Beoordelingen Niefra Beveiligingen

11-03-2016
7,6

Paul

04-03-2016

Het aanpassen voor ons wijkcentrum duurde nogal lang. Er zat een schroefje tussen de deur, dat veel te laat ontdekt werd. Daarvoor werd deur deur nogal laat bijgeslepen, waardoor het lesgeven in de werking van de deur er bij inschoot. Maar toen wij dat gemeld hadden kwam er snel iemand naar ons toe, om het nogmaals uit te leggen.

De factuur hadden we meteen in huis. Op de factuur stond alles, echter de folie op de deuren werd door een andere firma gedaan, die pas deze week is geweest.

Alles ziet er goed uit en werkt zo als het moet. De gebruikers zijn zeer te spreken over het gemak (met code, ipv steeds sleutel halen).

11-12-2015
6,9

Drie klachten op 1 dag bij het jaarlijks onderhoud: monteur kwam 2 uur te laat (ik was hiervoor speciaal 2 uur eerder op de zaak gekomen, voor niets dus); tussentijds was de monteur enkele uren afwezig en had ons zonder inkomende en uitgaande telefoon laten zitten waardoor ons bedrijf niet bereikbaar was en we omzetschade hebben geleden; 's avonds bij het aanzetten van het alarm bleek dat de installatie nog in de onderhoudsstand stond, waardoor ik het alarm niet kon inschakelen en er 's avonds nog een monteur bij moest komen. Al met al geen fijne ervaring.

Gerald uit: Almere

27-10-2015
7,9

Laurens uit: Amsterdam

24-09-2015

zeer vakkundig en professioneel!

Theo uit: Amsterdam

16-09-2015
7,4

Jorrit uit: Amsterdam

05-09-2015
5,9

ik had laatst een mail gestuurd over het contract wat nog ondertekend moest getekend worden. hier is niet op geantwoord.
Ik wilde namelijk het contract 1 jaar doen zoals afgesproken, vervolgens komt er een contract waar ik 3 jaar voor moet tekenen. dat gaat niet gebeuren.