Beoordelingen Niessen Naaimachines

• Bereikbaarheid 9,0

Gijs uit: Heijen

10-11-2017

Ervaring met: Naaimachines

Scherpe prijs en snelle levering
1 jaar extra garantie

Fred uit: Pelt

29-10-2017

Ervaring met: Naaimachines

Singer naaimachine bij Niessen gekocht. Mijn vrouw is zeer tevreden met het product.
Snelle levering van het product.

Lisette uit: Ede

02-10-2017

Het bevlogen echtpaar heeft mij vakkundig geholpen om een passende naaimachine te vinden. Daarbij hebben ik tijdens een workshop alle technische als praktische specifieke machine tools geoefend. Hierdoor heb ik mijn machine beter leren kennen en durf ik meer te experimenteren! Jullie hebben er een vaste klant bij!

Jenny uit: Veenendaal

08-09-2017

Ervaring met: Naaimachines

Fijn advies, denken mee en geven ook nog instructieles! Super!

Carmen uit: Werkhoven

21-07-2017

Ervaring met: Naaimachines

Ik heb hier een prachtige naaimachine gekocht, geholpen door 2 mensen die zeer klantgericht en deskundig zijn. Door de veelzijdige en goedverzorgde workshops die zij organiseren, ben ik veel meer over de mogelijkheden van mijn machine te weten gekomen! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe naaimachine!

Henny uit: Veenendaal

09-07-2017

Uiterst vakkundig advies. Niets is te veel om uit te leggen of de werking te laten zien/horen van een machine. Echt op maat op basis van wat de klant aan voorwaarden stelt.
Ook de nazorg en het onderhoud gebeurt zeker vakkundig en allemaal met vriendelijkheid en een lach!

Antoinette uit: Leersum

09-07-2017

Tina uit: Renswoude

Super zaak

Lp uit: Rhenen

Ervaring met: Naaimachines

Super ervaren weet waar hij over praat

M.C. uit: Veenendaal

Ervaring met: Naaimachines

Het enige wat ik jammer vind is dat het zo lang duurt voor dat je een proefles krijg. Ik weet dat er nu de vakantie tussen zit dus hoop ik dat er na de vakantie gauw zoiets gaat komen.