Beoordelingen Nieuwhuis Consult

• Service 8,8

Silvia uit: Vlaardingen

13-08-2018

Advies of opleiding Advies

Ik heb het advies als zeer prettig ervaren, de samenwerking met Claudia was geweldig.

Annelies

06-08-2018

Advies of opleiding Advies, Opleiding

Zeer tevreden over de dienstverlening van onze consultant Marleen Steffen.
Flexibel, deskundig, heldere aanpak, komt afspraken na, weet zich goed een beeld van de organisatie te vormen en wat er nodig is. Kijkt praktisch naar zaken, maar verliest de theorie niet uit het oog en doet zeker ook ongevraagd een stapje meer wanneer dat nodig/nuttig lijkt.
Wij hebben voornamelijk advies van Marleen. Voor het uitvoeren van interne audits hebben wij een korte opleiding gehad (presentatie) van Emiel Jenneboer. Dat was een prima presentatie, echter hadden wij wat meer praktijkvoorbeelden/oefeningen ook heel wenselijk gevonden.

Marijke

01-08-2018
7,5

Advies of opleiding Advies

Nieuwhuis Consult heeft ons goed geadviseerd bij het opzetten van ons management systeem volgens de ISO9001:2015 norm. De adviseur die ons heeft geholpen, is sterk in het analyseren van de organisatie. De risico’s binnen de organisatie zijn goed in kaart gebracht. Er werd pro-actief meegedacht en er werden tal van voorbeelden en suggesties gegeven.

Lidy uit: Delfzijl

31-07-2018

Daniël uit: Dedemsvaart

26-07-2018

Advies of opleiding Opleiding

Op de praktijk gerichte opleiding met vakkundige docent. Top!

Ronald uit: Capelle aan den IJssel

25-07-2018

Advies of opleiding Advies

betrokken en kundig advies met begrip voor de context

Jurgen uit: Ootmarsum

25-07-2018

Advies of opleiding Advies

Marleen heeft ons geadviseerd en begeleid in het proces van het verkrijgen van diverse kwaliteitssystemen zoals ISO9001:2015, GDP-API. Daarnaast heeft zij ons geassisteerd tijdens de audits voor deze systemen. Wij hebben gedurende een jaar intensief met haar samengewerkt, waarin wij hebben gemerkt dat Marleen kundig, competent, inhoudelijk sterk, to-the-point en praktisch was. Voor ons was zij in dit proces de ideale partner, vandaar dat wij Nieuwhuis consult zouden aanbevelen.

Remco uit: Denekamp

Advies of opleiding Advies

Nieuwhuis consult heeft ons geholpen met het opzetten van ons kwaliteitshandboek ISO:9001, ook doen ze jaarlijks de interne audit.
Nieuwhuis Consult in de persoon van Marleen Steffen heeft ons op een bijzonder proffesionele wijze ondersteunt, ook kijkt ze elk jaar kritisch naar onze organisatie en komt ze met uitstekende aanbevelingen.

Jaap uit: Lopikerkapel

Advies of opleiding Advies

Nieuwhuis Consult vertaalt de vraag van de klant in een concreet advies en of product van hoog niveau.

Hanneke uit: Hengelo

Advies of opleiding Advies

Marleen Steffens heeft ons ondersteunt bij de transitie naar de nieuwe ISO norm. Haar ervaring en kennis in combinatie met de pragmatische aanpak was voor ons een waardevolle aanvulling op ons kwaliteitsteam.