Beoordelingen NHI Studiebegeleiding

• Betrokkenheid 8,6

Janneke uit: Leek

14-04-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn beide kinderen hebben (bij elkaar opgeteld) drie jaar huiswerkwerkbegeleiding van NHI gehad. Ze hebben hier erg veel profijt van gehad en mijn zoon merkt dat hij er drie jaar later nog steeds profijt van heeft in zijn huidige studie. Hij heeft geleerd te leren.

Hella uit: Sondel

11-04-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Al mijn 4 kinderen hebben in meerdere of mindere mate gebruik gemaakt van de NHI. Er werd altijd rekening gehouden met de behoefte van het kind in de frequentie van de begeleiding. Er wordt goede, deskundige begeleiding gegeven en de kinderen konden altijd terecht met hun vragen.
Met name het contact met Renske (met de ouders) en Helena (bijles exacte vakken) was erg plezierig.
Chapeau!

Swante uit: Amstelveen

06-04-2018
9,8

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding !!!!

Nanja uit: Heerenveen

11-01-2018

Irma uit: Jonkerslan

30-12-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Werd altijd goed op de hoogte gehouden door els. Fijn.

Thomas uit: Heerenveen

21-11-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Sterke betrokkenheid bij mijn kinderen. Persoonlijk aanspreekpunt! (Els) Thomas stopt omdat hij LOOT leerling is en te druk voor NHI, hoe jammer ik dat ook vind.

Bertina uit: Mantgum

14-11-2017
8,2

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

prima ervaringen. Goed contact en deskundigheid beschikbaar voor alle vakken.

Evelyn uit: Niekerk

08-11-2017

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mede dankzij de begeleiding heeft onze zoon geleerd te leren en heeft hij prima resultaten!

Maria uit: Drachten

02-11-2017
7,2

Marion uit: Raerd

07-09-2017
6,6

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

6 a 7 maanden is onze zoon naar huiswerkbegeleiding geweest, het heeft zeker wel wat geholpen, maar niet het gewenste resultaat opgeleverd. Volgens de begeleidster waren er aan het einde van het schooljaar teveel toetsen ineens, dit nagevraagd bij de teamleider, deze gaf aan dat dit niet zo was. Zou een drukke klas zijn ook dit ontkende de teamleider. Krijg je een beetje heen en weer gedoe. Ook geen goed overzicht wat nog wel en niet ingehaald, gemaakt moest worden.Geen idee waar het allemaal aan ligt, wij gaan niet weer gebruik maken van huiswerkbegeleiding, het is ook veel te duur.