Beoordelingen NLP Opleidingen Wegener

• Tevredenheid 9,6

Danny uit: Noord holland

01-04-2018

Gevolgde training: NLP Practitioner opleiding

Opmerking training: Super keurig gemanaged en een dikke voldoende betreft leiderschapskwaliteiten.

Kurt Wegener heeft mij laten inzien hoe ik mijn gedachten kan herstructureren en daarmee mijn leven inricht zoals ik dit wens. Door jou enorme overtuiging en enthousiasme heb jij mij geïnspireerd tot NLP Master Coach. Je bent een voorbeeld voor vele in het trainersvak. Kenmerken van Kurt Wegener is: Bevlogenheid, flexibel, daadkrachtig, kritisch, ruimdenkend en past zich goed aan de vraag en behoefte!

Just uit: Vuren

31-03-2018

Gevolgde training: Nlp Practioner

Opmerking training: Echt een eye opener, alleen al je bewust worden van je matige communicatie patronen en die verbeteren is het al zó waard om de opleiding te doen, en dat is maar een onderdeel ervan. Moet er niet aan denken dat ik hem niet gedaan had, zoveel heeft het me opgeleverd. En dan ben ik van nature helemaal niet slecht in communiceren.

Super 9 dagen gehad, ik heb alweer zin om weer te gaan. Kurt geeft les met passie en weet waar hij het over heeft. Top leraar!

Miranda uit: Margraten

18-03-2018
7,8

Gevolgde training: Practitioner

Opmerking training: Een leerzame studie met vele mogelijkheden om toe te passen in de praktijk

Kurt is een zeer enthousiaste leraar die goed aan cursisten zijn kennis van NLP weet over te brengen en theorie leert omzetten naar praktijk. Ik heb de practitioner opleiding naar tevredenheid gevolgd en heb daarna ook deelgenomen aan de cursus identity Reading. Het is zeker ook fijn dat er mogelijkheid bestaat voor deelname aan terugkomdagen om up to date te blijven. Wegener opleidingen vind ik dan ook een aanbeveljjng waard!!

Natascha uit: Landgraaf

16-03-2018

Gevolgde training: NLP practitioner opleiding

Opmerking training: Leerzaam, krachtig, meteen toepasbaar indagelijks leven.

Tijdens mijn week training "NLP Practitioner opleiding" is een wereld voor mij opengegaan. Hierin heb ik NLP leren zien als alledaagse wijsheden die wanneer gestructureerd toegepast een enorme impact hebben op mijn dagelijks leven. Kurt heeft in deze week op een slimme, creatieve en luchtige manier en met voordurende alertheid de hele groep stappen laten maken die we met zijn allen niet voor mogelijk hielden.
Hij heeft mij nieuwe kanten van mezelf leren kennen die me kracht, overzicht en rust hebben gegeven. NLP is niet meer weg te denken uit mijn leven en ik ben Kurt hiervoor dankbaar. Hij is een bijzonder kundige trainer die zijn werk heel serieus neemt en tegelijkertijd zijn Limburgse hartelijke vrolijkheid nooit verliest. Deze NLP cursus is een absolute aanrader! Natascha

Norma uit: Sittard

16-03-2018

Gevolgde training: NLP Practitioner en Master Practitioner opleiding

Opmerking training: Leerzaam, krachtig, zeer praktijk gericht meteen toepasbaar

De NLP Practitioner en de Master Practitioner opleidingen heb ik ervaren als zeer leerzaam. Vanaf de eerste dag kon ik het geleerde al meteen toepassen in praktijk en maakte het mij op hoog tempo eigen gaandeweg in de opleidingen. Naast dat Kurt Wegener een gepassioneerde trainer is levert hij ook maatwerk d.m.v. bruikbare voorbeelden op HR gebied. Ondanks de vele terminologieën houd Kurt het eenvoudig waardoor ik in staat was snel het geleerde in praktijk te brengen. Wat ik onbeschrijfelijk vind is dat Kurt je bezig houd op een zeer energieke manier tot de laatste dag van de opleiding. Kurt zegt altijd: alles is goed niets is fout, waardoor ik me snel op mijn gemak kon voelen en daardoor sneller kon leren. Niet alleen denkt hij met je mee en creëert ruimte voor persoonlijke behoefte hij staat ook altijd voor iedereen klaar. Andere kenmerken zijn: professioneel, betrouwbaar, flexibel, daadkrachtig, energiek en eerlijk. Wanneer je zakelijk en privé nog meer wilt ontwikkelen dan kan ik je Kurt Wegener 100% aanraden!! Kies je voor hem dan wens ik je zeker veel leer plezier! Groet Norma