Beoordelingen Nowrozy Perzische Tapijten

• Prijs/ kwaliteitverhouding 9,2

Marcelle uit: Zaandam

11-10-2018

Positieve ervaring:
Fijne winkel en fijne servicegerichte behandeling. We mochten twee tapijten mee naar huis nemen om te kunnen kiezen. We kregen een paar dagen de tijd om te beslissen. Super! Erg tevreden met ons mooie kleed.

Eveline uit: Purmerend

17-08-2018

Positieve ervaring:
We ze zijn zeer vriendelijk geholpen. Prachtig tapijt, en super service!! Dank!

uit: Amsterdam

19-06-2018
9,6

Positieve ervaring:
Veel keuze in de winkel. Er wordt goed meegedacht over wat past in je interieur. Ik twijfelde of het tapijt qua kleur goed in mijn interieur paste. Hierop is dhr. Nowrozy met een aantal tapijten bij mij langs geweest om zo een goede keuze te kunnen maken. Heel blij met het tapijt dat het is geworden!

Bep uit: Badhoevedorp

08-05-2018
7,4

Thessa uit: Apeldoorn

08-03-2018

Positieve ervaring:
Gastvrij ontvangen en vriendelijk geholpen. Veel keuze en er wordt alle tijd voor de klant genomen.

Verbeterpunten/ tips:

Ellen uit: Amsterdam

01-03-2018

Positieve ervaring:
Een echte zakenman die 100% staat achter zijn product.
Alle kleden zijn even prachtig en er is moeilijk een keuze te maken. De service is fantastische, hij komt tot aan huis, “binnen de mogelijkheden” om tot een tevreden en blij eindresultaat te komen. Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe tapijt.

uit: Amsterdam

20-02-2018

Positieve ervaring:
De heer Nowrozy is zeer (klant)vriendelijk, binnen een week heb ik tot twee keer toe mijn kleed mogen omruilen omdat ik toch niet tevreden was met het design. Met het kleed dat er nu ligt ben ik super tevreden, precies hoe ik het in mijn gedachten had. Mijn volgende kleed durf ik met een gerust hart weer bij Nowrozy aan te schaffen.

Verbeterpunten/ tips:
Ik zie geen verbeterpunt, de heer Nowrozy was alle keren heel snel bij mij thuis met de tapijten.

Piet uit: Texel

09-02-2018

Positieve ervaring:
Na eerst de prachtige website te hebben bestudeerd op naar Amsterdam waar ik zeer prettig ben ontvangen door Nowrozy in een vrij klein pand met zeer veel keus.
Ik had een aantal foto's meegenomen van het interieur waar de kleden gepland waren en verteld waar mijn voorkeur naar uitging en we waren er snel uit waarna ik met twee prachte kleden naar huis ging die helemaal aan de verwachtingen voldoen.
Echt iedereen aan te bevelen!

G uit: Amsterdam

05-02-2018

Joppe uit: Amsterdam

22-01-2018
7,9

Positieve ervaring:
Fijne winkel, zeer gevarieerd aanbod, goeie service. Ik wilde mijn kleed ruilen voor een ander exemplaar en dat was, zoals afgesproken, geen probleem.