Beoordelingen NovaVolt B.V.

• Afspraak nakomen 9,0

Jan uit: Best

19-10-2018

ervaring:
Ik heb een zeer goede ervaring met novavolt
Alle afspraken kwamen ze na, de levering was super geregeld de montage ging soepel en vakkundig en de monteurs waren vriendelijk en meedenkend en de service is top je wordt snel geholpen en de oplossing snel gevonden
Novavolt bedankt

Loes uit: Den Haag

17-10-2018

ervaring:
Wij hebben onlangs 17 zonnepanelen laten plaatsen door Novavolt en zijn er tevreden over hoe alles verlopen is.
Alle afspraken zijn door Novavolt netjes en snel nagekomen.
Vanwege de moeilijke bereikbaarheid van ons dak moest er een hoogwerker besteld worden, dit is ook netjes door Novavolt geregeld. Voor vragen zijn ze makkelijk bereikbaar en staan ze je goed te woord.
Ook de elektromonteurs hebben erg hun best gedaan om een goede oplossing te vinden zodat de kabels toch niet buiten langs geplaatst hoefden te worden.
Kort samengevat: Zeker aanbeveling waard voor de goede kwaliteit en goede service!

Bert uit: Zutphen

10-10-2018
9,7

ervaring:
Bijzonder tevreden over alles. Heb alleen wat moeite met het eenrichtingsverkeer van de algemene voorwaarden; waar wordt de klant beschermd.

Familie uit: Venendaal

10-10-2018
8,5

ervaring:
Netjes en verzorgt werk. Afspraken worden goed nagekomen.

Niels uit: Nieuwegein

Peter uit: Sint maartensbrug

29-09-2018
9,7

ervaring:
Goede firma om mee in zee te gaan

Jan uit: Hegelsom

27-09-2018

ervaring:
We zijn zeer tevreden over alles. Vanaf de eerste kennismaking t/m het plaatsen van de panelen, (en niet te vergeten een mooi bloemetje)

Ruben uit: Assendelft

26-09-2018

ervaring:
Van begin to eind: gewoon goed zoals het hoor! Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.
Ben van mening dat Novavolt de klant echt belangrijk vind en niet een nummer. Kan niet negatief iets vinden in het proces. Enige misschien is de prijs van de zonnepanelen, maar dat is puur korte termijn denken. De garanties en vermogensopbrengst staan zwart op wit, en op lange termijn is het voordeliger en je hebt meer zekerheid dan bij concurrenten. Voor diegene die twijfelt... ga een gesprek aan met novavolt. Je zal daarna duidelijkheid hebben.

Marco uit: De Goorn

25-09-2018
9,8

ervaring:
Altijd sceptisch geweest over zonnepanelen maar toch door mijn vrouw overstag gegaan. (Had ik het nu maar eerder gedaan). Zeer goed gesprek gehad waarbij er duidelijk de tijd genomen werd om alle zorgen weg te nemen en het duidelijk uit te leggen. Afspraak makend voor de installatie was binnen 3 maanden wat erg snel was. Wel kwamen we bij wat probleempjes uit kwa installatie van een groot aantal panelen. Maar met wat geduld werd dit zonder problemen opgelost en waren daar ook verder geen kosten aan verbonden. Het leggen van 25 panelen van ons was binnen een dag gerealiseerd waarbij hoogwaardige spullen werd gebruikt en niet van dat goedkope "rotzooi". Een service is van hoge kwaliteit want merk echt dat klant voorop staat bij hun. Ook de webinterface en de app op mobiel zijn zeer duidelijk en kan per paneel afgelezen worden hoeveel ze opwekken. Zelf ben ik nog een stapje verder gegaan en heb deze geintregeerd in mijn domoticasysteem. Al met al had ik dit dus eigenlijk eerder moeten doen :)

Voor mensen die net zo sceptisch zijn als ik was, wees er snel bij want anders baal je dat je het niet eerder gedaan had.