Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,2
  • Entertainment 9,3

Stichting Waterlijn uit: Amersfoort

05-12-2017

Het optreden van Nooyen is een geweldig onderdeel geweest voor het feest.

P uit: Apeldoorn

01-12-2017

Misschien meer trucs in je repertoire wanneer je zoals bij ons een hele groep tegelijk laat verbazen. Voor de rest prima in orde!

Aysenur uit: Utrecht

01-12-2017

Chapeau! Het was een waanzinnige show! Onze gasten hebben genoten en het is zeker een geslaagde event geworden! Dank voor je inzet en enthousiasme!

Mitchell uit: Zeist

14-11-2017

Indrukwekkende show. Jochem kan zelfs een zaal wetenschappers vol verbazing achterlaten.

Frank uit: Maastricht

06-11-2017

Jochem heeft tijdens ons groot feest de gasten gedurende 2 uur uitstekend vermaakt. Zijn acts zijn van een hoog niveau en onze gasten hebben dat zeer gewaardeerd.

Vanessa uit: Leuvenheim

09-10-2017

Wat waren onze deelnemers enthousiast over jouw optreden én tafeltrucs. Jij hebt een onuitwisbare herinnering achtergelaten. Hartelijk dank daarvoor. Fantastisch!

Andrea uit: Breda

08-10-2017

he was simply awesome . really amazing mindreading and every trick was surprising. well done Jochem!

Magda uit: Meerhout

14-09-2017

Het was een fijne en verassende avond.
Leuk gebracht en heel verwonderlijk.
Heel leuke avond geweest.

Magda

Jeroen uit: Noordeloos

14-08-2017

Voor evenement CampZone hadden wij in 2017 een fantasiethema, en daar hoorde een beetje 'magie en mystiek' enzo bij. Na wat gezoek en doorgestuur ben ik bij Jochem uitgekomen. De video's op de websites van zo'n beetje alle illusionisten zijn erg vaag, omdat ze natuurlijk niks willen verklappen, maar de gok dat Jochem een grappige spontane kerel zou zijn was goed gegokt. Jochem zorgt voor een leuke show met goede grappen tussendoor en erg veel enthousiasme, ik kan hem zeker aanraden.

Kees uit: Gouda

08-08-2017
9,8

Eerlijk en open artiest. Doet wat van hem verwacht wordt.