Beoordelingen Nowrozy Perzische Tapijten

7,4

Thessa uit: Apeldoorn

08-03-2018

Positieve ervaring:
Gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen. Veel keuze en er wordt alle tijd voor de klant genomen.

Verbeterpunten/ tips:

Ellen uit: Amsterdam

01-03-2018

Positieve ervaring:
Een echte zakenman die 100% staat achter zijn product.
Alle kleden zijn even prachtig en er is moeilijk een keuze te maken. De service is fantastische, hij komt tot aan huis, “binnen de mogelijkheden” om tot een tevreden en blij eindresultaat te komen. Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe tapijt.

uit: Amsterdam

20-02-2018

Positieve ervaring:
De heer Nowrozy is zeer (klant)vriendelijk, binnen een week heb ik tot twee keer toe mijn kleed mogen omruilen omdat ik toch niet tevreden was met het design. Met het kleed dat er nu ligt ben ik super tevreden, precies hoe ik het in mijn gedachten had. Mijn volgende kleed durf ik met een gerust hart weer bij Nowrozy aan te schaffen.

Verbeterpunten/ tips:
Ik zie geen verbeterpunt, de heer Nowrozy was alle keren heel snel bij mij thuis met de tapijten.

Piet uit: Texel

09-02-2018

Positieve ervaring:
Na eerst de prachtige website te hebben bestudeerd op naar Amsterdam waar ik zeer prettig ben ontvangen door Nowrozy in een vrij klein pand met zeer veel keus.
Ik had een aantal foto's meegenomen van het interieur waar de kleden gepland waren en verteld waar mijn voorkeur naar uitging en we waren er snel uit waarna ik met twee prachte kleden naar huis ging die helemaal aan de verwachtingen voldoen.
Echt iedereen aan te bevelen!

G uit: Amsterdam

05-02-2018

Joppe uit: Amsterdam

22-01-2018
7,9

Positieve ervaring:
Fijne winkel, zeer gevarieerd aanbod, goeie service. Ik wilde mijn kleed ruilen voor een ander exemplaar en dat was, zoals afgesproken, geen probleem.

Jan uit: Roosendaal

21-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Met veel zorgen snel en voordelig werd het tapijt vanuit Amsterdam geleverd. Ik kam alleemn maar zeer positief zijn.

Diana uit: Amsterdam

19-01-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een prachtig kleed gekocht maar bij thuiskomst begonnen we een beetje te twijfelen over de kleur. Wij zijn teruggegaan naar de zaak en er werd gelijk gezocht naar andere kleuren. We mochten 2 andere kleden meekrijgen en het advies om het kleed te keren. Thuis bleek bij het keren van het kleed dat je 2 verschillende kleuren krijgt prachtig! Je moet wel heel veel vertrouwen hebben om 2 kleden mee te geven. Een fantastische service en hartelijkheid niets is teveel en we zijn geslaagd

Inge uit: Amsterdam

11-11-2017

Positieve ervaring:
Een geweldige website om alvast te kijken wat je zou willen van de enorme hoeveelheid tapijten die er is. Vervolgens een buitengewoon vriendelijke en behulpzame behandeling. 's Morgens gekocht en 's avonds in huis - en dat voor een bijzonder redelijke prijs.