Beoordelingen Niessen Naaimachines

• Bereikbaarheid 9,0

Carmen uit: Werkhoven

21-07-2017

Ervaring met: Naaimachines

Ik heb hier een prachtige naaimachine gekocht, geholpen door 2 mensen die zeer klantgericht en deskundig zijn. Door de veelzijdige en goedverzorgde workshops die zij organiseren, ben ik veel meer over de mogelijkheden van mijn machine te weten gekomen! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe naaimachine!

Henny uit: Veenendaal

09-07-2017

Uiterst vakkundig advies. Niets is te veel om uit te leggen of de werking te laten zien/horen van een machine. Echt op maat op basis van wat de klant aan voorwaarden stelt.
Ook de nazorg en het onderhoud gebeurt zeker vakkundig en allemaal met vriendelijkheid en een lach!

Antoinette uit: Leersum

09-07-2017

Tina uit: Renswoude

Super zaak

Lp uit: Rhenen

Ervaring met: Naaimachines

Super ervaren weet waar hij over praat

M.C. uit: Veenendaal

Ervaring met: Naaimachines

Het enige wat ik jammer vind is dat het zo lang duurt voor dat je een proefles krijg. Ik weet dat er nu de vakantie tussen zit dus hoop ik dat er na de vakantie gauw zoiets gaat komen.

Mirjam uit: ederveen

8,2

Goede service en advies!

Joke uit: Veenendaal

06-07-2017

Ervaring met: Naaimachines

Super lieve mensen die goed de tijd voor je nemen .
Goede service , Goed advies .
Prima winkel die ik iedereen aanbeveel.

Lily uit: Doorn

05-07-2017

Ervaring met: Naaimachines

Ik kwam met een hele oude naaimachine die het niet meer deed.Maar Ik WAS er zeer aan gehecht....Na een absoluut vrijblijvende demonstratie....was ik eigenlijk meteen overtuigd. Ik moest echt verstandig zijn en mijn "ouwetje"achterlaten.Ben binnen een paar dagen ZEER gehecht geraakt aan mijn nieuwe!!!Dit heb ik echt te danken aan de rustige,vriendelijke en zeer terzake kundige uitleg die ik in de winkel van Mevrouw gekregen heb!!!!!

Gerrie uit: Renswoude

05-07-2017

Ervaring met: Lockmachines

Heel goed geholpen .Vriendelijke mensen.
Alles goed uitgelegd.
Kan altijd met vragen terecht,en wordt dan prettig geholpen.