Beoordelingen Notariskantoor Mr. M. Rompes

08-03-2018
3,4

Ervaring met: anders

Positieve ervaring:
Helaas zijn mijn ervaringen niet positief te noemen.

Negatieve ervaring:
De notaris heeft zijn werk gedaan en niet meer dan dat. Zijn wijze van werken komt buitengewoon rommelig en gehaast over en daarbij is geen sprake van ook maar enige empathie in relatie tot persoonlijke omstandigheden. De wijze van communiceren per email heeft te maken met het zichzelf indekken tegen mogelijke verwijten en/of tekortkomingen. De stijl van schrijven is aanmatigend en heeft op voorhand in zich dat de schuld met betrekking tot een tekortkoming of onvolkomenheid, bij een ander ligt en niet bij de notaris. Nee, van mijn zijde geen positieve aanbeveling, er zijn betere en nettere kantoren is vinden in de omgeving van Nieuwerkerk aan den IJssel.

Marion uit: Nieuwerkerk aan den Ijssel

30-12-2017

Ik ben een: particuliere klant

Ervaring met: Hypotheek, Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden, Bedrijf, anders

Positieve ervaring:
Dhr Rompes kan heel goed anticiperen op onverwachte situaties. Meerdere malen onder grote tijdsdruk ons tot volle tevredenheid geholpen. Echt een ondernemer die mee kan denken en handele.

Roy uit: Heerjansdam

19-09-2017

Ervaring met: Samenlevingscontract

Positieve ervaring:
Notaris Rompes gebruikt duidelijke taal en zorgt voor een snelle afhandeling.

Lieme Huib uit: MAARN

25-08-2017

Ervaring met: Verklaring van erfrecht

Positieve ervaring:
Vooral de snelheid van werken/opleveren, waar mogelijk op een online wijze, waar dat niet kan op een efficiënte andere wijze, meedenken: prima!

Geen!

Cor uit: Rotterdam

04-10-2016

Ik ben een: zakelijke klant

Ervaring met: Bedrijf

Positieve ervaring:
Wij hebben niet heel veel te maken met notarissen, maar dat de akte in één keer goed is, het aandelenregister goed is bijgewerkt en de KvK netjes is ingelicht, is niet bij alle notarissen vanzelfsprekend. Bij Mr. Rompes was alles in één keer in orde. Mochten wij in de toekomst nogmaals een notaris nodig hebben, zullen wij graag weer een beroep op hen doen.

Geen

roel uit: nieuwerkerk aan den ijssel

29-09-2016

Ervaring met: Samenlevingscontract

Positieve ervaring:
nette behandeling met deskundig advies en uitleg.

Arti uit: Waddinxveen

06-09-2016

Ervaring met: Hypotheek

R. uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

23-11-2015
9,6

Ervaring met: Testament(en), Verklaring van erfrecht

Positieve ervaring:
snel en deskundig geholpen door mevrouw Vonk, goede uitleg, nam alle tijd om onze/mijn zaken te behandelen

geen

Marjo uit: Ouderkerk aan de Amstel

21-05-2015

Ervaring met: Testament(en)

Positieve ervaring:
Voor een scherpe prijs kregen we een advies dat precies aansloot op onze wensen.
Er wordt geen tijd verspild aan praatjes, maar in gewoon Hollands wordt er meegedacht en uitgelegd.
2 x een ritje naar Nieuwerkerk aan de IJssel en de zaken zijn keurig geregeld.
Ik had zelf mijn wensenlijstje gemaakt, maar de notaris had nog enkele goede aanvullingen.

Geen

Ernst-Jan uit: Capelle aan den IJssel

20-01-2015

Ik ben een: zakelijke klant

Ervaring met: Bedrijf

Snelheid van handelen

Negatieve ervaring:
Dat er bij extra's gelijk over meerwerk gesproken wordt.