Beoordelingen NUON

7,2
3672 beoordelingen
  • Totaal oordeel 7,1
  • Klantvriendelijkheid 7,6
  • Bereikbaarheid 7,0
  • Klantenservice 7,3
  • Informatie op Nuon.nl 6,9
1 t/m 10 van 3672 beoordelingen

Esmeralda uit: Den haag

22-10-2017
1,0

Ervaring:
Kan mijn mail niet opened stuur mijn factuur per post a.u.b. dus ik kan niet bij mijn factuur komen.
Balen 😔

Aanbeveling: ja

Truus uit: Winterswijk

20-10-2017
6,8

Ervaring:
heb meegedaan met het klantvriendelijkheidsonderzoek. Bij de vraag over de tevredenheid van de wachttijd werd het onderzoek afgebroken. Er werd geen keuze aangeboden. Maar na 12 minuten!!! wachttijd was ik daar ook ontevreden over. Alleen mocht ik dat niet kenbaar maken. Worden alleen de positieve antwoorden meegeteld? Juist van de ontevreden punten kan geleerd worden. En deze punten kunnen juist verbeterd worden. Minpunt: wachttijd telefoon.

Aanbeveling: ja

Benjamin uit: Dongen

20-10-2017
2,8

Ervaring:
Waardeloze service. Contract aangevraagd, aanvraagbevestiging via mail ontvangen. Wachtende op contractsbevestiging via post, nooit aangekomen. Contact met incompetente en brutale klantenservice diealleen maar problemen noemde maar geen oplossingen konden bieden. Er is geen aanvraag in het systeem... Er is geen aanvraag in het systeem... Er is geen aanvraag in het systeem... Er is geen aanvraag in het systeem...Oke....en hoe gaat u mij nu helpen: Er is geen aanvraag in het systeem... Er is geen aanvraag in het systeem... Er is geen aanvraag in het systeem...
Conclusie: laat maar, u heeft zojuist een klant verloren

Aanbeveling: nee

pierre.vanerve@telfort.nl uit: oosterbeek

20-10-2017
1,0

Ervaring:
Via Liander en Brinck kreeg ik een nieuwe gasmeter. Deze is echter voor mij niet toegankelijk omdat het afleesraampje ontbreekt. Ik hen hierover gereclameerd per e-mail en u reageert niet. Dit is beneden peil!

Aanbeveling: nee

Loes uit: Elst

19-10-2017
10

Ervaring:
Ik ben zo blij met nuon online, ik kan precies zien wat mijn verbruik is, hoe ik kan besparen.

Aanbeveling: ja

Willem uit: Den Helder

19-10-2017
4,4

Ervaring:
Ik krijg post voor de vorige bewoner. Brief is gedateerd 6 oktober. "Wij hebben uw verhuizing per 4 oktober verwerkt". Je zou toch kunnen snappen dat die vorige bewoner er op 8 oktober niet meer woont. Waarom stuurt NUON dan een brief naar dat adres?

Aanbeveling: nee

Arendsen uit: Hengelo gld

19-10-2017
2,0

Ervaring:
Ik krijg maar e-mails ontvangen van Nuon. Ik heb mij al 3 keer uitgeschreven maar ze blijven e-mails sturen met hun zogenaamde aanbiedingen. Wij gaan nooit meer terug naar de Nuon wij moesten 220 euro per maand betalen en daar kwam gewoon einde van het jaar een rekening van nog eens 900 Euro. Nog nooit hebben wij zo'n rekening gehad er klopt helemaal geen bal van de Nuon. Wij zijn fijn bij de oxxio. 190 euro per maand betalen en 500 euro terug einde van het jaar. En dit hadden wij ook bij Eneco. Dus Nuon stop met zogenaamde aanbiedingen mailen.

Aanbeveling: nee

Mj uit: Poortugaal

19-10-2017
5,0

Ervaring:
Slecht bereikbaar mijn welkoms cadeau nog steeds niet gestort155 euro

Aanbeveling: nee

Tenbult uit: Knegsel

18-10-2017
8,8

Ervaring:
goed

Aanbeveling: ja

paul uit: nijmegen

18-10-2017
9,8

Ervaring:
altijd goed

Aanbeveling: ja