Beoordelingen NUON

• Het gemak waarmee u klant bent geworden 5,6
  • De klantvriendelijkheid tijdens het klant worden 5,7
  • De snelheid waarmee dit is geregeld 5,4

16-12-2017

Ben jaren klant ontvang nooit enige o
Korting ontvangen n

edwin uit: Weurt

ja was altijd goed

batsje uit: nieuw Amsterdam

n.v.t.

ik ben geen klant. Ik heb alleen maar even gekeken of het werkelijk de moeite waard is. Nou niet dus.Als ik de welkoms premie eraf haal zijn jullie nog niet goedkoper. Dus ik zou niet weten waarom ik zou overstappen. Energiedirect bevalt tot nu toe goed.

Mark Oddens uit: Haarlem

1,0

Ik ben nog steeds aan de telefoon. Al 21 min in de wacht gezet

AJM uit: Groningen

7,3

Jammer genoeg werkt mijn verbruik slecht. De overzichten zijn slecht te bereiken. Vaak kom je niet verder dan het dashboard

Eric uit: Laren nh

n.v.t.

Al bijna 27 jaar klant bij NUON. Ooit een keer iets fout gegaan, maar werd destijds keurig opgelost. Verder nooit enig probleem gehad. Ik ben absoluut een heel tevreden klant.

Thessa uit: Schagen

1,0

Ik ben al een aantal jaar klant. Ik heb onlangs 2x mijn verhuizing doorgeven online. Er stond: de verhuizing in doorgegeven en u hoeft verder niets te doen. (Slimme meter).
Krijg een brief van Liander dat mijn energieleverancier onbekend is & ik per 18 december afgesloten wordt. Top met kerst.!
Gebeld (heel lang in de wacht)..
Sta nog op oude adres, maar m’n nieuwe adres noemen ze ook zo op?! Heel raar.
De verhuizing is niet bekend in het systeem, dus ik ben gek. Ik heb helaas geen screenshot van Nuon dat de verhuizing bekend is.
Ik kan dus lekker 2 weken voor de nieuwe bewoner betalen. Per vandaag gaat de verhuizing in, ook geen bevestiging van op de email gehad. Dus ik mag lekker voor 2 maanden dubbel betalen! Indien ik geen compensatie krijg stap ik over. De slimme meter kan prima berekenen wat ik de afgelopen 2 weken niet gebruikt heb, en dus voor de nieuwe bewoner is. Ik heb nota bene een factuur van een verhuisbedrijf wat mij op 30 november verhuist heeft.

iwan uit: Amsterdam

1,3

Een slecht functionerend bedrijf, dat niet klantgericht denkt en handelt; de klant ontiegelijk lang aan de lijn laat voordat contact met de medewerker plaats vindt; het bedrijf regelmatig niet bereikbaar is door uitgevallen systemen. Voorts word je als klant overstelpt met brieven van Cindy Kroon, waarin middels staafdiagrammen informatie wordt gegeven over het verbruik; een onzinnige exercitie omdat onduidelijk is wat met wat wordt vergeleken. Eerder genoemde persoon is zelf niet bereikbaar c.q. reageert niet op mailberichten. Als je als leidinggevende wil optreden dan hoor je dat in alle geledingen te doen, c.q. de kwaliteit van de organisatie uit te dragen. Het bedrijf is meer gericht op het binnen halen van geld, dat ten koste gaat van het contact met de klant. Mede door bovenstaande overwegingen beveel ik dit bedrijf absoluut niet aan.

Joke uit: Winterswijk

14-12-2017

We blijven klant al 26 jaar zou het alleen fijn vinden dat een powerdeal ook voor bestaande klanten er id

Frank uit: Boxtel

2,3

Heb 3x een opdringerige dame aan de deur gehad om over te stappen naar NUON. IK WIL HELEMAAL NIET OVERSTAPPEN!!! Daarna weer enkele brieven persoonlijk ontvangen. Blijkbaar is er veel geld te verdienen met een overstap want zij blijven het steeds maar proberen. MAAR IK WIL HELEMAAL NIET!!!