Beoordelingen norske.nl

• Rapportcijfer 9,4

Harry en Janke Wijbenga

26-06-2017

Wij wilden van Alesund via de Lofoten naar Tromso om zoveel mogelijk van de prachtige Noorse westkust te zien.
Bovendien wilden we met het vliegtuig om de reistijd van en naar Noorwegen te bekorten.
Zelf hadden we een concept reisplan gemaakt, waarmee we naar Norske zijn gegaan en zij hebben voor ons alles perfect geregeld: De hotels, de huurauto en de vliegreizen. Kortom we hebben een droomreis gerealiseerd, met veel dank aan de organisatie van Norske.

Manja Plasschaert

26-04-2017

De service was super, na de orkaan Barbata tijdens de Kerstdagen 2016 kwam hwt schip niet in Bergen, maar mevrouw Dicky v.d.Linden heeft tijd noch moeite bespaard om ons op pad op te helpen. We kregen meer dan genoeg compensatie om de reis in april opnieuw te maken. De Nordlys was een prettig schip met aardige bemanning, geweldig eten en uitstekend team voor verzorging van informatie en excursies.

M.M.W. Veldhuizen-van den Akkerveken

25-04-2017

Zeer klantgericht. Vanwege het slecht weer hebben wij de geplande reis in december niet kunnen maken. Dickie v.d. Linden van Norske heeft zich persoonlijk ingespannen om ons volledig schadeloos te laten stellen. Daarom hebben wij in april kunnen genieten van een prachtige reis met de NORDLYS van Bergen naar Kirkenes vv. Grote klasse!

henk en an van de rijt

30-03-2017

Het was geweldig geregeld ! Hotels, vliegtickets, boot, huurauto en trein, allemaal top !
Vooral de locaties en kwaliteit van de Thon hotels zijn ons erg goedbevallen en hebben de reis tot een groot succes gemaakt.
En natuurlijk dat we het Noorderlicht hebben mogen zien ...

S Dijkstra

27-03-2017

Na een bezoek aan een van de infoavonden en omschrijving hadden gegeven wat wij graag wilden, werd ons een goed advies gegeven betreffende onze wensen.
Na ons akkoord ontvingen wij onze reisbescheiden, inclusief interessante informatie. wat ons vervolgens opviel was dat overal waar wij kwamen men wist van onze komst.
Goed georganiseerd en wij zullen zeker opnieuw gebruik maken van de expertise

Martin

26-01-2017

Fijne organisatie, persoonlijk en vooral eerlijk advies.
Reeds twee maal naar alle tevredenheid een zomervakantie geboekt en waarschijnlijk willen we volgend jaar Noorwegen een keer in de winter bezoeken. Ze hebben een uitgebreid aanbod Noorderlicht reizen. Dan klop ik weer bij Norske aan!

Mw. Baan

26-01-2017

Afgelopen zomer een autotour gemaakt door Fjord-Norway. Prachtig! Gehele rondreis ondergebracht bij Norske in Heemstede. Fijne organisatie die van A tot Z met je meedenkt en de tijd neemt om je wensen te vertalen naar een concrete reis.

06-10-2016

Al vele jaren verzorgd Norske onze Noorwegen reizen tot in de puntjes.

Els van Gelder

22-06-2015

Organiseren alles tot in de puntjes.

Johan

11-06-2015

Fijne vakantie achter de rug!