Beoordelingen Nieuwhuis Consult

• Service 8,7

Martin uit: --

09-10-2018

Advies of opleiding Advies, Opleiding

Ondanks de meerdere contacten voor bijvoorbeeld opleidingen, ondersteuning bij RI&E's en het opstellen van handboeken is de service gericht, eenduidig en duidelijk. Een partner.

Diederik uit: Annen

08-10-2018

Advies of opleiding Advies

Roy Semmekrot heeft bij ons een RIE uitgevoerd en heeft dat goed aangepakt.
Ik vind de prijs kwaliteitverhouding erg goed.

Robert uit: Oldenzaal

27-09-2018

Advies of opleiding Opleiding

Leuke leerzame dag met Emiel als aanjager, top !!

Cindy uit: Leiden

27-09-2018

Advies of opleiding Opleiding

Tijdens het selectie van de trainingen was mijn voorkeur op deze training gevallen ivm specifieke aandacht voor interview deel. Het interviewen zelf is in de training niet geoefend. Wel is bij alle onderwerpen steeds de vraag gesteld 'Welke vragen kun je stellen?'. Hierdoor voldeed de training wel aan mijn wensen en kan ik straks praktisch aan de slag in de praktijk om daar meer ervaring op te doen.

Jorinda uit: Kampen

21-09-2018

Advies of opleiding Advies

Onze ervaring met Nieuwhuis Consult in het traject van opstellen en toetsen van RI&E was goed. De aanpak was doelgericht, er werd voldoende en duidelijk gecommuniceerd, betrokken consultant had een flexibele houding. We zijn vooral blij met het eindresultaat: een heldere rapportage waar we direct mee aan de slag kunnen.

Aaltje uit: Apeldoorn

20-09-2018

Advies of opleiding Advies

Pragmatische aanpak en volledige betrokkenheid, ook in de nazorg!

Allan uit: Zoetermeer

12-09-2018

Advies of opleiding Opleiding

Het was voor mij een leerzame training, waarbij af en toe wel heel snel door de theorie werd gegaan, waarbij ook veel afkortingen en vaktermen gebruikt werden, die mij niet allemaal bekend waren. Verder was de uitleg helder.

Kees uit: Enschede

06-09-2018

Advies of opleiding Advies

M.b.v het advise van Nieuwhuis Consult hebben we de transitie naar ISO 9001:2015 en 14001:2015 zonder noemenswaardige problemen doorgevoerd.

Henri uit: Beuningen

06-09-2018

Advies of opleiding Advies

Met Marleen Steffen, zeer prettig samen gewerkt met betrekking tot het opstellen van een nieuwe RI&E.

Ik kan iedereen de deskundigheid van Nieuwhuis aanraden vertegenwoordigd door Marleen.

Met vriendelijke groet,

Henri van Wijk
Financial Controller
Brandwise Fieldmarketing Group

Frans uit: barendrecht

05-09-2018

Advies of opleiding Opleiding

Duidelijke uitleg, zelfs voor iemand zonder achtergrond in het keuren (NEN3140) was het examen, na genieten van de opleiding, appeltje eitje.