Beoordelingen NLMotor

• Communicatie (tel / e-mail) 9,7

Ton uit: Nieuwegein

26-05-2017
9,7

Lekker helder die site. Geen onnodige informatie op de site. Overzichtelijk en eenvoudig. Na het aanvragen van een verzekering voor mijn MP3 kreeg ik direct een bevestigingsmail met alle gegevens. Super blij met NLMotor. Zelfs voor iemand als ik die nix met computers heeft. Een echte aanrader.

Twan uit: Elburg

16-03-2017
9,5

Twee weken geleden een schade gehad met mijn motor. heel goed geholpen. Schade is nu al afgehandeld. Dus naast een voordelige premie ervaar ik nu ook een goede service!!!

Bert uit: Ermelo

16-03-2017
9,8

Mijn oldtimer BMW net verzekerd. Werkt echt super!
Ik ben heel tevreden met NLMotor

Wim uit: Zwartebroek

20-12-2016
9,8

Alle informatie op de site gevonden. Toch even gebeld op te checken of het echt zo eenvoudig is. En ja hoor 'waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?'. Mijn MP3 direct online verzekerd (keuze uit meerdere verzekeringen en verzekeringsmaatschappijen. Heel gebruiksvriendelijk. Zelfs voor een digibeet als ik.

Wim uit: Zwartebroek

20-12-2016

Jacob uit: Den Haag

04-12-2016
9,7

NLMotor was nieuw voor mij. De site is handig en overzichtelijk. Echt snel inzicht gekregen in de mogelijkheden bij de verschillende verzekeraars