Beoordelingen Nooyen entertainment enzo

• Verbazing 9,2
  • Entertainment 9,3

Vanessa uit: Leuvenheim

09-10-2017

Wat waren onze deelnemers enthousiast over jouw optreden én tafeltrucs. Jij hebt een onuitwisbare herinnering achtergelaten. Hartelijk dank daarvoor. Fantastisch!

Andrea uit: Breda

08-10-2017

he was simply awesome . really amazing mindreading and every trick was surprising. well done Jochem!

Magda uit: Meerhout

14-09-2017

Het was een fijne en verassende avond.
Leuk gebracht en heel verwonderlijk.
Heel leuke avond geweest.

Magda

Jeroen uit: Noordeloos

14-08-2017

Voor evenement CampZone hadden wij in 2017 een fantasiethema, en daar hoorde een beetje 'magie en mystiek' enzo bij. Na wat gezoek en doorgestuur ben ik bij Jochem uitgekomen. De video's op de websites van zo'n beetje alle illusionisten zijn erg vaag, omdat ze natuurlijk niks willen verklappen, maar de gok dat Jochem een grappige spontane kerel zou zijn was goed gegokt. Jochem zorgt voor een leuke show met goede grappen tussendoor en erg veel enthousiasme, ik kan hem zeker aanraden.

Kees uit: Gouda

08-08-2017
9,8

Eerlijk en open artiest. Doet wat van hem verwacht wordt.

Wouter uit: Cuijk

08-07-2017

Diploma-uitreiking wordt zo erg opgeleukt.

Edo uit: De Kwakel

16-06-2017

Goede interactie met de genodigde. Laat zich niet gek maken en speelt daar leuk en sportief op in.

VZW Den Leeuweric uit: Turnhout

13-06-2017

Zeer straffe gast, stipt in het nakomen van afspraken.

Diana uit: Bleiswijk

12-06-2017

Geweldige ervaring om zo'n gedreven professioneel persoon bezig te zien. Hoog entertainment gehalte. Hele fijne opening en heeeel gaaf geweest!!!

Diane uit: Voorschoten

26-05-2017

Jochem heeft op een bijzonder prettige en professionele wijze onze gasten meegenomen in de wereld van illusie. Zijn benadering, maatwerk, toelichting op het fenomeen inspireerde ons en onze (kritische) gasten. Zijn optreden heeft ons feest een extra cachet gegeven en heeft gezorgd voor een intrigerende gedeelde ervaring. Echt heel bijzonder.