Beoordelingen Niels Harder

• Verbazing 8,8
  • Entertainment 9,4

Inge Bedrijfsnaam Bonne Viande uit: Amsterdam

10-01-2018

Wij hebben mede dankzij Niels een TOP personeelsfeest gehad. Niels, Heel erg bedankt en veel succes!

Ellen Bedrijfsnaam Bureau Plesse uit: Den Haag

14-12-2017

Wij hebben Niels geboekt voor een groot personeelsfeest en mede dankzij zijn unieke bijdrage (magisch én hilarisch) is het een onvergetelijke avond geworden. Als wij in de toekomst weer een magician nodig hebben dan staat Niels met stip bovenaan op onze lijst!

Hans Bedrijfsnaam De Buitenpoort / Hans Schmeinck - communicatie & organisatie uit: Huissen

30-11-2017

Wat een showman! On-Nederlands goed, plachten we dan te zeggen. Hij entertainde de Ladies Only Lingewaard 2017 he-le-maal plat. En dikke duim voor zijn meer dan vrolijke, grappige en voorkomende gedrag achter de schermen. Huissen ( = dus Huusse', Niels ;-))) loves you!

Bjorn Bedrijfsnaam Ploccos Horeca Group uit: Didam

28-11-2017

Niels we hebben met alle collega’s van de ploccos horeca group erg genoten van je geweldige show. Zeker voor herhaling vatbaar. De manier hoe je iedereen enthousiast maakte daar werd nog lang over nagepraat. Bedankt voor de geweldige show!

Jelle Bedrijfsnaam Marine Service Noord uit: Westerbroek

28-11-2017

Niels heeft onze sinterklaasviering verrijkt met een spetterende show. Kinderen en ouders hebben een geweldige ochtend gehad, en de dagen erna is zijn show nog uitvoerig besproken. Met trots kunnen we vanaf vandaag vertellen dat er een internationale artiest op bezoek is geweest bij Marine Service Noord.

Steven Bedrijfsnaam Roox musical entertainment uit: Amsterdam

11-11-2017

Dennis Bedrijfsnaam Muzelinck uit: Eindhoven

19-09-2017

Sprankelende show vol verrassing! Niels is een entertainer pur sang

Bedrijfsnaam Stichting DAN uit: Nieuwveen

28-08-2017

Jessica

10-07-2017

Niels was op onze bruiloft en waaaauw hij was geweldig! Iedereen maar dan ook iedereen vond het geweldig! Bedankt lieve niels voor deze gave show!!!

Ton uit: Baarn

14-06-2017

Niels Harder, aanstormend talent, een artiest pur sang. Ik kan je deze topper zeer aanbevelen als je een geslaagd feest wilt hebben. Van jong tot oud weet hij omver te blazen met zijn geweldige acts.