Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Danny uit: Dronten

20-06-2018

ervaring:
Snelle en correcte info en plaatsing en afhandeling en nazorg.

Jacques uit: Veenendaal

18-06-2018

ervaring:
Ik had al eens ergens gelezen in een review dat een klant achterdochtig werd omdat er niets negatiefs te vinden was over novavolt. Ik herkende dat gevoel :-) Maar in werkelijk niets is gebleken dat er iets niet zou kloppen. Vanaf het allereerste gesprek, t/m het "online" gaan van de panelen verloopt alles vlekkeloos. Zelfs nu ik nog vragen heb is het net of je met je beste vriend aan het sparren bent, erg prettig. Novavolt is zeker niet de goedkoopste, maar ik had mij aardig verdiept in de diverse aanbieders, en ben benieuwd of iedereen die een goedkope installatie heeft aangeschaft over 10 jaar nog net zo enthousiast zijn...

Marten uit: Gouda

15-06-2018

ervaring:
Zeer vriendelijk geholpen, goede uitleg gehad.

marc uit: naarden

14-06-2018
7,8

ervaring:
binnen een dag gemonteerd. prima kwaliteit. vakkundig.

Jan uit: Hoogeveen

14-06-2018

ervaring:
Zeer correct in het nakomen van gemaakte afspraken.
Klein probleempje met de internetverbinding.
Binnen no-time opgelost.
Allesomvattend zeer aan te bevelen.

Vriendelijke groet,
Jan Koopman

Jan Koopman

Kees uit: Makkum

13-06-2018

ervaring:
Klant gericht bedrijf, geen geouwehoer.
Professionele mensen en erg vriendelijk!
Wij als gezin zijn zéér tevreden over hoe alles is gedaan. Van 1ste kennismaking tot plaatsing!
Ik zou iedereen #novavolt aanbevelen!!

Ed uit: Hilversum

13-06-2018
9,9

ervaring:
Het team van Joost is een goed team.Joost weet hoe hij alles moet uitleggen en doet daar waar nodig nog extra's...bedankt ik hoop op een hoop zonuren .

Claudia uit: Cuijk

10-06-2018

ervaring:
Goed systeem, goede uitleg en prima service.

Raymon uit: Lelystad

09-06-2018

ervaring:
Bij ons liggen de panelen sinds een paar dagen op het dak daar kan ik nog niets zinnigs op zeggen, de weg er naar toe is echter zeer vlot en vlekkeloos verlopen vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering zat nog geen maand tussen.
De medewerkers zijn zeer kundig en vriendelijk daar kunnen een hoop bedrijven nog van leren.
Al met al een zeer positieve ervaring die ik zeker kan aanbevelen aan iedereen!!

Hans uit: Angeren

08-06-2018

ervaring:
Goed en prima bedrijf snel alles geregeld