Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Ton uit: Arcen

09-02-2018

ervaring:
Wij zijn uitermate tevreden over de werkwijze van Nova Volt. Afspraken worden prima nagekomen en je wordt, als klant zeer serieus genomen. Het personeel is vakbekwaam, behulpzaam, meedenkend en uitermate correct.
Over de kwaliteit van de monteurs zijn wij zeer tevreden, de kwaliteit van de zonnepanelen kunnen we pas over een klein jaar beoordelen, als ze een jaar op het dak liggen.

Liselote uit: Oosterbeek

05-02-2018

Sandra uit: Apeldoorn

02-02-2018
9,9

ervaring:
Heel fijn bedrijf om mee te werken. Persoonlijk en denken met je mee!
Installatie draait top! Op naar de zomer.

Robert uit: Huizen

01-02-2018
9,6

ervaring:
Met meer dan 35 jaar als ervaringsdeskundige qua dienstverlening en alles wat daarbij komt kijken zoals vakmanschap, juiste communicatie, inlevingsvermogen bij klant, met een gezonde dosis humor, ben ik meer dan zeer positief verrast door het gehele team dat Nova Volt B.V. qua aankoopproces tot aan nazorg mij haar "duitse" kwaliteitszonnepanelen heeft verkocht. Dank jullie wel voor alles!

Heidi uit: Loosdrecht

16-11-2017
7,9

thei uit: grevenbicht

31-10-2017

ervaring:
beste novavolt we willen jullie bedanken voor het werk en diensten voor al het personeel die hier de zonnepanelen hebben geplaast zeer goed werk geleverd en zeer vriendelijk en behulpzaam ook clim keiren voor de tekst en uit leg wat hij ons gaf ook de rest van het personeel bedankt ook voor de mooije bloemen fam van wandelen uit grevenbicht
MET DE ZONNEPANELEN VAN NOVAVOLT OP ONS DAK VOELEN WIJ ONS DE JAREN OP ONS GEMAK

Kees uit: Loosdrecht

24-10-2017
9,9

ervaring:
Elke belofte nagekomen. Goede informatie en prima vakmannen die de klus in 1 (lange) dag netjes hebben geplaatst. Top.

Tim uit: den helder

03-10-2017

Wesley uit: Terneuzen

02-10-2017

Wim uit: Bunnik

01-10-2017

ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over NovaVolt. Van begin tot eind zijn we goed geïnformeerd en ze hebben echt vakwerk geleverd. Van voorlichting tot installatie een geweldige service. Wij zijn zeer enthousiast en bevelen NovaVolt zeker aan!