Beoordelingen Niels Harder

• Entertainment 9,4

Noortje Bedrijfsnaam WSV Ceres uit: Wageningen

26-04-2018
7,8

Ik vond het echt geweldig dat Niels er was! Dit was natuurlijk al van tevoren te verwachten aangezien ik hem ook had geboekt. Ik heb hele positieve reacties gehoord van anderen die bij het optreden warne, vooral over het feit dat hij zo uitbundig was! Dank je wel voor de geweldige voorstelling Niels!

Rob Bedrijfsnaam Dinnerevents /Restaurant MooianZitten uit: Burgerbrug

27-02-2018

Altijd hilarisch als Niels Harder in Burgerbrug is met zijn Crazzzy magic show.
Niels is alweer 10 x hier geweest en elke keer een suc6.

Inge Bedrijfsnaam Bonne Viande uit: Amsterdam

10-01-2018

Wij hebben mede dankzij Niels een TOP personeelsfeest gehad. Niels, Heel erg bedankt en veel succes!

Ellen Bedrijfsnaam Bureau Plesse uit: Den Haag

14-12-2017

Wij hebben Niels geboekt voor een groot personeelsfeest en mede dankzij zijn unieke bijdrage (magisch én hilarisch) is het een onvergetelijke avond geworden. Als wij in de toekomst weer een magician nodig hebben dan staat Niels met stip bovenaan op onze lijst!

Hans Bedrijfsnaam De Buitenpoort / Hans Schmeinck - communicatie & organisatie uit: Huissen

30-11-2017

Wat een showman! On-Nederlands goed, plachten we dan te zeggen. Hij entertainde de Ladies Only Lingewaard 2017 he-le-maal plat. En dikke duim voor zijn meer dan vrolijke, grappige en voorkomende gedrag achter de schermen. Huissen ( = dus Huusse', Niels ;-))) loves you!

Bjorn Bedrijfsnaam Ploccos Horeca Group uit: Didam

28-11-2017

Niels we hebben met alle collega’s van de ploccos horeca group erg genoten van je geweldige show. Zeker voor herhaling vatbaar. De manier hoe je iedereen enthousiast maakte daar werd nog lang over nagepraat. Bedankt voor de geweldige show!

Jelle Bedrijfsnaam Marine Service Noord uit: Westerbroek

28-11-2017

Niels heeft onze sinterklaasviering verrijkt met een spetterende show. Kinderen en ouders hebben een geweldige ochtend gehad, en de dagen erna is zijn show nog uitvoerig besproken. Met trots kunnen we vanaf vandaag vertellen dat er een internationale artiest op bezoek is geweest bij Marine Service Noord.

Steven Bedrijfsnaam Roox musical entertainment uit: Amsterdam

11-11-2017

Dennis Bedrijfsnaam Muzelinck uit: Eindhoven

19-09-2017

Sprankelende show vol verrassing! Niels is een entertainer pur sang

Bedrijfsnaam Stichting DAN uit: Nieuwveen

28-08-2017