Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,2
  • Entertainment 9,3

FELICIA uit: HILVERSUM

02-07-2018

Jochem is zo waanzinnig goed!! Hij deed het geweldig. Ook in het Engels en voor ieder wat! Jong en oud hebben zich zo verbaasd en erg gelachen. Ik raad Jochem aan voor grote en kleine partijen en ik hoop dat ik hem nog eens mag inhuren. Ons familie diner was een groot succes. Dank je wel Jochem!!! Amazing.

Esther uit: Amsterdam

02-07-2018

Jochem was de uitsmijter van ons event en dat was de perfecte afsluiter. Met zijn enthousiasme en verrassende trucs heeft hij ons ontzettend doen verbazen en vermaakt. Ik zou Jochem zeker aanraden als energizer op een zakelijk event.

Roland uit: Enschede

02-07-2018

Niets teveel beloofd. Eem wonderlijke ervaring. Iedereen was verbaast en onder de indruk van het optreden.

M uit: Enschede

26-06-2018

Erg leuke show met flair en enthousiasme gebracht

Tao Rental B.V. uit: Leerdam

19-06-2018

Jochem heeft tijdens onze bedrijfsbarbecue onze gasten versteld doen staan met zijn vingervlugge trucs en mind-illusions. Veel gehoorde reactie was "ja maar, hoe dan???" Er zal nog lang over worden nagepraat. Het was een zeer geslaagde avond, mede dankzij Jochem's optreden!

Charles uit: Amsterdam

11-06-2018

Jochem weet mensen te boeien en aan zich te binden. Relaxed, verrassend en een echte vakman! Mede door Jochem is het event een groot succes geweest. Waar wacht U nog op? Boeken!

Rijk Zwaan uit: Fijnaart

07-06-2018
9,8

Wij hebben met z'n allen een hele leuke, onbegrijpbare, gezellige avond gehad!
Ook de communicatie, betrokkenheid en enthousiasme van Jochem was erg goed.
Aanrader!!

Tim uit: Nijmegen

04-06-2018

Erg vriendelijk en open voortstelling met veel humor

Belasting & Douane Museum uit: Rotterdam

31-05-2018

Genoten! Leuk om jong en oud te zien genieten van de illusie. Hoe doet hij dat toch?

Anne-Marieke uit: Rotterdam

31-05-2018

Jochem heeft opgetreden op de opening van onze tentoonstelling Dubbele bodems. Het was super!