Beoordelingen NovaVolt B.V.

Erwin uit: Harmelen

04-04-2019
7,9

ervaring:
Ondanks tegenslagen qua weer (storm 2 keer) en ziekte is alles prima geïnstalleerd. Weliswaar een stuk later dan gepland, maar afstemming over oplossing en planning was prima. Ook zijn we netjes financieel gecompenseerd voor de vertraging. Er is alles aan gedaan om ons te helpen.
NovaVolt is een aanrader.

Jan uit: Elahuizen

03-04-2019

ervaring:
Goede behandeling,vakkundig,vriendelijk, vlotte installatie van alles
en bedankt voor mooi boeket bloemen na afloop.

Dirk uit: Kesteren

31-03-2019
9,6

ervaring:
Ik word zo blij van bedrijven die zo met de klant meedenken en alles in het werk stellen om hoed werk af te leveren! Van accountmanagement tot installatie zonnepanelen.
Bij ons moesten er mog een aantal zaken additioneel gedaan worden. Geheel voor rekening van Novavolt uitgevoerd. Dat is nou SERVICE!
Blij van en zou iedereen Novavolt aanraden!

Rudolf uit: Eindhoven

19-03-2019

ervaring:
Vakkundige monteurs, verkoper nam ruim de tijd om alles goed uit te leggen.

Marcel uit: Meijel

15-03-2019

Eddy uit: Zuidlaren

11-03-2019

ervaring:
Prima en prettige ervaringen in de communicatie, voorlichting en in het verloop van het werkproces'; Precies zo als was afgesproken.
Novavolt is zeker niet de goedkoopste, het kluppie levert wel hele goede kwaliteit!

Gene uit: Putten

ervaring:
Panelen van hoge kwaliteit, vakkundig installateurs.
Wel een heel gedoe om alles administratief voor elkaar te krijgen. Medewerkers zijn echt heel klantvriendelijk.
Al om al een prima beslissing. Laat de zon maar schijnen.

Patrick en Kyra uit: Zutphen

ervaring:
Een fantastisch team van deskundigen met oog voor de klant. Het team komt afspraken na en is laagdrempelig in de communicatie.

Olaf uit: Raalte

ervaring:
Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.en vriendelijk personeel die je overal netjes mee helpen.ik raad het iedereen aan.