Beoordelingen Nieuw Allardsoog

• Sfeer en aankleding accommodatie 8,5
  • Buitenterrein 8,8
  • Kwaliteit eten 8,7
  • Prijs/kwaliteit verhouding 8,5

Miny uit: Nietap (gem.Noordenveld)

19-06-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ieder personeelslid betrokken bij gebeurtenis.
Prachtige locatie lodge: binnen en buiten.
Restaurant gezellig, bediening uitmuntend, locatie
natuurlijk gelegen.

Joke uit: Leende

07-06-2018
9,6

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

We hebben een super verblijf gehad met ons team!
De grote woonkamer, en ook leefkeuken waren prachtig. Helemaal ingericht volgens de laatste trends, en met alle gemakken voorzien.

Ook buiten, waar we gebruik konden maken van twee grote terrassen, waren de faciliteiten zoals ze moeten zijn. De buitenkachel was top, waardoor we lekker lang buiten hebben kunnen zitten, in deze prachtige groene omgeving.

Iedereen had een eigen slaapkamer, met badkamer!

Verder een snelle respons via mail, helemaal top! Maar ook de behulpzaamheid om ons verblijf optimaal te maken.!

Ik kan het iedereen aanbevelen, zowel als bedrijfsuitje als met familie/ vrienden!

Mavis uit: Utrecht

02-06-2018
9,9

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Goede accommodatie, ruim, netjes en vriendelijkheid personeel

F uit: Leeuwarden

31-05-2018
9,5

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een pracht van een weekend gehad in de logde de eekhoorn. Ruim, gezellig ingericht, ruim buitenveld. Bedden liggen uitstekend, Privé gelegen. De BBQ er bij besteld. Lekker en meer als voldoende. We waren met 17 personen en een ieder heeft genoten en daar heeft het prachtige weer natuurlijk ook aan mee geholpen. De omgeving is fijn voor een flinke wandeling.

Cees uit: Emmeloord

24-05-2018

Perfect weekend, prima locatie

Maria uit: Rijswijk zh

15-05-2018
8,1

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het enorme grasveld buiten is geweldig. Mooi uitzicht op de Schotse hooglanders (als ze zo heten).
De keuken heeft lekker veel werkruimte en alles is voldoende aanwezig.
De slaapkamers zijn heel comfortabel met eigen badkamer en tv. Prima bedden, opgemaakt en wel.
Kortom, de Fazant is een heerlijke plek om met een grote groep een lang weekend te verblijven, zeker met mooi weer.

Judith uit: Almere

fijn weekend gehad

Tineke uit: Leeuwarden

26-03-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Topweekend gehad! De communicatie met Allardsoog voorafgaand aan ons vriendenweekend was prima: er werd meegedacht en alles was er op gericht om het ons als gasten naar de zin te maken. De fietsen die via Allardsoog voor ons geregeld werden, waren van prima kwaliteit en konden we het hele weekend gebruiken. Logde De Das is zeer compleet en met zorg én oog voor detail ingericht. Wát een service!