Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Herman uit: DRACHTEN

11-08-2018

ervaring:
Ze zijn tot nu toe al hun afspraken na gekomen.Dit kunnen wij erg waarderen.

Dušan uit: Capelle aan den IJssel

08-08-2018

jo uit: zwolle

28-07-2018
7,5

ervaring:
er zijn altijd verbeterpunten een is iets meer contact over afspraken zo dat ieder weet wat afgesproken is

Louis uit: Almere

27-07-2018
9,9

ervaring:
Aan alle afspraken voldaan met goede communicatie tijdens het proces. Super tevreden !!!

John uit: Hulsberg

22-07-2018

ervaring:
We zijn zeer tevreden van begin tot einde een uitstekende service

Esther uit: Venray

13-07-2018

ervaring:
Ik raad Novavolt aan, omdat ze vakkundig werk afleveren, goed communiceren, afspraken nakomen. Wij waren bij ons oude huis al erg blij met de zonnepanelen en werkwijze van Novavolt. Nu bij het nwe huis zijn we wederom erg blij met de hoge kwaliteit vd zonnepanelen en de vernieuwde materialen, inspelend op het veranderende klimaat, denk aan stormbestendige panelen bij een platdak. Wat leuk is, is dat je bij het aanbrengen van een nwe klant 200 euro krijgt, reclame maken voor goede producten is dan ook nog eens lonend.

Frits uit: Geldermalsen

05-07-2018

ervaring:
Vanaf het begin hadden we een goed gevoel bij NovaVolt. Alles was snel en goed geregeld, afspraken werden nagekomen en de manier waarop de installatie is uitgevoerd was top.

Ramon uit: Gouda

04-07-2018

ervaring:
Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers ( adviseur, binnendienst, monteurs en after sales ). Na de kennismaking wordt je de dag erna al gebeld om ondervoorbehoud ( technisch moet het haalbaar zijn en de financiële afhandeling ) een plaatsing afspraak gemaakt zodat je niet lang hoeft te wachten op het plaatsen.

wouter uit: maarssen

04-07-2018

stralend goed

Jan uit: Elst Utr.

03-07-2018
9,6

ervaring:
De adviseur heeft alles goed uitgelegd en ons enthousiast gemaakt. Wel jammer dat de communicatie met hem naderhand stroef en kortaf werd gedaan wat weer door Joost in goede orde is hersteld en het heeft overgenomen waardoor wij toch overstag zijn gegaan.