Beoordelingen NHI Studiebegeleiding

Jelle uit: Amstelveen

06-09-2018
7,4

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Jelle heeft na tevredenheid een jaar huiswerkbegeleiding gehad bij NHI. Toch is er voor gekozen om naar een ander instituut te gaan vanwege de kleinere groepen en een strenger mobiel telefoonbeleid.

Mary uit: Amstelveen

05-09-2018
7,3

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Huiswerk wordt goed gecontroleerd. Alleen zou ik willen dat vooral bij wiskunde fout gemaakte opdrachten nog een keer worden uitgelegd.
Mvg. Moeder van Hannah van Duren.

E.V.M. uit: Ouderkerk aan de Amstel

04-09-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

We zijn tevreden over NHI. Onze zoon heeft flinke opstartproblemen gekend (gelukkig weten we sinds een half jaar de oorzaak). Onder andere door de betrokkenheid en deskundigheid van de begeleiders van NHI heeft hij het tot nu toe ieder jaar gered en gaat het steeds beter met hem. Aankomend jaar zal de focus (hopelijk ook bij NHI) komen te liggen op hoe hij meer zelfstandig kan leren werken. Het feit dat de NHI begeleider(s) onze zoon ook in de klas hebben zien wij als een zeer groot pluspunt.

Rolina uit: Mantgum

18-08-2018
7,6

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Overwegend goede en betrokken begeleiding. kwam soms wat chaotisch over.

Marjanne uit: Amstelveen

09-08-2018
6,8

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

De eerste 2 jaar dat onze zoon op het nhi zat waren fantastisch. De laatste 2 jaar werd hij minder goed begeleid en leek het bij tijd en wijle of ze hem liever kwijt dan rijk waren. Onze zoon heeft een concentratieprobleem en juist daarom zat hij op het nhi. Dit werd metname het laatste jaar nogal eens ‘vergeten’. De betrokkenheid was toen weg.

GeJa uit: Leek

30-07-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Van begin tot het eind zeer tevreden!

E uit: Niekerk

27-07-2018

Janneke uit: Leek

14-04-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn beide kinderen hebben (bij elkaar opgeteld) drie jaar huiswerkwerkbegeleiding van NHI gehad. Ze hebben hier erg veel profijt van gehad en mijn zoon merkt dat hij er drie jaar later nog steeds profijt van heeft in zijn huidige studie. Hij heeft geleerd te leren.

Hella uit: Sondel

11-04-2018

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Al mijn 4 kinderen hebben in meerdere of mindere mate gebruik gemaakt van de NHI. Er werd altijd rekening gehouden met de behoefte van het kind in de frequentie van de begeleiding. Er wordt goede, deskundige begeleiding gegeven en de kinderen konden altijd terecht met hun vragen.
Met name het contact met Renske (met de ouders) en Helena (bijles exacte vakken) was erg plezierig.
Chapeau!

Swante uit: Amstelveen

06-04-2018
9,8

Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding !!!!