Beoordelingen Niels Harder

• Verbazing 8,9
  • Entertainment 9,4

Jessica

10-07-2017

Niels was op onze bruiloft en waaaauw hij was geweldig! Iedereen maar dan ook iedereen vond het geweldig! Bedankt lieve niels voor deze gave show!!!

Ton uit: Baarn

14-06-2017

Niels Harder, aanstormend talent, een artiest pur sang. Ik kan je deze topper zeer aanbevelen als je een geslaagd feest wilt hebben. Van jong tot oud weet hij omver te blazen met zijn geweldige acts.

Gert-Jan Bedrijfsnaam i-quip , creative advice uit: Uden

06-06-2017

Niels is hilarisch, prettig gestoord, lekker druk, enorm enthousiast en gewoon een heel aardige vent. M'n 50e verjaardag heeft hij perfect verzorgd, om nooit te vergeten. Alle aanwezigen hebben enorm genoten ( en hebben 't er - 3 jaar na dato - nog over.
Absolute aanrader!

Marc Bedrijfsnaam TB Koel- en Klimaattechniek uit: Arnhem

22-02-2017

Zaterdag 18 februari jubeleum van ons bedrijf gehad in Arnhem, en wat een show heeft Niels daar neergezet, geweldig, alleen maar positieve reacties, super.

Dank Niels en we boeken je weer snel!!!!!!

mark uit: udenhout

31-01-2017
8,5

erg enthousiast en de meeste kinderen lachten HARDER (pun intended). over het algemeen een zeer leuke show. vooral zijn HARDER ..... beviel me.

Martijn Bedrijfsnaam ABN AMRO uit: Amsterdam

28-01-2017

Wij hebben een fantastische avond gehad en iedereen heeft genoten van de Weirdo of Wonder. Er werd nog lang over nagepraat.

Nadia uit: Hilversum

16-01-2017

Wat een top team. Heel lief en vriendelijk en wat een Passie in het vak de show was geweldig. De kinderen hebben genoten en hebben de hele weekend het nagespeeld wat ik kreeg te horen van de ouders. Voor de volwassenen is dit ook echt heel leuk vol met komedie, verbazing en entertainment To the top. Super professioneel de aankleding en alles erom heen! Wij waren 100% meer dan tevreden.

Nadia uit: Hilversum

Wouter Bedrijfsnaam Club Pellikaan Apeldoorn uit: Apeldoorn

16-01-2017

Geweldige show voor jong en oud.

15-01-2017

In een woord: Geweldig!