Beoordelingen Notea

Hugo uit: Amsterdam

09-03-2015
9,6

Bekend van: Eerdere ervaring

Ik ken Notea enkele jaren en ik ben er iedere keer weer goed, vakkundig en snel geholpen. Altijd met een persoonlijk tintje maar het zakelijke staat altijd voorop. Leuk kantoor, erg vriendelijke mensen en uitstekende service! Ook als er even snel iets tussendoor geregeld moet worden staan ze altijd klaar.

Leo uit: Berkel en Rodenrijs

Ervaring met: Anders

Bekend van: Eerdere ervaring

De complexe nalatenschap van mijn vader plus de afhandeling daarvan heeft Sandra Viveen in een woord perfect gedaan! Dit was circa 7 jaar geleden.
Vorige maand januari 2015 heeft Sandra voor ons een prima notariële akte opgesteld.
Sandra adviseert ons op eigen aangeven en zonder eigen gewin om te komen tot een voor onze - niet standaard - situatie (voor mijn vrouw en mijzelf) best passende begunstiging voor onze beide overlijdensverzekeringen.
De gevoerde communicatie evenals de ingebrachte kennis ter zake waren ook bovengemiddeld!
Ik zal Sandra en haar kantoor zonder meer aanbevelen waar mogelijk!

Jelle uit: Hilversum

Bekend van: Anders

Wij zijn zeer tevreden met jullie. Vooral de klantvriendelijkheid en de flexibiliteit zijn goed. Jullie staan altijd klaar, zijn snel en denken mee. Soms is het misschien te druk bij jullie op kantoor waardoor de communicatie iets achterwegen blijft.

Sjef uit: Hilversum

Bekend van: Eerdere ervaring

Deskundig,snel ,prima communicatie en bovenal zeer vriendelijk

Krisja uit: Almere

21-12-2014

Ervaring met: Verklaring van erfrecht/nalatenschap

Bekend van: Eerdere ervaring

Ik ervaar Notea als flexibel, zeer deskundig en klantvriendelijk. Goed afgestemd op de vragen, adequate antwoorden, goed meedenken en prettig ondersteunend aanbod.

Bert uit: Amsterdam

25-11-2014

Bekend van: Eerdere ervaring

Kwalitatief goed kantoor. Communicatie is optimaal. Klantgericht en zeer flexibel.

Mappy. uit: Amsterdam

25-11-2014

Ervaring met: Testament(en)

Bekend van: Mond tot mond

Eigenlijk een eerste ervaring met notaris. Zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg van het gevraagde onderwerp.

michael uit: soesterberg

19-11-2014

Michael uit: Rotterdam

19-11-2014

Ervaring met: Verklaring van erfrecht/nalatenschap

Bekend van: Mond tot mond

We zien de jaarlijkse afspraak altijd als een gezellig uitje (Hilversum ligt niet naast de deur). Aangezien we elkaar inmiddels al een tijd kennen (sinds 2004?) zijn onze wensen duidelijk en dat is voor ons zeer belangrijk.