Beoordelingen NewFysic

uit: Prinsenbeek

9,7

Vestiging: NewFysic Breda

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Ja

Via een vriendin gekomen, overtallige kilo’s door de jaren heen zijn er af gegaan in 5 weken. Een kilo per week. Voel me door de suppelementen super goed! Ben blij met new fysic. Het is ook prima vol te houden! Goede begeleiding van een super aardige vrouw!

Vestiging: NewFysic Doorn

Zo ja welke? probioticum

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Ja

het is me niet eerder gelukt om in een overzichtelijke termijn en met zoveel advies en ondersteuning een streefgewicht (en lager zelfs) te halen. Enorm blij mee en veel wijsheid door gekregen. Had nooit gedacht dat ik mijn voedingspatroon zo zou aanpassen. Met name alles volkoren is de beste wijziging! Dank aan Marleen!!

Voornaam: marianne uit: amsterdam

8,1

Vestiging: NewFysic Amsterdam

Gebruikt u ook nog andere NewFysic producten? Ja

Zo ja welke? appetite control en no regret

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Nee

Goede begeleiding maar vind het ontbijt en lunch best wel eenzijdig. Die crackers vind ik lekker, maar mis toch ook mijn brood en diverse soorten fruit. Recepten daarentegen voor 's avonds zijn prima. Al met al goed vol te houden. Ik ben alleen benieuwd of ik dit gewicht kan behouden.

Voornaam: Katerina uit: Twello

Vestiging: NewFysic Apeldoorn

Gebruikt u ook nog andere NewFysic producten? Ja

Zo ja welke? supplementen, vitaminen, purify

ik ben heel tevreden met het behaalde resultaat, 15 kilo afgevallen,
vooral veel aan mij begeleidster Simone van de Hulst gehad,zij is een lieve vrouw die bijzonder goed gevoel geeft,

Voornaam: Monika uit: Zaandam

Vestiging: NewFysic Amstelveen

Zo ja welke? Crackers, dressings en Q10 supplementen

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Ja

Hele fijne ervaring, echt heel veel aan gehad!!! Superblij met het topresultaat! 👍

Voornaam: Roderik uit: Amsterdam

Vestiging: NewFysic Amsterdam

Zo ja welke? No regret

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Nee

Mijn eerste dieet ervaring en vond het prima te doen, aangezien er veel is dat je wél kan eten. Voor mij hielp de begeleiding wel omdat je dan een extra stok achter de deur hebt.
Verder vriendelijke doch af en toe strenge coaching en ik zou het iedereen aanraden.
Nu hopen dat het zo blijft.

Voornaam: Brigitte uit: Alphen ad Rijn

18-10-2018

Vestiging: NewFysic Alphen aan de Rijn

Zo ja welke? Omega 3&e

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Nee

Goed vol te houden, resultaat matig

Voornaam: Christine uit: Hoofddorp

18-10-2018

Vestiging: NewFysic Heemstede

Zo ja welke? Hair Growth - geen merkbaar resultaat

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Nee

New Fysic en de begeleiding van Corrine en Nicole hebben mijn leven en dat van mijn gezin veranderd! Ik heb altijd geweten dat ik nog een keer echt ging afvallen en dat is gelukt. Ik voel mij nu heel goed in mijn lijf en Corrine en Nicole hebben er voor gezorgd dat dit niet een emotioneel en beladen 'ding' werd maar dat ik gewoon een doel ging bereiken! Ik ben steeds gemotiveerder geworden en heb zo ook mijn doel bijgesteld. Ik ben nu voornl happy met hoe ik eruit zie, de vrijheid die ik vind dat ik heb in hoe ik eruit zie en wil zien en de kennis die ik heb opgedaan over eten, bewegen en motivatie hoog houden. Ik kijk nu met plezier naar mijn vakantiefoto's en in mijn gezin wordt graag naar een gezonde snack gevraagd en zo motiveren we elkaar ook. Deze methode heeft voor mij goed gewerkt omdat ik het echt wilde en zo in elkaar steek dat ik eraan vasthoud een doel te bereiken en ik geen ruis op die lijn toesta. Voor mij was dit daarom ook goed vol te houden.

16-10-2018

Vestiging: NewFysic Zeist

Gebruikt u ook nog andere NewFysic producten? Ja

Goede begeleimg door fijne coach. Snel resultaat en goed vol te houden zonder hongergevoel.

Voornaam: Birgit uit: Elst

16-10-2018

Vestiging: NewFysic Oosterbeek

Gebruikt u ook nog andere NewFysic producten? Nee

Gebruikt u na het programma nog NewFysic producten Nee

Een dikke pluim voor mijn coach Iris. Mede door haar ben ik 15 kg afgevallen en voel mij beter dan ooit. Het voedingsadvies wat ik via Iris kreeg bevalt mij, het is afwisselend en vooral erg lekker.