Beoordelingen Nieuw Allardsoog

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,5

Mary uit: IJmuiden

31-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een heerlijk weekend gehad in een geweldige locatie.
Het was voor ons de tweede keer en nu hadden we mooi weer en dat maakte het helemaal fantastisch!!

Loek uit: Bantega

17-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima accommodatie in mooie omgeving

Foekje uit: Workum

15-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben positieve herinneringen aan het verblijf op 'Nieuw Allardsoog'. De sfeer van vertrouwen , de accommodatie en de omgeving van het verblijf sluiten goed aan bij onze verwachtingen van een weekendje uit. Jammer voor de kleintjes dat de vriezer niet goed functioneerde: het beloofde ijs was gesmolten en niet meer geschikt voor consumptie.

Jessica uit: Nijmegen

15-05-2017
8,2

erg mooie slaapkamers
goed , maar voor het aantal mensen iets te klein

Patrick uit: Duisburg (Duitsland)

04-05-2017

G uit: Den Ham

01-05-2017

Elize uit: Eindhoven

01-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Dit was alweer ons derde weekend in de Das ( voorheen de Bever).
Wij zijn een groep dames op leeftijd ( van 55- 94 jr). Een prachtige locatie. Gezellig en smaakvol ingericht. Met een wel heel mooie grote nieuwe slaapkamer sinds vorig jaar uitgebreid. Prima bedden en sanitaire voorzieningen. Goede geluidsisolatie van de groepsruimte naar de gang/ slaapkamers. We hebben za avond gedanst met de muziek op een redelijk geluidsniveau , maar degenen die vroeg naar bed gingen, hebben daar geen last van gehad.
Prima keuken voorzieningen, maar wij misten een soeplepel, hebben het maatbekertje daar maar voor gebruikt. De lampen boven de tafel zijn een aanwinst voor de verlichting in de groepsruimte. Een vorig weekend hadden wij een aantal bedlampjes in de vensterbank gezet om te kunnen schrijven/ voorlezen met onze "ogen op leeftijd".

Sophie ( C.M. ) uit: APPINGEDAM.

30-04-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

T.a.v. de accomodatie valt niets op aan te merken: prima! Althans van binnen. De buitenkant verdient wel enige aandacht. Ik schrok in eerste instantie toen ik de accomodatie van buiten zag, maar gelukkig maakte de binnenkant veel goed, meer dan zelfs. Service was prima!
Bij de ontvangst kregen we slechts één liter flesje appelsap, wij waren echter met 22 personen. Misschien waren drie flesjes net genoeg. Er werd bij de ontvangst geen informatie gegeven over de werking van de kachel. Echter: alles bij elkaar genomen is iedereen heel erg tevreden over de contacten!
Wij maken absoluut reclame voor Nieuw Allardsoog: 8,5

Selma uit: Lunteren

25-04-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Geweldige locatie. Alle ingrediënten voor een geslaagd familieweekend zijn aanwezig.

Karla uit: Almelo

19-04-2017
8,2

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Heerlijk genoten. Prachtige locatie, prima kamers.