Beoordelingen NUON

• Klantenservice 7,4
  • Informatie op Nuon.nl 7,0

Cees uit: Oosterhout

4,4

Slechte digitale. verbinding bv mijn Nuon inloggen antwoord ONGELDIG WACHTWOORD na drie pogingen nieuw wacht in willen stellen krijg dan bericht STORING later blijkt dat werknemers ook niet weten wat aan de hand is, dus voor mij Nuon een drie

wim uit: leerdam

1,2

Stoppen met deze reclame. Op sodemieteren.

Sophia uit: Almere

3,0

Omdat ik niet geholpen wordt ik heb alles betaald .
Ik heb het zwart oo wit .ik wordt weg gezet als leugenaar
Ik heb maart april mei juni en juli betaald maar ze geloven me niet

Pieter uit: Versteegen

5,2

Ik krijg via Mijn Nuon )ongevraagd en onaangekondigd) een aanbieding voor contractverlenging. Die aanbieding was niet concurrerend en mij werd geen enkele keuze aangeboden.

Contact opgenomen via de chat, waar ik vroeg om algternatieven aan te bieden. Dit is niet mogelijk en er wordt alleen een prijs genoemd maar er mag geen offerte worden aangeboden.

Ik voel me aardig de pineut, na meer dan 3 jaar klant te zijn geweest wordt ik nu absoluut niet klantvriendelijk en naar mijn gevoel onbehoorlijk behandeld! Ik wil zelf rustig en weloverwogen een keuze maken voor een energieleverancier en daarvoor hecht ik aan een fatsoenlijk offerte.

Door deze werkwijze zal NUON mijn klandizie bijna zeker kwijt raken!!!

Ferdie uit: Damwoude

7,3

Een medewerker van de zakelijke dienstverlening, kwam bij mijn vader voor een zakelijk contract. Mijn moeder is vrijwilligster en wist dat dit niet mocht namens de instelling mijn vader niet. Deze man heeft mijn vader overtuigd dat het wel mocht en daarom sloot hij een zakelijk "goedkoper" contract af. Na meer dan twee weken kwamen mijn ouders er achter dat het echt niet kon en hielp ik ze om dit contract om te zetten. Eerst heb ik deze man gebeld, die niet wilde toegeven dat dit niet zou mogen en niks voor ons wilde doen. Toen de helpdesk gebeld, die hebben heel goed geholpen en een standaard contract weer afgesloten. Echter werd vermeld dat de eindafrekening rond de 30 euro zou zijn. Toen we deze kregen was hij 550 euro. Dus weer bellen. Dit is gerectificeerd en nu komt het goed door weer goede telefonische hulp. Hiervoor bedankt. Mijn conclusie: Telefonisch willen ze alles voor je doen en proberen ze je zo goed mogelijk te helpen. Deze man van de buitendienst wil alleen een contract binnen slepen voor de bonus. En dat ten koste van 65+ers. Schaamteloos naar mijn mening.

ron uit: zwaag

14-08-2017

vind nuon goed geen probleem mee

Gerrit uit: Kampen

14-08-2017

Ben al een aantal dagen bezig om te proberen mijn Wachtwoord te wijzigen! Jullie zijn daarvoor nog steeds niet bereikbaar!!

Mart uit: Hoofddorp

1,8

Totaal onbereikbaar, zowel per telefoon en chat. Mijn Nuon biedt geen mogelijkheid om kostenoverzicht aan te passen na aanschaf zonnepanelen

Adriaan uit: Harderwijk

1,3

Vaak onbereikbaar.

Annette

13-08-2017
6,0

Ik ben al enkele jaren bij jullie Nuon en tevreden maar betreur het dat er ALLEEN bij NIEUWE aanmelding een tablet wordt gegeven en niet bij een trouwe klant denk dat ik aan overstappen moet denken met een goede aanbieding.