meer naar Nuon, kunnen niet eens fatsoenlijk een factuur opmaken! Heb al 7 jaaropgaves over 2018 gehad en wacht nog steeds (ruim 2 mnd verder) op de juiste factuur en geldteruggave door Nuon! Zou Nuon nooit meer aanbevelen bij iemand. Slechte service, houden zich ook niet aan de afspraak. Kortom, ze zijn zeker NIET klantgericht en erg ONPROFESSIONEEL (na jaaropgave nr. 7 nog steeds niet de juiste jaaropgave kunnen maken.)

Arnold uit: Apeldoorn

7,3

Ben zeer tevreden over de afhandeling van onze vragen. Dank u wel.
Een ander punt is dat we geen code hebben om bv gebruik te maken van de cadeaulijst, ik wil graag een code om lampen en ander dingen aan te vragen ik heb meer als punten genoeg. Dus dik tevreden en wacht me code af. Dank u wel.

2,3

Nuon mag zijn prijzen wel flink verlagen willen zij blijven bestaan!!

r uit: Nijmegen

4,7

MIJN NUON APP OP EEN I PHONE IS ECHT VERSCHIKKELIJK: CONTINU WORDT MIJN WACHTWOORD NIET HERKENT, VRAAG IK VIA INTERNET EEN NIEUW WW AAN; GAAT WEL GOED VIA DE COMPUTER ( DESKTOP MAAR DE APP BLIJFT HETZELFDE WW WEIGEREN, OOK NADAT IK HET 28 X VOORZICHTIG INGETYPT HEB OM TYPFOUTEN TE VERMIJDEN, ECHT HEEL ERG IRRITANT; HIER VERLIEZEN JULLIE KLANTEN MEE, DE WEBSITE IS GOED, MAAR DE APP AFSCHUWELIJK, TERWIJL IEDEREEN TEGENWOORDIG ALLES PER TELEFOON WIL REGELEN

Wim uit: Rijnsburg